نرم افزار های گرافیکی در طراح سایت
نوشته شده توسط : طراحی سایت

نرم افزار های گرافیکی در طراح سایت

در دنیای طراحی سایت امروز نرم افزار های گرافیکی جزء لاینفک طراحی وب سایت است . این نرم افزار ها پتانسیل زیادی برای بهبود بخشیدن به گرافیک وب دارند .

در این مقاله به بررسی نرم افزار های گرافیکی برای طراحی سایت می پردازیم .

cs6-splash1

نرم افزار  photoshop

یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزار های ویرایش عکس است . این نرم افزار توسط شرکت adobe طراحی شده و یکی از اولین ترین نرم افزار های این شرکت می باشد . این نرم افزار بسیار قدرتمند و معروف است حتی این نرم افزار به قدری محبوب است که کمتر کسی است که با این نرم افزار کار نکرده باشد .

با استفاده از این نرم افزار قوی می توان به راحتی بنر ، عکس ها و … وب را طراحی کنیم و در آخر می توان خروجی مناسب برای سایت گرفت .

نرم افزار illustrator

این نرم افزار یکی دیکر از محصولات شرکت adobe است . با استفاده از این نرم افزار می توانیم تصاویر وکتوری یا برداری طراحی کنیم .

در کل دو نوع عکس در طراحی وب سایت وجود دارد . عکس پیکسلی و برداری . عکس پیکسلی به عکس های معمولی گفته می شود که واحد تشکیل دهنده آن پیکسل است . این نوع عکس با کوچک و بزرگ شدن سایز آن کیفیت آن دچار افت می شود .

عکس های برداری به عکس هایی گفته می شود که با استفاده از بردار تشکیل شده است به عبارت دیگر این تصاویر با استفاده از مختصات طراحی می شود . این عکس ها با کوچک و بزرگ شدن افت کیفیت ندارند . که یک ابزار بسیار مناسب برای طراحی لوگو برای طراحی سایت است .

نرم افزار after effect

موشن گرافیک و تصاویر متحرک در طراحی سایت بسیار تاثیر گذار و زیبا هستند . یکی از معروف ترین نرم افزار ها برای طراحی موشن گرافیک adobe after effect است . با استفاده از این نرم افزار قدرتمند طراحان وب سایت می توانند موشن گرافیک های زیبایی را طراحی کنند .





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: