وجود الزامی صفحه درباره ما در طراحی سایت
نوشته شده توسط : طراحی سایت

وجود الزامی صفحه درباره ما در طراحی سایت

در این مقاله درباره موضوع وجود الزامی صفحه درباره ما در طراحی سایت به شما توضیح خواهیم داد که صفحه درباره ما یک صفحه مهم در وب سایت شما است.

صفحه درباره ما می تواند یکی از مهم ترین و کلیدی ترین قسمت های وب سایت شما باشد. هنگامی که کاربری وارد وب سایت شما می شود برای این که با بیزنس شما آشنا شد وارد صفحه درباره ما می شود و اطلاعاتی در مورد کسب و کار و تجربیات شما به دست می آورد. صفحه درباره ما بیانگر اعتبار و روزمه شما خواهد بود در واقع کاربر می خواهد از وجود شما اطمینان حاصل کند وارد این صفحه می شود.

وجود الزامی صفحه درباره ما در طراحی سایت

در دنیای اینترنت و مجازی چون ارتباط فیزیکی وجود ندارد با وجود این صفحه بسیاری از کاربران حس اعتبار در آنها به وجود می آید. این صفحه در منو قرار دهید که دسترسی به آن برای کاربران بسیار راحت باشد. شاید بسیاری از مدیران وب سایت ها به الزام بودن این صفحه در منو اهمیت نمی دهند. در صورتی که این امر و الزام می باشد .

مواردی که در صفحه درباره ما در طراحی سایت باید به آن اهمیت داده شود در زیر به آن می پردازیم:

نام بیزنس

در بخش درباره ما حتما از نام تجاری و نام کامل بیزنس خود استفاده کنید تا کاربران با هویت شما آشنا شوند . این امر باعث می گردد که شما کار برندینگ را آغاز کنید. علاوه بر این با چشم انداز و ماموریت بیزنس شما هم آشنا خواهند شد. می توانید حتی در این صفحه از همکاران خود نام ببرید. این کار کمک بسیاری برای کاربران خواهد بود.

وجود الزامی صفحه درباره ما در طراحی سایت

تصاویر

این امر به شدت در صفحه درباره ما بسیار مهم است. تصویر از فعالیت و هیات مدیره می تواند حائز اهمیت باشد . معرفی اعضای تیم و شرح از سمت آنها هم الزامی است علاوه بر این زیبایی وب سایت شما با این تصاویر افزایش پیدا می کند. آشنایی با چهره هریک از موسسین و بنیانگذار ها حس اعتماد را در وب سایت شما بالا می برد.

صفحه درباره ما را حتما به کاربران معرفی کنید تا با این صفحه آشنا شوند. در این صفحه با قراردادن لینک های صفحات دیگر می توانید به صفحات دیگر کاربران را هدایت کنید و به بازدید وب سایت این کار کمک می کند . ترافیک وب سایت شما بالا می رود.

وجود الزامی صفحه درباره ما در طراحی سایت

در چیدمان صفحه درباره ما دقت کنید که تمامی المان ها باهم هارمونی داشته باشند و رابط کاربری و تجربه کاربری در آن به خوبی رعایت شده باشد. در انتهای صفحه دسترسی آسان را بگذارید که کاربران به صفحات دیگر دسترسی راحت داشته باشند.

سعی کنید در صفحه درباره ما از کلمات کلیدی استفاده کنید. یک صفحه مهم در وب سایت شما خواهد بود . در طراحی وب سایت از طراح خود بخواهید که طرح گرافیکی فوق العاده برای شما طراحی کند.

وجود الزامی صفحه درباره ما در طراحی سایت





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: