نوشته شده توسط : طراحی سایت

شرکت سوربن ترابر هوشمند از سال 1389 در زمینه حمل و نقل کالا عمدتا برون شهری آماده ارائه خدمات مشاوره ای، مشارکت و اجرای انواع پروژه های لجستیکی، حمل و نقل، خدماتی (اعلام بار ، حمل بار ، باربری ، انبارداری، بارگیری و تخلیه انواع محموله) خدمات عمرانی (راه سازی، خاکبرداری و بتن ریزی و …) می باشد. در صورت نیاز به شماره باربری و اعلام بار از اطلاعات تماس در سایت استفاده نمایید .

 

حمل و نقل شرکت سوربن ترابر هوشمند در قالب خدمات باربری ارائه می شود که در راستای ارائه خدمات ایمن و ارزان است .

 

حمل و نقل سریع

اصل مشتری محوری در سوربن همیشه وجود دارد و در جابه جایی انواع کالاها در داخل کشور سعی در ارائه خدمات حمل و نقل سریع همراه با کاهش هزینه خدمات لجستیکی است که از مهمترین چشم انداز های سوربن در حمل و نقل و باربری محسوب می شود .

در کنار خدمات حمل و نقل سوربن دارای یک پلتفرم هوشمند است که فرایند باربری را آسان تر می کند

حمل و نقل با کمک بارمپ یک بستر امن حمل و نقل  را برای تمامی صاحبان کالا و مدیران شرکت ها و کارخانجات ارائه می کند که خدمات سریع و ارزان را با کیفیت بالا داشته باشند و اعلام بار خود را در نمایندگی ها سوربن ثبت نمایند . در صورتی که نیاز به خدمات باربری دارید شماره باربری در صفحه تماس با ما است همچنین میتوانید با مراجعه به نمایندگی های ما اطلاعات بیشتری در مورد حمل و نقل بار خود دریافت کنید .

اعلام بار  به شروع حمل بار توسط باربری را می گویند که کالا همزمان از مبدا شروع به حرکت می کند.  در زمان گذشته اعلام بار از طریق سنتی و به صورت دستی در مراجعه به پایانه باربری انجام می گرفت اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی با استفاده از شبکه های اجتماعی و اپ های به باربری رانندگان می توانند بار خود را اعلام کنند که این امر باعث سهولت در ردیابی بار سپرده شده به شرکت حمل و نقل است. در اپ باربری که به صورت سامانه ای طراحی شده است که هم راننده و هم صاحب بار بتواند به صورت مستقیم بار خود را اظهار کند و رانندگان هم این بارها را مشاهده کنند. این سامانه های باربری می توانند واسطه ها را حذف کنند و همچنین عوامل مربوط به آن را تسهیل کنند.

شماره باربری اگر جز مواردی است که در جستجوی آن هستد شما را راهنمایی می کنیم

در صورتی که ساکن تهران هستید می توانید از شماره باربری دفتر تهران استفاده کنید

شماره باربری دفتر تهران :44769200 – 021

حمل و نقل شرکت سوربن ترابر هوشمند در قالب خدمات باربری ارائه می شود که در راستای ارائه خدمات ایمن و ارزان است .

حمل بار از مهمترین خدمات شرکت حمل و نقل سوربن ترابر می باشد که خدمات حمل بار به شهرستان را می توانید به شرکت ما بسپارید خدمات  حمل بار برای تمامی ارگان سازمان ها و شرکت ها در دسترس است شرکت سوربن ترابر شعب و نمایندگی های فعالی برای حمل بار در سراسر کشور دارد که برای اعلام بار میتوانید با هر یک از نمایندگی ها ما تماس بگیرید تا از ریز جزئیات خدمات باربری ما مطلع شوید .

 

شرکت باربری بدین معناست که دارای شخصیت حقوقی است و خدمات ارائه دهنده نظیر حمل بار و اثاث منزل را درون شهری و بین شهری انجام می دهد. شرکت های باربری علاوه بر ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها باید مجوزهای باربری از اتحادیه و وزارت راه دریافت می کنند.

باربری به انواع مختلفی دسته بندی می شود



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

 

 

سازه lsf :

سازه lsf یکی از سیتم های مناسب ساختمانی است که برای ساخت ویلاها، هتل ها، ساختمانهای مسکونی و اداری بکار برده می شود. این سازه از مقاطع فولادی سرد نورد شده تهیه و تولید می شود که امروزه در جهان هم کارایی بسیار بالایی دارد. سازه lsf مورد تایید مهندسان عمرانی در سراسر کشور می باشد و یکی از مزیت های مهم آن مقاومت در برابر زلزله می باشد. این مقطع فولادی شباهت زیادی هم به سازه های چوبی دارد . در بسیاری کشورهای اروپایی و آسیایی استفاده زیادی از این سازه می شود.

ساخت این سازه در مقاطع نورد سرد با استفاده از ورقهای گالوانیزه نازک انجام می شود و در بقیه قسمتها از مصالح ساختمانی مانند گچ، سیمان، سنگ، آجر و … استفاده می شود. ضخامت آن معمولا بین ۸۹ تا ۳۰۸ میلی متر است. اجزای دیگر تشکیل دهنده آنها عایق حرارتی و صوتی، ورقه های فولاد سرد شده و صفحات گچی می باشد.

اجزای سازه lsf به عوامل مختلفی بستگی دارد :

۱- استفاده از مهندسین حرفه ای و متخصص در این زمینه

۲- بکارگیری و استفاده از ماشین آلات به روز و پیشرفته

۳- رعایت استانداردها و الزامات در این حوزه

۴- داشتن و بکارگیری تجربه های شرکت های مختلف در این رابطه

۵- استفاده از دانش سازه lsf

کاربردهای سازه lsf :

  • ساخت هتل ها
  • ساخت منازل مسکونی و اقامتگاههای مسکونی
  • شهرک های مسکونی
  • خوابگاهها
  • کارگاه ها و کارخانجات
  • اضافه کردن طبقات به پشت بام
  • خانه های آپارتمانی، تک واحدی و مدارس

 

سازه CFS

سازه CFS مانند اسکلت های فلزی از نوع تیر و ستون می باشد. این سازه عاری از هرگونه تیر ورق جوشی می باشد. این سیستم در آمریکا گسترش پیدا کرد و امروزه به دلیل کیفیت ساخت، سرعت بالا و مقاومت آن در برابر زلزله در کشورهای دیگر مانند انگلیس، کانادا، استرالیا، ژاپن و …. به عنوان یک جایگزین مناسب در سیستم های ساخت و ساز و ساختمانی، کارایی بالایی دارد.

ما در این مقاله به توضیح سازه CFS و برتری ها و مزایا آن پرداخته ایم:

مزایای سازه CFS

۱- داشتن اصالت و اعتماد در تهیه، تولید و اجرای این سازه

۲- امکان نصب مجدد سازه و عدم آسیب پذیری آن

۳- نبود صدای اضافی

۴- تأمین پنجره های تمام قد در این سیستم سازه ای

۵- امکان جابجایی، تغییر یا حذف دیوارها

۶- سرعت نصب بالا و حمل آسان آن

۷- کیفیت بالا و بسته بندی آسان آن

مواد سازه CFS با چوب خشک دیوارهای پیش ساخته، گچ خشک و سیمان وارد واکنش نمی شوند و در آب و هوای نامساعد باید از پوشش محافظتی G70 برای این سیستم استفاده شود. ضخامت آن هم یک هزارم اینچ است.

اجزای این سازه فولادی به صورت پالت یا دسته وجود دارند که با یک جرثقیل هم می توان آن را حرکت و جابجا کرد.

کاربردهای سازه CFS



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

مقدمه:

از ساخت سردخانه ها برای نگهداری محصولات غذایی در مدت زمان طولانی استفاده می شود، در نتیجه می توان گفت هدف ما از ساخت و ایجاد سردخانه به وجود آوردن فضایی است که با قدرت سرمازایی خود، بتواند محصول مورد نظر را نگهداری کند بدون آنکه تغییر و فسادی در طی این مدت در ظاهر و کیفیت محصول ایجاد شود.

حال در این مقاله قصد داریم تا در خصوص موضوع ساخت سردخانه با شما صحبت کنیم.

قبل از تصمیم گیری در مورد ساخت و ایجاد سردخانه، لازم است تا با تمام تجهیزات و ابزار های موجود در ساخت آن که بر روی قیمت نهایی سردخانه هم اثرگذار است اشنایی مختصری پیدا کنیم مانند:

1-موتور(کمپرسور) استفاده شده در ساخت سردخانهوظیفه ی این نوع موتور تأمین‌ انرژی است و با توجه به  ویژگی هایی مانند سرعت، سیستم قدرت، ساختار و سیستم خنک سازی به انواع مختلفی تقسیم میشوند که این ویژگی ها بر قیمت سردخانه اثر گذار است.

2-لامپ سردخانه: لامپ های مورد استفاده ما باید در برابر دمای پایین سردخانه، مقاومت لازم را داشته باشند.که با توجه به میزان مقاومت و برند آن، قیمت آن نیز تغییر خواهد کرد.

3-اواپراتور و کندانسور: در واقع اواپراتورها به عنوان خنک کننده‌ داخل اتاقک‌های سردخانه تعبیه شده اند و برند های مختلفی دارند مانند آرشه، بوران، نوین و … که از نظر قیمت و دیگر موارد با یکدیگر متفاوت هستند.

4-درب استفاده شده در ساخت سردخانهدرب سردخانه انواع مختلفی دارد مانند ریلی، لولایی و ریلی اتمسفر که با توجه به نیاز مشتری عرضه می گردد که قیمت هر یک متفاوت است.

5-تابلو برق: تابلو برق همانطور که از اسمش پیداست برق مورد نیاز سردخانه را تامین می کند که با توجه به تجهیزات به کار رفته قیمت متفاوتی خواهد داشت.

6-شیرآلات استفاده شده در سیستم سردخانه: در واقع شیرالات، گازهای موجود در سردخانه را به قسمت‌های مختلف سیستم منتقل می کنند که براساس  برند آن، قیمت آن نیز می تواند متفاوت باشد.

همچنین قبل از ساخت سردخانه باید هدف خود را از ایجاد آن تعیین نمایید تا بتوانید سردخانه مناسب برای خود بسازید مثلا محصول های مورد نظر خود را برای نگهداری انتخاب کنید سپس نوع سردخانه لازم برای نگهداری همان محصول را بیابید و طراحی کنید به طور مثال اگر قصد نگهداری مواد دارویی و گوشت و مرغ و بستنی و سبزیجات منجمد را دارید سردخانه مناسب برای شما از نوع سردخانه زیر صفر می باشد.

حال به توضیح مراحل ساخت سردخانه می پردازیم که در انجام این مراحل نیاز به نیروهای متخصص و آموزش دیده می باشد:

1-گذاشتن کابین: نصب کابین مرحله ی اول ساخت سردخانه می باشد.

2-گذاشتن دیواره‌ها: دیوارها باید کاملا تراز و به صورت عمودی در جای خود قرار بگیرند.

3-گذاشتن سقف: در هنگام نصب سقف به لیفتراک نیاز دارید تا بتوانبد پنل‌ها را بر روی دیواره‌ها قرار دهید

4-کف سردخانه: معمولا از ساندویچ پنل و یا یونولیت برای ساخت کف استفاده می‌شود و مهم ترین موضوع در این مرحله بحث ایزوله کردن است که باید به ایزوله کردن کف دقت شود.

5-گذاشتن درب‌های سردخانه: در این مرحله باید دقت شود تا درب به درستی در جایگاه خود قرار گرفته باشد در غیر این صورت هنگام باز و بسته کردن درب و..  به مشکل خواهید خورد.

6-چسب‌کاری و عایق‌کاری: مرحله ای مهم که اگر به درستی و دقت انجام نشود به دیگر تجهیزات آسیب وارد می کند.

بعد از اتمام این مراحل می توان گفت بدنه ی سردخانه شما تکمیل شده است و حالا شما باید تجهیزات سردخانه را تهیه کنید و در جای مناسب سردخانه خود قرار دهید که البته انواع تجهیزات سردخانه را برایتان در ابتدای این مقاله معرفی کردیم.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
طراحی سایت

چگونه خطای 500 سرور داخلی را برطرف کنیم ؟ خطاهای سرور داخلی در طراحی سایت وردپرس از همه خطاها بدتر است به این دلیل که آنها اطلاعات دقیقی در مورد مشکل ارائه نمی دهند. و به ندرت خطاهای واقعی سرور را نشان می دهند.

در این مقاله در مورد خطاهای سرور داخلی در طراحی سایت وردپرس صحبت می کنیم و به شما نشان می دهیم که چگونه آن را برطرف کنید.

ارور سرور داخلی 500 چیست؟

تعاریف وب از خطای 500 سرور داخلی نا مشخص است. در اصل هیچ نشانه واقعی در مورد این که واقعا چه اشتباهی رخ داده است و باعث ایجاد خطا شده است وجود ندارد.

تنها چیزی که مسلم است این است که این خطا در اثر عملیاتی که در پایان طراحی وب سایت رخ داده است ایجاد شده است. به خصوص در مورد وردپرس، به این معنی است که یک افزونه یا یک تم عملیاتی را انجام داده است که سایت را دچار مشکل کرده است و اکنون سرور شما خراب شده است.

چگونه خطای 500 سرور داخلی را برطرف کنیم

بیشتر اوقات میتوانیم خطای 500 سرور داخلی طراحی سایت شرکتی را در 6 مرحله حل کنیم.

1-دیباگینگ را فعال کنید

هر زمان که وردپرس صفحه سفید مرگ یا خطای سرور را نشان می دهد، توصیه ی کنم دیباگینگ خود را روشن کنید اگرچه ممکن است مشکل را برطرف نکند اما دید شما را نسبت به آنچه اتفاق می افتد باز می کند.

با ویرایش فایل wp-config.php  سایت خود، می توانید دیباگینگ را فعال کنید پس از دسترسی به این پرونده wp_debug را در داخل آن جستجو کنید. اگر آن را پیدا کردید آن را روی True تنظیم کنید. اگر آن را مشاهده نکردید باید خودتان اضافه نمایید. در هر صورت باید یک خطی داشته باشید که به این شکل باشد.

define( "WP_DEBUG", true );

پس از ذخیره سایت خود را مجددا بارگذاری کنید تا ببینید آیا چیزی تغییر کرده است یا نه. اگر خوش شانس باشید ممکن است خطاهای سرور ناپدید شود و با یک خطای متفاوت جایگزین شود، خطایی که در وقع به شما می گوید مشکل کجاست.

اگر به آن نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که خطا در کجا قرار دارد اگر در پوشه افزونه ها بود آن افزونه را غیرفعال کنید، خطا باید از بین برود.

  طراحی سایت برای شما در آمد بالایی را رقم بزند؟

حتی اگر دیباگینگ نتیجه خوبی نداشته باشد، ایده خوبی است که آن را تا زمانی که مشکل حل شود روشن بگذارید. باعث میشود دید بازتری در مورد اتفاقاتی که در حال انجام است داشته باشید. یادتان باشد که دیباگینگ را زمانی که مشکل حل شد خاموش کنید  .

2- همه افزونه را غیر فعال کنید و تم را تغییردهید

طراحی سایت

اگر به داشبورد خود دسترسی دارید، باید تمام افزونه ها را غیر فعال کنید و ببینید مشکل ازکدام یک است. اگر وب سایت شما بدون خطای سرور بارگیری شود، این به این معنی است که مشکل از یکی از افزونه های شما است.

همچنین میتوانید تم خود را به یکی از تم های پیش فرض تغییر دهید مانند بیست هجده و بیست نوزده. اگر سایت بدون خطای سرور داخلی بارگذاری شود مشکل از تم شماست. معمولا بیشترین خطاها به خاطر پلاگین ها می باشد بنابراین این میتواند مهمترین کاری باشد که برای رفع ایرادات سایت انجام می دهید.

3- فایل .htaccess خود را بررسی کنید.

فایل .htaccess در صورتی که وجود داشته باشد حاوی قوانینی است که به سرور می گوید در شرایط خاص چه کاری باید انجام دهید. که معمولا برای بازنویسی url ها یا جلوگیری از دسترسی به سایت شما و سوء استفاده از آن استفاده می شود.

از ویرایشگر FTP استفاده کنید و بررسی کنید که آیا فایل .htaccess در پوشه روت وردپرس شما وجود دارد یا خیر. شاید لازم باشد قبل از انجام این کار مطمئن شوید ویرایشگر FTP پرونده های مخفی را نشان می دهد یا نه.

اگر .htaccess در آنجا وجود دارد یک نسخه پشتیبان از آن تهیه کنید و سپس تمام محتویات داخل یا کل پرونده را حذف کنید .با این کار ممکن است برخی از قوانین سایتتان را پاک کند. اما اگر خطای سرور داخلی به دلیل خطایی در پرونده ایجاد شده باشد را به شما نشان می دهد.

اگر اکنون خطا برطرف شد پس مشکل از فایل .htaccess می باشد. سعی کنید فایل را بازیابی کنید و سپس بلوک های آن را پاک کنید . اگر در بعضی از نقاط سایت شروع به کار کرد. متوجه می شوید که مشکل در کدام قسمت است. و می توانید آن خط را حذف کنید.

  استراتژی های مهم دیجیتال مارکتینگ

4- حافظه سایت خود را افزایش دهید

برای این کار فایل wp-config.php خود را در فهرست روت وردپرس باز کنید و wp_memory_limit را جستجو کنید در صورت وجود مقدار آن را به چیزی مانند 64M تغییر دهید اگر وجود ندارد خط زیر را در فایل قرار دهید.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
طراحی سایت

7 روش برای ارتقا سرعت سایت در وردپرس

7 روش برای ارتقا سرعت سایت در وردپرس از چندین سال گذشته گوگل بر سرعت سایت در هنگام طراحی سایت، به عنوان یک عامل رتبه بندی در الگوریتم های تاکید کرده است. با توجه به آن هنوز سایت های بسیار هستند که به صورت بهینه سازی شده طراحی سایت نشده اند. مردم زمان زیادی را صرف سئو و تولید محتوا می کنند اما یک کار بسیار مهم که باعث افزایش رتبه همه صفحات آنها می شود را فراموش می کنند.

هیچ وقت برای شروع کار دیر نیست. در اینجا هفت روش برای بهبود سرعت سایت در هنگام طراحی سایت شما در وردپرس ارائه شده است. این موارد به ترتیب اولویت ذکر شده است.

روش اول: از دیتاسنتر نزدیک به مشتری استفاده کنید.

محل سرور شما نقش بزرگی در سرعت سایت شما ایفا می کند. به عنوان مثال، اگر مشتری های شما در ایالات متحده باشند، پس هاست باید در همان محدوده باشد.

شما می توانید سرعتی که سایت شما توسط ربات گوگل در جستجوی کنسول نشان می دهد را مشاهده کنید. در بهترین حالت، باید فقط چند صدم میلی ثانیه باشد.

به هیچ عنوان این جنبه سرعت سایت را نادیده نگیرید.

روش دوم: انجام کش پویا

وردپرس هر بار که بازدید کننده سایت شما را بازدید می کند صفحات خود را دوباره ایجاد می کند.این یک فرایند کاملا پر هزینه است و فشار زیادی را بر بانک اطلاعاتی و همچنین سی پی یو شما ایجاد می کند. علاوه بر این ایجاد صفحه زمان بر است، بنابراین هر کاربر با تاخیر سایت را مشاهده می نماید. و راه حل آن کش پویا است.

کش پویا

عملکرد کش پویا، ذخیره یک نسخه از صفحه ایجاد شده و ارائه آن نسخه به بازدید کننده بعدی است. به این ترتیب، هر صفحه فقط یک بار ایجاد می شود. این کار نه تنها سریع تر است بلکه باعث کاهش لود آن در سرور می شود، این به این معنی است که قسمت های دیگر سایت شما سریع تر کار می کنند. همچنین سایت شما بازدید کننده های بیشتری خواهد داشت.

  نحوه استفاده از فید چگونه است؟

روش 3: استفاده از سی دی ان

سی دی ان ” شبکه توزیع محتوا” است. جدا از صفحات پویا، مواردی در سایت شما وجود دارد که هرگز تغییر نمی کنند. مانند تصاویر، کدهای جاوا اسکریپت و سی اس اس. تقریبا این موارد هیچ وقت تغییر نمی کنند. به همین دلیل بهتر است این منابع را از سرور نزدیک به مشتری خود تحویل بگیرید.

سی دی ان به آدرس آی پی بازدید کننده سایت شما نگاه می کند و انتخاب می کند که محتوای استاتیک را از سرور نزدیک به آن مکان ارسال کند یا نه. این بدین معنی است که افراد در نقاط دیگر هم محتوا را به همان اندازه سریع دریافت می کنند.

شما می توانید از کلودفلیر به عنوان سی دی ان استفاده کنید. با وجود رایگان بودن کلودفلیر یکی از بهترین سی دی ان های موجود در بازار است.

روش 4: جاوا اسکریپت را حذف کنید.

این کار می تواند کمی مشکل باشد. چون تقریبا همه وب سایت ها از جاوا اسکریپت استفاده می کنند. جاوا اسکریپت یک بخش اساسی وب است اما می تواند زمان بارگذاری صفحه را زیاد کند. نکته مهم این است که باید صبر کنید تا صفحه به طور کامل بارگیری شود و قبل از بارگذاری جاوا اسکریپت قابل مشاهده باشد. این ساده ترین روشی است که ذکرشده و در هر وب سایت متفاوت است.

روش 5: حذف سی اس اس یا استفاده از آن به صورت این لاین

مشابه موردی که در روش 4 گفته شد، این مورد به تاخیر در بارگذاری فایل سی اس اس تا زمانی که صفحه بارگذاری شود و  نشان داده شود ، اشاره دارد. با این حال زمانی که سی اس اس بارگذاری نشود با یک صفحه وحشتناک رو به رو خواهیم شد. راه حل آن استفاده از سی اس اس این لاین در بالای کدهای دیگر است. به این معنی که شما می توانید کدهای سی اس اس را که هنگام بارگذاری صفحه اول به کار میرود، جدا کنید. و این کد ها را مستقیما در هر صفحه قرار دهید تا بلافاصله بارگیری شود. پس از رندر شدن صفحه، می توانید فایل های سی اس اس را بارگذای کنید.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی فروشگاه اینترنتی چگونه است؟

به سایتی که کالا یا خدمات خود را از طریق سایت و اینترنت عرضه می کند را فروشگاه اینترنتی گفته می شود ، در واقع سایت فروشگاهی به عنوان ویترینی برای کالا یا خدمات است.

طراحی سایت فروشگاهی از موارد Trend این روز های کشور عزیزمان ایران است و تب و تاب خاص خود را دارد شاید راه اندازی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا که موفقیت های چشم گیری داشت همه را شگفت زده کرد باور کنید هر روزه تماس های زیادی از سمت کسانی داریم که دقیقا سایت فروشگاهی مانند این سایت بزرگ را می خواهند

طراحی سایت فروشگاهی

همین که فرهنگ خرید اینترنتی بین مردم جا افتاده است خیلی عالی است  اگر در سال 1380 میخواستید در فروشگاه اینترنتی خود محصولی عرضه کنید مشکلات فراوانی وجود داشت ،  3 مورد از آنها :

  1. چگونه میخواستید به درگاه بانک وصل شوید و هزینه کالا پرداخت شود؟
  2. مهمتر از آن چطور کاربر باید به یک سایت فروشگاهی  اعتماد می کرد ؟ آیا روال خاصی وجود داشت ؟
  3. نحوه ارسال کالا چگونه بود و چند روز بعد دست کاربر می رسید؟

شاید این 3 مورد مهمترین سد های جلو کار شما بود ولی امروزه راه اندازی و طراحی وب سایت فروشگاهی مثل آب خوردن شده است!!

تا چه حدی مشکلات راه اندازی فروشگاه اینترنتی حل شده است ؟

درست است که خیلی از روال ها عادی شده است مثل:

  1. اتصال به درگاه بانکی طی چند ساعت (به لطف درگاه های واسط)
  2. ارسال کالا ها به لطف انواع سرویس های ارسال کالای آنلاین یا پست
  3. گرفتن نماد اعتماد و جلب رضایت مشتریان

فقط کافی است فعل خواست را صرف کنید!

 

واقعاً راه اندازی فروشگاه اینترنتی به همین راحتی است ؟

جواب بله است،

“ولی”

اینجا یک ولی وجود دارد یک ولی خیلی بزرگ با ما همراه باشید تا مشکلات را بررسی کنیم،  ببینید وقتی کارها آسان شود برای همه است و رقبای شما نیز خیلی راحت طراحی سایت فروشگاهی خود را انجام می دهند

صحبت ما در اینجا این است که  مسائلی که روی آن رقابت است دیگر صرف داشتن یک سایت نیست

 

رقابت در راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی در چیست ؟

اگر از من این سوال را بپرسید شاید بیش از 100 ساعت و بیش از 1000 نفر صحبت کرده ام جواب های زیر را برای شما دارم

  • جذب مشتری! واقعا این مهمترین بحث رقابتی است فروشگاهی که شما راه اندازی کرده اید می تواند مشتری جذب کند ؟
  • حس خوب! کاربر از این که از سایت شما خرید می کند حس خوبی دارد؟خرید او چقدر طول می کشد 2 دقیقه ؟ 10 دقیقه ؟
  • تحویل سریع ، باید روزها برای دسترسی به کالا خود صبر کنید ؟ برای تحویل سریع باید هزینه بیشتری پرداخت کند ؟
  • قیمت رقابتی !! این یکی خیلی مهم است قیمت تمام شده شما چقدر است حتما می دانید کاربرها راحت سرچ می کند و کمترین قیمت را پیدا می کنند به دنبال طراحی سایت حرفه ای باشید


:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی سایت در همدان

یک شرکت طراحی سایت موفق، بی دلیل به شهرت نرسیده است. در واقع نمی توان در جامعه امروز که دید مردم بازتر شده و به نحوی اکثریت افراد با اینترنت آشنایی زیادی پیدا کرده اند، بدون ارائه خدمات عالی، حرفی برای گفتن داشت.

شرکت های طراحی سایت که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، دارای تیمی هستند که متشکل از چندین متخصص در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت می باشد. تیم دارای چند طراح می باشد، که گرافیک مدنظر مشتری را در فتوشاپ پیاده سازی کرده، و طبق سلیقه و نظرات مشتری تغییرات لازم را در طرح psd اجرا می کنند.

طراحی سایت

پس از اینکه مشتری تأیید نهایی را اعلام کرد، برنامه نویسان تیم طراحی سایت، کار خود را آغاز کرده و مطابق طرح گرافیکی، کدنویسی را شروع می کنند. طی این پروسه اعضای تیم تمام سعی خود را می کنند تا کدنویسی به شکلی مرتب و بهینه انجام شود. در این حالت است که سرعت و سئوی سایت به صورت استاندارد شکل می گیرد.

این موارد با بررسی های دقیق انجام گرفته و کاری تخصصی آماده می شود. سپس دیتاها و محتوایی که مشتری برای سایت خود مهیا کرده است تحویل گرفته شده و در سایت قرار داده می شود.

  ایجاد سرور محلی با XAMPP

اینکه تصاویر، محصولات، مقالات و سایر موارد موجود در سایت چگونه در صفحات سایت نمایش داده شوند، کاملاً بر اساس نظر مشتری تنظیم می شوند.

پس از اتمام پروژه به طور کامل، سایت روی دامنه ای که مدنظر مشتری است، قرار داده شده و به ایشان تحویل داده می شود. ممکن است تصور کنید که در این مرحله، کار شرکت طراحی سایت به پایان رسیده است! اما باید بگوئیم که اینطور نیست. ارتباط و همکاری دو طرفه هیچ گاه تمامی ندارد.

طراحی سایت

پشتیبانی طراحی سایت

هنگامی که مشتری سایت خود را تحویل گرفت، زمان آموزش نحوه کار کردن با پنل مدیریتی سایت فرا می رسد. مشتری آموزش های لازم را از شرکت دریافت کرده و سوالات خود را در این مورد مطرح می کند. ضمناً فیلم های آموزشی کار با پنل مدیریتی تهیه شده و به مشتری ارائه می شود.

در مراحل بعد، پشتیبانی سایت صورت می گیرد، به این ترتیب که اگر مشتری در مورد قسمتی از سایت خود به مشکل برخورد کند یا سؤالی برایش پیش آید، پشتیبان او، مشکل را برطرف خواهد کرد. مواقعی پیش می آید که تمایل به تغییر در بخشی از سایت را دارند. که این تغییرات نیز تا حد امکان انجام می شوند.

طراحی سایت

در مجموع باید گفت که رضایت مشتری و کارآیی حداکثری سایت، مهم ترین هدف یک شرکت طراحی سایت باتجربه می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

چطور می توان به راحتی یک وب سایت برای کسب و کارهای کوچک ساخت

طراحی وب و توسعه رقابتی می تواند آزاد باشد برای فریلنسرها. این مخصوص کسانی است که تجارت کوچکی برای اهداف خود دارند. به اندازه کافی سخت هست پیدا کردن کار در یک موقعیت خوب. حالا، تصور کنید که چگونه می توانید پیشنهادات برای چندین موقعیت مختلف ایجاد کنید – در یک بار!

انجام این کار می تواند وقت و انرژی شما را بگیرد. فرا تر از آن که انتظار دارید.

“سریع و آسان” تا حدودی اغراق است، با این حال، به ما گوش دهید. یک راه ساده و موثر برای یک راه ساده تر و موثر تر برای رسیدن به آن دسته از مشتریانی که به شدت نیازمند کمک هستند وجود دارد.

طراحی سایت

چطور می توان تجارت های کوچک با اهداف چندگانه بر روی یک تم یا قالب قرار داد؟

اگر شما در این تصویر قرار دارید، احتمالا ساعت ها در جستجوی راهی برای برطرف کردن خدمات خود هستید. با این حال، شما می توانید از این امر اطمینان حاصل کنید که بسیاری از رقبا شما در یک وضعیت مشابه قرار دارند.

پس چطور و با چه روشی خدمات خود را به چندین مشتری تان می فروشید؟ این میتواند خیلی سخت باشد اگر آن ها نماینده ی چندین کسب و کار باشند. درحال حاضر، ۱۳ موقعیت مختلف  یا حتی بیشتر وجود دارد که برای  حضور انلاین نیاز به کمک دارند.

B Theme بزرگترین قالب وردپرس و یکی از ۵ قالب رده بالای ThemForest برای فروش است. این به شما یک روش تقریباً کامل برای ارائه خدمات خود به هر یک از این موقعیت ها یا همه آن ها را فراهم می کند.

طراحی سایت

شما مجبور به محدود شدن به یکی دوتا از این ها نیستید. این به سادگی یک موضوع مرورکردن وب سایت هایی +۲۸۰ کسب و کار کوچک که پیش ساخته شده اند از طریق Be’s   است. شما می توانید قالبی را که بهتر است برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

پیدا کردن قالب فیکس یا متناسب با موقعیت کسب و کارتان در زمان شما صرفه جویی می کند. هر قالبی و یا قالب‌هایی که انتخاب کرده اید می تواند با یک کلیک نصب شود. فکر کنید که یک سایت بسازید که موارد پیشنهادی شما رو داشته باشد.

نه تنها شما این کار را سریع انجام می دهید، بلکه در مشتریان خود را تحت تاثیر و شوک قرار می دهید. مشتری شما این باور را پیدا می کند که مدام روش هایی برای برآورده کردن نیاز هایش دارید.

استراتژی جدید خود را با یک یا بشتر قالب های BeTheme شروع کنید. آن ها قابل سفارشی سازی و کار با آن آسان و ساده است. علاوه بر این، این ها قابلیت های اساسی دارند که یک مشتری در یک سایت انتظار دیدن آن را دارقد.

۱۳قالب Be Theme برای مالکان وب سایت ها کسب و کار کوچک.

  • Be Salmon – برای فروشگاه مواد غذایی

طراحی سایت

این قالب  از عکس های بزرگ برای معرفی اقلام مواد غذایی، منوی تعاملی و بخش توضیحات، برای جلب بازدید کنندگان سایت استفاده می کند.

  • Be Detailing2 – برای خدمات اتومبیل

یک سایت جزیپات ماشین باید نگاه جسورانه و حرفه ای مانند این قالب داشته باشد. قبل و بعد از عکس ها دکمه فروش و  لیست قیمت برای خدمات بخوبی قرار گرفته است.

  • ‌Be Meeting – برای رویداد برنامه ها
  6 روش برای افزایش سرعت سایت (آپدیت 2018)

کاربران می خواهند بدانند چه زمانی و کجا جلسات یا رویدادهای قرار است برگزار شود. ویژگی ساعت شمار معکوس می تواند چندین هدف داشته باشد و طراحی تمیز این قالب باعث دسترسی یا حرکت کردن راحت به قسمت های سایت شده است.

  • Be Manicure – برای سالن ها و پذیرایی ها

یک مشخصه سالن ها و پذیرایی ها لوکس بودن آن هاست، همانند این قالب BeTheme. فروشگاه اینترنتی یکپارچه مشتریان شما را خوشحال خواهد کرد، همینطور طراحی نرم افزار در ارتقاء محصولات و خدمات نیز کاربردی خواهد بود.

  • Be Denim – برای فروشگاه انلاین پوشاک

طراحی سایت

Be Denim نیز دارای فروشگاه الکترونیک است. همچنین برای طراحی تان، می خواهید رنگ ها معلوم باشند، عکس ها قابل توجه و  منوها آسان باشند مانند چیزی که در این قالب وجود دارد.

  • Be HipHop – برای موزیسین ها و موسیقی دانان و محصولات موسقی

آخرین چیزی که یک مشتری می خواهد داشتن یک وب سایت این چنینی مستقل و بی نظیری خواهد بود. BeHipHop از سوی دیگر شامل هر چیزی از ویدئو و موزیک پلیر و یک بخش وبلاگ جالب و آموزنده است.

  • Be Cafe2 – برای کافه ها و قهوه خانه ها

طراحی سایت

شما می توانید بروی این قالب نشان دهید مشتری چطور بهتر غذا را سفارش دهد به چندین روش، و چگونگی ایجاد کسب و کار از طریق مجوزهای بزرگ ،و قرار دادن استوری گالری عکس و عکس های جذاب.

  • ‌BeVegetables – برای کسب و کارهای پذیرایی

از ویژگی های این قالب  ارائه محصولات مرتبط برای کمک به مشتریان شما در کسب و کارتان برای ماندن در میان مردم (و کسب و کارتان نیز بماند) است. کاربر ان بابت قرار دادن دکمه های CTA (دکمه های تماس) و پشتبانی از لیست قیمت ها از شما تشکر می کند.

  • BeDrawing – برای هنرمندان مجازی

طراحی سایت

گالری فوق العاده این قالب یک کلید اساسی است برای اینکه بخواهید ترکیبی از هر چیزی در سایت برای طرحی هنری یا ایجاد طرحی هنری داشته باشید. مشتریان تان با گذاشتن یا به اصطلاح آپلود کردن ویدئو های شان در سایت تان بسیار خوشحال می شوند .

  • BeTraning – برای دوره ها و وبینارها(سمینارهای اینترنتی )

ویژگی های قالب BeTraining شامل: منوهای بصری و عالی، مورد توجه قرار دادن ویدئوهای شاخص و منوی ناوبری آسان، هرچیز لازمی برای یک بستر آموزش اینترنتی یا شبیه به آن را دارد.

  • BeDiet – برای کسب و کارهای تغذیه و تناسب اندام

Bediat قالبی دیگر است که عکس ها بزرگ و با کیفیت را دارد. همینطور تماس اضافه شده، بخش دستورالعمل ها در منوی اصلی قرار داده شده است و نیز بخش وبلاگ به آن نیز اضافه شده است .

  • BeClinic2 – برای مشاغل پزشکی

طراحی سایت

امکانات BeClinic2: طراحی سایت  ساده، ساختار تمیز و منظم و آسانی خواندن محتوا همان چیزی است که برای یک موقعیت و مشاغل پزشکی لازم است.

  • BeCarpenter2 – برای طراحان داخلی

طراحی معماری، شامل استفاده هوشمندانه از فضاهای سفید و طرح های هندسی در عکس های بزرگ همراه ارائه یک ویدئوی پیشرفته باعث برنده شدن این کسب و کار شده است.

  فرم ها در HTML قسمت اول

با ابزار های شبیه این، چگونگی جذب انواع مشتریان در اینجا مهم است.

بسبار کاربردی است که منابع ذکر شده بالا در اختیارتان باشد. با آن ها، شما دیگر نگران پیشنهادهای تان نیستید که سردرگم شوید.

در حقیقت، شما ممکن است یک قالب داشته باشید موفقیت شما را در وب سایت فراهم سازد. با این حال این کافی نیست.

شما هنوز هم باید با مشتریان ویژه و بالقوه تماس داشته باشید. در اینجا دو روش آزمایش شده در این مورد هست:

  • عضویت در گروهای فیس بوک تان.

طراحی سایت

در فیس بوک برای کسب و کار در موقعیت مورد علاقه تان جستجو کنید. شما ممکن است بخواهید برای آنهایی که شامل هر یک یا همه موقعیت و امتیازهای بالا هستند را جستجو کنید. جستجوی شما می تواند شامل هر دو نوع کسب و کارهای کوچک و کارآفرینانه باشد، حتی بیشتر و بهتر.

پس از انجام اینکار، در مورد قرار دادن سرویس های خود در گروه از مدیران گروه ها بپرسید تا به شما اجاره این کار را بدهند به سوالات صادقانه پاسخ  و کامل پاسخ دهید. شما نباید مشکلی به و جود بیاورید برای خودتان به عنوان یک متخصص طراحی وب سایت.

  • ارسال ایمیل های خنثی به شرکت های کوچک و کسب و کار های کارآفرینانه.

ایمیل ها خنثی بهتر از تماس های تلفن خنثی یا سرد هستند. شما نمی خواهید که این احساس را داشته باشید که در حال حمله یا نفوذ به کسی یا گرفتن زمان کسی هستید که با آن تماس تلفنی گرفته اید.

برای کسب و کاری که می خواهید با آن کار کنید تصمیم گیری کنید و  آن را در لینکداین جستجو کنید. شما باید روی باید قادر به یافتن فردی مناسب برای ارتباط با آن باشید.

طراحی سایت

پیشنهادهای خود را به آن فرد ارسال کنید. برای آن ها یک ماکت یا نمونه خوب وعالی بگذارید که نشان دهد می خواهید کمک کنید به آن ها در راه اندازی کسب و کار آنلاین. برای آن ها اطمینان حاصل کنید که در یکی از آن قالب هایی که قبلا انجام داده اید و پیشرفت داشته باشند.

اگر شما به کمک کردن بیشتر اهمیت دهید تا فروش کمتر احتمال آن می رود که ایمیل تان در سطل زباله ایمیل ها قرار گیرد.

پایان ایمیل خود را با ارسال بازکردن یک سوال پایان دهید. شما با این کار امکان بحث بیشتری با فرد خواهید داشت. حتی امکان دارد چند نمونه از خدمات دیگر را که ارائه می دهید برایش ارسال کنید.

خلاصه

این بهترین شرکت های بازار نیستند که می خواهید روی آنها تمرکز و زوم کنید. این ها کسانی هستند که واقعا به خدملت شما نیاز دارند. کم نیستند کسب و کارهای کوچکی که به دنبال حضور آنلاین هستند. علاوه بر این اگر این کسب و کارهای یعنی کسب و کارهای کوچک کمتر حضور آنلاین دارند نشان از نارضایتی آن ها نیست.

پایان ۱۳ قالب یا سرویس Be theme که درباره توضیح دادیم. از فیس بو ک، لینکداین و ایمیل استفاده کنید برای خدماتان و کمک های خود را به مشتریان خاص خود ارائه دهید، این نکته بسیار مهمی است.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی سایت در سیرجان

آیا شما نیز به فکر داشتن یک سایت اختصاصی برا خودتان هستید؟

فرقی نمی کند به دنبال داشتن طراحی سایت شخصی هستید، برای شرکت خود نیازمند یک وب سایت هستید، یا تمایل دارید محصولات تولیدی یا کالاهای خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. در هر حال یک تیم قوی و حرفه ای در زمینه طراحی سایت، می تواند به شما کمک کند.

شاید برایتان جای سوال باشد که داشتن یک وب سایت شرکتی یا شخصی چه مزیت هایی می تواند برای شما داشته باشد. ما برای شما توضیح می دهیم.

طراحی سایت

شرکتی که به تازگی راه اندازی شده است می تواند با طراحی سایت شرکتی، برای خود اسم و رسمی داشته باشد. حتی یک شرکت با سابقه در هر زمینه ای که باشد، وقتی اقدام به ایجاد یک سایت برای خود می کند، برای برند خود، اعتبار آفریده است. مطمئناً افرادی که قصد آشنایی با تیم و شرکت شما را دارند، وقتی که از با وب سایت شما روبرو می شوند، دیدشان نسبت به شما مثبت تر خواهد شد.

طراحی سایت شرکتی باعث می شود شما به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل برای مشتریان خود در دسترس باشید. افرادی که می خواهند با شما یک همکاری جدید داشته باشند، بدون نیاز به حضور فیزیکی در شرکت شما، در منزل یا محل کار خودشان وب سایت شما را روی سیستم یا گوشی خود باز کرده و با شما آشنا می شوند.

  زیبایی طراحی سایت، کلیدی ترین معیار ؟

طراحی سایت

در مورد طراحی سایت شخصی، باید بگوئیم که برای افراد زیادی مهم است. اگر یک وکیل باشید می توانید تمام سوابق، مدارک و موفقیت های خود را در سایت شخصی خود قرار داده و در معرض دید سایرین بگذارید. به این ترتیب کسانی که به دنبال استخدام یک وکیل هستند، احتمال اینکه شما را انتخاب کند، زیاد است.

و اما طراحی سایت فروشگاهی، که اهمیت وجود آن بر هیچ شخصی پوشیده نیست. طراحی سایت های فروشگاهی اگر توسط تیمی مجرب صورت بگیرد، دارای امکانات زیادی است که کار شما به شدت راحت تر می کند. در سایت های فروشگاهی، برای مثال می توانید تعیین کنید که اگر تعداد یکی از کالاها در انبار مثلا به ۵ عدد برسد، سیستم به شکل خودکار آن محصول را برای شما سفارش دهد.

شما می توانید قبل از سفارش طراحی سایت فروشگاهی، با یکی از افراد صاحب این سایت ها، مشورت کرده و از پیشرفت کارها آن ها پس از راه اندازی سایت مطلع شوید.

طراحی سایت

پس از آن مشاوره های یک شرکت خبره در طراحی سایت به شما کمک می کنید سایتی کارآمد و مفید داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

روش طراحی سایت

سایت ها به دو روش کلی طراحی می شوند؛ روش اول استاتیک و روش دوم داینامیک است.

طراحی سایت استاتیک

اولین سایت هایی که طراحی شده بود، سایت های استاتیک یا ایستا بودند. در طراحی سایت استاتیک از زبان ها سمت کاربر مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت استفاده می شود. معمولاً این سایت ها به گونه ای طراحی می شوند که در همان ابتدا تمام اطلاعات وارد سایت شده و پس از آن تغییرات جزئی نیاز باشد. طراحی سایت استاتیک هزینه پائینی دارد، و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

طراحی سایت

این نوع سایت ها برای شرکت هایی که به منظور معرفی شرکت، خدمات و محصولات خود طراحی سایت را انجام می دهند، مناسب است. به این دلیل که یک بار اطلاعات را درون وب سایت قرار داده و نیازی به تغییرات مدام و آپدیت کردن روزانه ندارند.

در این دسته از سایت ها به این دلیل که فایلی آپلود نمی شود، در نتیجه پردازشی از سمت سرور ندارد. پس همین که امنیت را سمت سرور برقرار کنیم کافی است و نیازی به داشتن امنیت روی صفحات استاتیک سایت نیست.

سرعت این سایت ها بسیار بالا است و به همین دلیل می توانند سئوی خوبی نیز داشته باشند. چون سرعت سایت از نظر موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل، عامل مهمی شناخته می شود.

  ایجاد سرور محلی با XAMPP

از معایب این سایت ها می توان نبود رابط کاربری را نام برد. در نتیجه مدیر سایت نمی تواند به پنل مدیریتی وارد شود و تمام تغییرات باید توسط طراح سایت صورت بگیرد. و نمی توان به راحتی پست و اطلاعات جدید به سایت اضافه کرد.

طراحی سایت های داینامیک

در این روش از طراحی سایت از زبان های سمت سرور نیز استفاده می شود. زبان هایی مانند php ،ASP.net ،Ruby و Django. که با استفاده از این زبان ها می توان سایت را به بانک اطلاعاتی مثل mySQL متصل کرد. در این سایت ها امکان ثبت نام کاربر، ورود اعضا به سایت، آپلود فایل و مدیریت فایل ها وجود دارد.

طراحی سایت

سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس، جوملا و دروپال به این دلیل که از زبان های سمت سرور در طراحی سایت استفاده می کنند، جزء سایت های داینامیک به حساب می آیند.

مزیت های این سایت ها نسبت به سایت های استاتیک بسیار زیاد است. مهم ترین آن وجود پنل مدیریتی سایت و دسترسی مدیر به آن می باشد. مدیر می تواند به راحتی فایل ها و پست های خود را در سایت قرار دهند و در صورت نیاز آپلود داشته باشد. این سایت ها به آسانی آپدیت می شوند و خیلی راحت ریسپانسیو می شوند.

  ابزار kuler برای رنگبندی درطراحی سایت

از معایب این دسته از طراحی سایت ها می توان به گران تر بودن آن اشاره کرد. و اینکه امنیت آن ها باید با دقت بیشتری ایجاد گردد.

در صورتی که شما با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای قرارداد ببندید هیچ نگرانی در مورد امنیت و سئوی سایت خود نخواهید داشت.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

10 نکته براي اين انتخاب شرکت طراحي سايت حرفه اي را استخدام کنيم

چه کسي نياز به يک  طراحي سايت حرفه اي دارد؟ به نظر مي رسد انجام اين کار راحت باشد. در طراحی سایت سپيناس وب برخي از نرم افزارها را دانلود کرده و از هاست شرکتي ديگر استفاده کنيد. چند ساعتي وقت گذاشته و وب سايت خود را آماده کنيد!!! يا ممکن است سايتي آماده نشود.

بزرگترين مشکل بازاريابي ديجيتال امروز اين است که صاحبان کسب و  کار کوچک نمي فهمند که انجام طراحي سايت چگونه مي تواند به کسب و کار آن ها رونق دهد. قابليت وب سايت شما مي تواند باعث رونق کار شما يا خرد شدن آن شود.

طراحي سايت

در حالي که اگر اين کار را خودتان انجام دهيد ممکن است هزينه اي براي اين کار متقبل نشويد، اما در عرض يک سال درآمد بيشتري را از دست داده و نظرتان عوض خواهد شد. زيرا در صورت استخدام يکشرکت طراحي حرفه اي وب ، مي تواند درآمد شما را دو برابر کند.

وب سايت هاي امروزي مانند چند سال پيش، به عنوان يک وسيله بازاريابي 24 ساعته براي کسب و کار شما و ابزاري براي ساده تر شدن زندگي شما هستند.

پس معامله اي بزرگ با داشتن سايت انجام مي شود. در اينجا 10 دليل براي اينکه خودتان اين کار را انجام ندهيد آورده شده است:

1- اولين نشانه مثبت

افرادي که از سايت شما بازديد مي کنند، در ذهن هر کدام ديدگاهي از سايت ايجاد مي شود. اين نظر کاملاً بر مبناي ظاهر سايت شماست. اين نکته را مي توانيد تصور کنيد.

حتي اگر شما بهترين خدمات را داشته باشيد، يا محصولات ضد سرطان را ارائه کنيد، اين وب سايت شماست که آن را معرفي مي کند. زماني که شما با يک شرکت طراحي سايت حرفه اي قرارداد مي بنديد. مردم متوجه تفاوت کسب و کار شما خواهند شد، و اين کار تأثير زيادي بر جلب توجه افراد دارد.

2- سازگاري با آخرين فناوري هاي موبايل

حتي اگر شما از طراحي سايت چيز زيادي ندانيد و با آن سر کار نداشته باشيد، احتمالاً کمي از استانداردهاي تکنولوژي هاي جديد و پيشرفته براي وب سايت هاي تلفن همراه مطلع هستيد.

طراحي سايت

همه ما مي دانيم که تکنولوژي هاي موبايل هر روز در حال رشد مي باشد، اما چه راه حل هايي وجود دارد تا وب سايت را براي تلفن همراه سازگار کند؟

اگر با طراحي سايت ريسپانسيو آشنا نبوديد، ممکن است مجبور شويد هزينه ماهانه اي را به يک شرکت براي ايجاد و نگهداري نسخه مخصوص موبايل از وب سايتتان پرداخت نمائيد.

يک شرکت طراحي سايت حرفه اي، سايتي ريسپانسيو براي شما ايجاد کرده و موجب صرفه جويي ميزان زيادي در هزينه هاي شما مي شود. در نتيجه وب سايت شما روي موبايل نيز به خوبي نشان داده مي شود.

در تصوير زير تفاوت نمايش سايت ريسپانسيو و غير ريسپانسيو در موبايل را مشاهده مي کنيد.

3- تصاوير با کيفيت بالاي DPI بهينه شده براي چشم

زماني که شما با يک شرکت طراحي سايت درگير باشيد، مي توانيد اطمينان حاصل کنيد که تصاوير سايت شما بر روري تمام آخرين دستگاه هاي تلفن همراه، مانند iPad يا اپل دقيق و واضح نشان داده مي شوند.

طراحي سايت

4- طراحي سايت قابل اعتماد

فرض کنيد خودتان يک ماه قبل سايت خودتان را طراحي کرده ايد. ناگهان زماني که قصد تغيير يکسري موارد را داريد، با يک پيام خطا مواجه مي شويد.

اين نوع مسائل در هر زمان ممکن است رخ دهد، حتي در سايت هاي قابل اعتمادي مانند وردپرس! البته زماني که طراحي سايت را يک فرد غير حرفه اي انجام دهد. اگر آن شخص شما باشيد چه کاري خواهيد کرد؟

طراحي سايت

شما ممکن است ساعت ها براي رفع مشکل خود در گوگل سرچ کنيد و در نهايت ناچار شويد به يک شرکت طراحي سايت تماس بگيريد. اما ممکن است پس از تماس هاي متوالي باز هم بعد از مدتي، مشکل جديدي براي سايت شما رخ دهد. و اين کار ريسک است.

5- طراحي بهتر

اگر خودتان از قالب هاي آماده استفاده کنيد داراي دو نقض بزرگ هستند: اينکه افراد ديگر نيز مي توانند از آن استفاده کنند و ديگري اين که سايت شما خسته کننده خواهد بود. اين چيز خوبي نيست. زيرا ما مي خواهيم مشتريان هنگام بازديد از سايت شما هيجان زده شوند. زماني که شما يک طراحي حرفه اي را استخدام مي کنيد انتظار داريد که يک طراحي اصل و تميز داشته باشيد.

اگر شما فکر مي کنيد که طراحي زياد مهم نيست به شرکت هاي برجسته اي مانند اپل و BMW نگاه کنيد. هر کدام طراحي محصولات خود را انجام داده اند. که نتايج تلاش هاي آن ها به سود شرکتشان است.

6- يک وب سايت پرسرعت

طراحي سايت

اکثر وب سايت ها با سرعت خوبي ارائه نمي شوند. اما يک شرکت با تجربه پلاگين هاي مختلف و ابزارهاي شخص ثالث براي ادغام به وب سايت شما براي ارائه سرعت و امنيت بيشتر، را مي شناسد.

اين ارتقاها بسيار قابل توجه مي باشند. اين ابزارها براي بسياري از سايت هاي وردپرس و غير وردپرس ضروري مي باشند.

مزيت ديگري که يک شرکت طراحي سايت معتبر مي تواند ارائه دهد ارائه هاست مي باشد. سرويس ميزباني که انتخاب مي کنيد نيز نقش مهمي را در عملکرد سايت ايفا مي کند.

7- نمايش بيشتر در جستجوهاي گوگل

اگر وب سايتتان را خودتان طراحي مي کنيد، احتمالاً نگران سئوي آن نيستيد. اما بدون سئو، وب سايت شما در اکثر موارد هرگز در صفحات اول گوگل ظاهر نخواهد شد. اين بدان معناست که کسي شما را از طريق جستجو پيدا نخواهد کرد.

يک شرکت طراحي وب سايت حرفه اي سئوي سايت شما را به گونه اي تعريف مي کند که صفحات شما را به Google، Bing و ساير موتورهاي جستجو انتقال دهد. نتيجه اين است که وقتي کسي براي يک محصول يا سرويس مورد نظر شما را جستجو مي کند، شما احتمالاً بيشتر در نتايج جستجو نمايش داده مي شويد.

ترافيک موتورهاي جستجو هيچ هزينه اي ندارد بنابراين، اين ويژگي بسيار مطلوب است. از هر طراح سايتي که هزينه اضافي براي بهينه سازي سايت شما براي موتورهاي جستجو درخواست مي کند، اجتناب کنيد.

طراحي سايت

8- صرفه جويي در وقت

اين روزها وب سايت ها از قابليت هاي باور نکردني پشتيباني مي کنند که مي توانند زمان شما را صرفه جويي کنند و درآمد شما را به صورت خودکار افزايش دهند.

رزروها و خريدهاي آنلاين که براي مشتريان از طريق سايت فراهم مي شود، و ارسال ايميل ها که به صورت خودکار انجام مي شود، نسبت به اينکه اين کارها را تلفني انجام دهيد وقت چنداني از شما نخواهد گرفت.

طراحي سايت

9- اين کار براي شما پول ساز خواهد بود

علاوه بر تکنولوژي خودکار براي صرفه جويي در وقت و بهبود خدمات، قابليت هاي ديگر به شما امکان افزايش درآمد را با حداقل تلاش مي دهد

10- مقرون به صرفه بودن بيشتر از چيزي که شما فکر کنيد

به وب سايت خود به عنوان يک هزينه نگاه نکنيد. اين يک سرمايه گذاري است که اگر درست انجام شود، مي تواند پول زيادي را براي شما بياورد.

با موارد بيان شده به اين نتيجه مي رسيم که سپردن کار به يک طراحي حرفه اي وب سايت مي تواند مزاياي فراواني براي شما داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

آموزش طراحی قالب وردپرس

با مقاله ای دیگر در طراحی سایت اسپیناس همراه ما باشید

آموزش طراحی قالب وردپرس

 

فایل های الگو یا Template در واقع بلوک های ساختمان سایت وردپرس شما هستند. آنها برای ساختن صفحات وب در سایت خود مانند قطعاتی از یک پازل مناسب هستند. بعضی از قالب ها (برای مثال فایل های سر صفحه و پاورقی) در تمام صفحات وب استفاده می شود، در حالی که دیگران فقط تحت شرایط خاصی از آنها استفاده می کنند.

این مقاله درباره توسعه تم وردپرس است. اگر شما مایل به یادگیری بیشتر در مورد نحوه نصب و استفاده از تم ها، بررسی استفاده از تم ها دارید این مقاله برای شما مناسب است. در این مقاله درمورد جنبه های فنی نوشتن کد برای ایجاد تم های خود بحث می شود.

چرا طراحی سایت قالب وردپرس؟

تم وردپرس فایل هایی هستند که با یکدیگر کار می کنند تا طراحی و قابلیت یک سایت وردپرس را ایجاد کنند. هر تم ممکن است متفاوت باشد و می تواند گزینه های زیادی را برای صاحبان وب سایت ارائه دهد.

چرا باید یک تم وردپرس ایجاد کنید؟

  1. برای ایجاد یک نگاه منحصر به فرد برای سایت وردپرس خود
  2. برای استفاده از قالب های مختلف، تگ های قالب و حلقه های وردپرس برای تولید نتایج مختلف وب سایت
  3. برای ارائه دادن قالب های جایگزین یا برای ویژگی های بسیار خاص یک سایت
  4. برای تغییر سریع بین دو طرح بندی سایت و به صاحبان وب سایت اجازه می دهید که ظاهر سایت را تغییر دهند.
  5. تم وردپرس مزایای بسیار زیاد دیگری دارد.
بیشتر بخوانید :  ثبت سایت در گوگل آنالیتیکس (Google Analaytics)

این سبک ها و فایل های سیستم را می توان به ورژن های جدیدی ارتقا دارد.
این اجازه را می دهد تا از قابلیت سفارشی سازی استفاده کرد
تغییر طراحی ظاهری و طرح وردپرس
کاربر وب سایت مجبور به کد زدن با زبان های برنامه نویسی یا HTMLنمی کند.
باعث می شود طراح یا زبان PHP آشنا شود.

یک سوال مهم دیگر: چرا باید تم وردپرس خود را ایجاد کنید؟

  • یک فرصت عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در زبان هایی نظیر PHP و HTML و CSS است.
  • فرصت مهمی برای کار کردن با کد های PHP
  • می تواند زیبا و خلاقانه طراحی شود.
  • می تواند سرگرم کننده و جذاب باشد.

استانداردهای توسعه تم

تم های وردپرس باید با استفاده از استاندارد های زیر کد گذاری شوند:

  • استفاده از PHP ساختار یافته و استفاده از استانداردهای HTML و بدون خطا
  • از CSS معتبر و استاندارد استفاده کنید.
  • دستورالعمل های طراحی تم را دنبال کنید.

تحلیل یک تم

تم های وردپرس از یک پوشه از فایل های قالب ساخته شده، که هر یک از آنها یک قطعه خاص از موضوع خود را کنترل می کند. بخش هایی از سایت شما که باقی می ماند بدون توجه به صفحه ای که شما در آن قرار دارند، توسط هدر، نوار یا منوی کناری و فایل های پاورقی کنترل می شوند. شما می توانید این فایل ها را لینک کنید تا آنها دیگر صفحات شما را تشخیص دهند و محتواهای مختلفی بر اساس آن ارائه دهند.

وردپرس شامل یک تم پیش فرض در هر نصب جدید است. فایل های مورد نظر را به طور پیش فرض با استفاده از دیتابیس مورد بررسی قرار دهید تا ایده ای بهتر از نحوه ساخت فایل های تم خودتان را بیابید.
در تصویر زیر با رسم شکل به صورت کامل برا شما توضیح دادیم که می توانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :  آموزش افزونه اسلاید ساز revslider در طراحی سایت (جلسه اول)

 

wordpress_theme 2

وردپرس یک ابزار عالی است. اگر شما نیاز دارید که یک CMS اساسی را اجرا کنید تا متن ها و تصاویر خود را بر روی اینترنت قرار دهید، بهترین پیشنهاد این است که از WordPress استفاده کنید. که باعث می شود شما بتوانید همه چیز را آنلاین در اینترنت پیدا کنید و بهتر است از هزاران تم در نقطه قیمت قابل قبول استفاده کنید.

تم های کودک child theme

 

 wordpress_theme

 

 

 

ساده ترین موضوع تم، تم کودک است. تم کودک تمی است که ویژگی و ظاهر طراحی شده تم دیگری را به ارث می برد. تم های کودک راه های توصیه شده برای اصلاح یک موضوع موجود است. کامل تر توضیح میدهیم:

در واقع هنگام صحبت کردن در مورد تم های کودک، ابتدا باید درباره تم های والدین صحبت کنیم. یک تم پدر و مادر در صورتی تم می شود که کسی یک موضوع کودک را برای آن ایجاد کند. تا آن زمان، این تم فقط یک تم معمولی است، مانند مواردی که در دایرکتوری وردپرس پیدا می کنید. هر موضوع شامل تمام فایلهایی است که مورد نیاز برای کامل شدن می باشد، می تواند یک تم پدر و مادر باشد.

 

 

چند دلیل برای استفاده از تم کودک وجود دارد:

اگر تم را مستقیما تغییر دهید و آن را به روز کنید، تغییرات شما ممکن است از بین برود. با استفاده از تم کودک شما اطمینان حاصل خواهید کرد که تغییرات شما حفظ شده است.
استفاده از موضوع کودک می تواند زمان توسعه را سریعتر کند.

wordpress_theme 2

استفاده از موضوع کودک یک راه عالی برای یادگیری در مورد توسعه تم وردپرس است.

 

تم Stylesheet یا سبک اصلی (style.css)

style.css یک فایل سبک (CSS) مورد نیاز برای هر تم وردپرس است. این فایل طراحی بصری و طرح بندی صفحات وب را کنترل می کند. برای اینکه وردپرس مجموعه ای از قالب های تم قالب را به عنوان یک تم معتبر تشخیص دهد، فایل style.css باید در دایرکتوری ریشه تم شما قرار گیرد نه یک پوشه زیر مجموعه باشد.

به دنبال مقاله نحوه ساختن تم ها، ایجاد فایل های اصلی و تقسیم فایل index.html را توضیح می دهیم

ساختار تم وردپرس نسبتا ساده است، من دوست دارم از فایل CSS شروع کنم. این جزئیات همه چیز در مورد تم برای وردپرس است. یک فایل به نام index.php وجود دارد که فایل قالب شما است که قالب آن PHP می باشد. همراه با آن header.php و footer.php است،

فایل هایی که در کل سایت استفاده می شوند. وردپرس به شما اجازه می دهد از فایل های قالب برای طرح بندی مطالب مختلف استفاده کنید. فایلهای پوسته تعریف شده مانند archives.php و single.php وجود دارد. با این حال شما همچنین می توانید فایل خود را ایجاد کنید، و حتی می توانید یک صفحه ایجاد کنید که دارای طرح کاملا متفاوت به طور پیش فرض باشد.

در ادامه توضیح بیشتری خواهیم داد.

برخی از مشتری ها به طور خاص دوست دارند که وب سایت خود را در WordPress بسازند به این دلیل که وردپرس، به خاطر سادگی آن شناخته شده است. طراحان و توسعه دهندگان تم های مبتنی بر وردپرس، به دلایل مختلف، برخی از تم ها را جزئی میدانند. سعی دارند تم هایی پیشرفته تری را در کار خود استفاده کنند.

 

wordpress_theme 2

ما مراحل ساخت تم را برای شما به صورت کوتاه توضیح می دهیم
در ابتدا باید وردپرس را نصب کنید.
مقالات زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و وردپرس خود را نصب کنید.
ساختم تم به دو صورت می تواند انجام بگیرد:
۱- به صورت دستی یا با استفاده از کد زدن
۲- کمک گرفتن از تم های خودکار وردپری

شما تمام کارهای مرتبط را برای ایجاد تم وردپرس در دایرکتوری wp_content انجام می دهید. فقط یک زیر پوشه موضوع جدید در پوشه wp_content → Themes ایجاد کنید.
اساسا، وردپرس نیاز به دو فایل style.css و index.php دارد. که ما چند فایل دیگر را برای شما توضیح می دهیم.
البته شما می توانید bootstrap را دانلود کنید و فایل های آنها را در پروژه خود قرار دهید.

مرحله ۱ style.css :

 

wordpress_theme 2wordpress_theme 2

 

Style Sheet فایل تعریف شده از تم برای وردپرس است. چند نکته ساده وجود دارد که باید انجام دهید نکته اول، تغییر نام اصلی به style.css و نکته بعدی شما نیاز به اضافه کردن comment به فایل دارید

کد بالا در نظر گرفته شده است، بنابراین تعاریف Style sheet را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. این کد توسط وردپرس برای نمایش جزئیات موضوع به مدیران استفاده می شود. اطمینان حاصل کنید که آن را به بالای فایل بدون هیچ فاصله سفید قبل از آن اضافه کردید.
من پرونده ی Style Sheet را از الگو تغییر نام دادم، آن را ۱٫css نامگذاری کرد. همچنین یک پوشه جدید به نام typography-paramount ایجاد کرده ام که توسط پوشه تم وردپرس آپلود می شود. Style sheet را در این پوشه قرار دهید، اما نه تحت یک پوشه دیگر، در غیر این صورت توسط WordPress قابل مشاهده نخواهد بود.

 

wordpress_theme 2

مرحله دوم: سر صفحه و پاصفحه یا پاورقی

در این مرحله ما دو فایل را ایجاد می کنیم به نام های : header.php و footer.php چون که در اکثر تم ها مورد استفاده قرار می گیرند، هر دو این فایل ها اجباری هستند.

header.php
ابتدا از هدر شروع می کنیم، یک فایل جدید در پوشه theme به نام header.php ایجاد کنید، سپس index.html را از قالب باز کنید و کدهای تصویر زیر را در فایل خود بنویسید. این هدر خواهد شد و در هر صفحه از سایت نمایش داده می شود، حتی زمانی که قالب های متفاوتی را داشته باشید.

wordpress_theme 2

اکنون ما قصد داریم تگ های قالب وردپرس را به header.php اضافه کنیم، به اصطلاح در وردپرس می گویند که محتوای مختلف را به موضوع تزریق می کند. همچنین به یاد داشته باشید که این لینک را به stylesheet تغییر دهید.

کدهای زیادی است که اضافه شده است، اما آنها کاملا ساده هستند همانطور که میبینید. تمام برچسب های بالا به خوبی در Codex وردپرس مستند شده اند. نکته دیگر اینکه میتوانند از طریق هر یک از توابع انجام شود. در زیر چند مثال می زنیم:
Bloginfo() همانطور که از نامش مشخص است اطلاعات وبلاگ می باشد و مورد استفاده برای چاپ اطلاعات در سایت ها می باشد، که “نام” عنوان وبلاگ را بر می گرداند.

 

wordpress_theme 2

wp_title () عنوان صفحه را بر می گرداند.
wp_head () لینک های جاوا اسکریپت و موارد دیگر هدر را چاپ می کند.
get_option () یک مقدار از پایگاه داده گزینه ها را بازیابی می کند.
و نمونه های دیگر که می توانید با جستجو آنها را پیدا کنید.

 

wordpress_theme 2wordpress_theme 2

 

 

footer.php

فایل footer.php را ایجاد کنید و همه چیز را که قرار است در پانوشت قالب قرار دهید در این فایل کپی کنید و آن را در فایل جدید بگذارید. حتی شما می توانید یک افزونه اضافه کنید.

wordpress_theme 2

 

مرحله ۳ – فایل هسته یا core file

ابتدا یک فایل به نام index.php ایجاد کنید.
index.php

این فایل یکی از دو فایل مهم مورد نیاز برای یک تم وردپرس است و دیگری style.css است. بنابراین شروع کنید. ابتدا فایل را بسازید و سپس به موارد زیر اضافه کنید

wordpress_theme 2

مفهوم این دو کد بسیار ساده است فقط می گوید دو فایل header.php و footer.php بگیر در واقع این دو فایل را صدا میزند.شما می توانید انتخاب کنید که دیو را به عنوان HTML استاتیک ترک کنید یا نه که در واقع این همان کاری است که من انجام خواهم داد. بین دو تگ دو قبلی کد زیر را اضافه کنید.

این همان چیزی است که در وردپرس به آن حلقه وردپرس می گویند. خط اول پی اچ پی این حلقه را شروع می کند، و انتهای آن پایان دادن است. وردپرس یک حلقه را برای هر مقاله در سایت پر می کند و اگر هیچ کدام از آن ها نمایش داده نشود محتوایی به نام “Woops …” وجود دارد. من همچنین یک پیوند اضافه کردم که پیوند را به مقالات بیشتری قرار می دهد، یعنی بازدیدکنندگان می توانند بدون استفاده از بایگانی، مطالب قدیمی تری را بیابند.

اگر یک بازدید کننده بر روی عنوان پست کلیک کند. این همان چیزی است که نمایش داده می شود که بر خلاف index.php شامل یک سیستم نظر سنجی خواهد بود.

wordpress_theme 2

 

مرحله آخر مرور کردن یا تست کردن

در مورد پیش نمایشگر موضوع جدید، که در آخرین وردپرس قرار داده شده، باید آن را امتحان کنید، در تصویر زیر با نگاه اول به آن به نظر می رسد یک موضوع با عناوین طولانی است، در صورتی که شما می توانید به راحتی با اضافه کردن یک H2 به style sheetیا متن این کار را انجام دهید.

با تشکر از همراهی ما 

 

wordpress_theme 2

 



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

فاکتورهای میزبانی سایت در سئو سایت (قسمت دوم)

در قسمت اول درباره آپ تایم و داون تایم صحبت کردیم و گفتیم تنها طراحی سایت برای سایت شما و سئو شما کفایت نمی کند و وجود هاست قوی و یک سری از فاکتور های میزبانی هاست هم در سرعت سایت و سئو سایت شما تاثیر دارد. در این قسمت در مورد باقی موارد میزبانی سایت و نکات آن صحبت میکنیم

تاثیر سرعت هاست شما در سئو سایت

گوگل معمولا سعی میکند عوامل مهمی که در رتبه دهی سایت ها تاثیر زیادی دارد را مخفی نگه دارند و در واقع الگو ریتم را لو ندهند ولی گوگل در سال ۲۰۱۰ به صورت کاملا صریح اعلام کرد که سرعت بار گذاری صفحات یکی از مهمترین عوامل در رتبه دهی گوگل است.

نباید این نکته را فراموش کرد که گوگل بیش از ۲۰۰ فاکتور دارد که از آن ها برای رتبه دهی سایت هایش استفاده میکند ولی وقتی از سمت گوگل سرعت سایت یکی از عوامل تاثیر اعلام میشود نمیتوان از آن به این راحتی گذشت و آن را نادیده گرفت

  • برای اندازه گیری سرعت سایت شما میتوانید از سایت gtmetrix استفاده کنید

سرعت سایت بعد از طراحی سایت باید چقدر باشد؟

خب ما گفتیم که سرعت سایت یکی از عوامل تاثیر گذار در سئو سایت است. ولی نگفتیم سرعت سایت باید چقدر باشد که از نظر گوگل خوب باشد!!

به صورت متوسط میتوان گفت سرعت ایده آل در یک سایت ۵ ثانیه است. در واقع تحقیقات نشان داده است که بازدید کنند گان بیشتر از این تایم منتظر دیدن سایت نمیشوند و آن را ترک میکنند.

این نکته را فراموش نکنید سرعت پایین سایت تنها به هاست شما ارتباط ندارد بلکه به طراحی وب سایت ضعیف و کدنویسی های اشتباه… هم میتواند مرتبط باشد.

این ترک کردن کاربر بعد از باز کردن سایت هم یکی از عوامل مهم در سئو سایت سایت که خب یکی از عوامل تاثیر گذار آن همین سرعت لود صفحه است.

یکی دیگر از عوامل مهم در سرعت حجم صفحه است که با کم کردن آن میتوانید سرعت خوب هم داشته باشید.

اگر از طراحی سایت حرفه ای خود اطمینان دارید و متوجه شده اید که علت سرعت لود سایت شما به هاست ارتباط دارد حتما برای انتقال سایت به یک هاست دیگر اقدام کنید.

موقعیت جغرافیای سرور شما تاثیر آن در سئو سایت

علاوه بر محتوای مرتبط و سئو که شما روی سایت خودتان انجام داده اید تا در کلمات کلیدی خودتان در جستجو گوگل یافت شوید موقعیت جغرافیایی هاست هم در نتیجه گوگل تاثیر گذار است. به عنوان مثال جستجویی که انگلستان انجام میشد نتایج آن بیشتر در سایت ها انگلستان یافت میشود.

یکی از عوام مهم در تعیین مکان جستجو ip آدرس شما و هاست است. بنابر این سایتی که در ایران اول است ممکن است هنگامی که شما از vpn استفاده میکنید دیگر اول نباشد.

در کنسول گوگل میتوانید کشور هدف را تعیین کنید در این صورت این که هاست شما در کشوری است دیگر مهم نیست.

نتیجه گیری تاثیر هاست در سئو

در انتها میتوان گفت که عوامل خیلی زیادی بر سئو سایت تاثیر گذار هستند که هاست یکی از این عوامل است. فراموش نکنید در سئو حرفه ای برای طراحی سایت فروشگاهی  تمامی عوامل در سئو اهمیت دارند و نمیتوان از یکی از آن ها هم گذشت

با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید.

فاکتورهای میزبانی سایت در سئو سایت



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

فاکتورهای میزبانی وب برای بهبود سئو سایت(قسمت اول)

فاکتورهای میزبانی وب برای بهبود سئو سایت(قسمت اول)

در قسمت قبلی در مورد اینکه آیا هاست و نوع آن بر روی سئو طراحی سایت شما تاثیر دارد صحبت کردیم و گفتیم که داشتن یک  طراحی سایت حرفه ای و بهینه تنها یک قسمت از کار است و برای داشتن سئو قوی شما نیازمند داشتن یک هاست قوی هم هستید.

در این قسمت میخواهیم در مورد چند فاکتور مهم در میزبانی وب صحبت کنیم و این موارد را با هم بررسی کنیم پس با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید

تاثیری که آپتایم و داون تایم بر روی سئو سایت شما میگذارد:

داون تایم به معنی مدت زمانی است که سایت شما به علت مشکلات سرور از دسترس خارج است.

حالا اینکه همیچین چیزی چگونه روی ساخت سایت  شما تاثیر دارد ؟باید گفت موتور های جستجو معمولا چندبار در روز سایت شما را مورد بررسی قرار میدهند و اگر سایت شما در این زمان در دسترس نباشد سایت شما را رها کرده و به سراغ سایت بعدی میرود.

اگر این اتفاق چندین بار تکرار شود سایت شما از نظر موتورهای جستجو غیر قابل اعتماد به نظر میرسد که این امر موجب کاهش رتبه شما میشود.

علت این موضوع هم کاملا روشن است چون موتور های جستجو گر نمیخواهند یک سایت غیر قابل اعتماد را در نتایج اولیه خود نشان دهند چون اگر شما وارد نتایج اولیه گوگل شده و سایت قطع باشد ارزش اون جستجو گر پایین می آید.

آپتایم ۹۹ درصد چیست؟

فاکتورهای میزبانی وب برای بهبود سئو سایت(قسمت اول)

احتمالا با هاستیگ هایی که به شما موقع خرید هاست قول میدهند آپتایم ۹۹% داشته باشند برخورد کرده اید. در نگاه اول این عدد شاید به نظر خوب برسد! ولی واقعیت این عدد این است که شما در طول یک ماه سایت شما ۷ ساعت در دسترس نبوده است

البته این را هم نباید فراموش کرد که حتی در هاستینگ های بزرگ دنیا هم خرابی یک امر اجتناب ناپذیر است و چیزی نیست که بتوان در ۱۰۰ درصد خود قرار داشته باشد.

بنابر این برای این که بیشترین بازدهی را از سایت خودتان اشته باشید بهتر است هاستینگ هایی را انتخاب کنید که دارای ۹۹٫۹ درصد زمان آپتایم آن ها است تا بهترین بازدهی را از سایت خودتان داشته باشید

برای ادامه نکات موجود در میزبانی وب با طراحی سایت فروشگاهی همراه باشید



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

چگونگی ساخت وب سایت  و ساخت سایت

اگر شما قصد ساخت سایت را دارید؟ خودتان می خواهید طراحی سایت داشته باشید؟

طراحی سایت اسپیناس در این مقاله ساخت وب سایت رایگان می پردازد:

ساخت سایت به روش های مختلفی صورت می گیرد که در زیر سه روش اصلی برای ساخت وب سایت رایگان را معرفی می کنیم

روش های ساخت وب سایت رایگان

  1. ساخت وب سایت رایگان از روش ساخت وبلاگ است و پارک نمودن آن در دامنه است. در صورتی که هدف شما ساخت سایت است می توانید سایت را با دامنه اختصاصی بالا بیاورید. در این روش فقط هزینه ثبت دامنه اختصاصی را پرداخت می کنید.
  2. در روش دوم برای ساخت وب سایت می توانید از سایت ساز های رایگان استفاده کنید. شما با عضویت در این سایت ها به راحتی وب سایت خود را بسازید. بین وبلاگ ها و سایت سازها تفاوتی وجود دارد که سایت سازها امکاناتی بیشتری را نسبت به وبلاگ ها در اختیار شما می گذارد. وبلاگ ها در ساب دامین پارک می شود در حالی که سایت سازها در ساب فولدر ایجاد می شود.
  3. در روش سوم استفاده از مدیریت محتواهای رایگان نظیر وردپرس یا جوملا استفاده کنید. این مدیریت محتواها قابلیت و امکانات بیستری نسبت به سایت سازها و وبلاگ ها دارند.

از طریق این سه روش می توان ساخت وب سایت رایگان داشته باشید اما مشکلاتی زیادی برای راه اندازی و مدیریت این نوع وب سایت ها خواهید داشت . به هر کسب و کار به صورت حرفه ای وارد شوید.

شرکت اسپیناس پیشنهاد می کند زمانی که شرکت ها و اشخاص به صورت حرفه ای می خواهند وارد فضای اینترنت شوند از کارشناسان و مشاوران فنی طراحی سایت اسپیناس کمک بگیرند تا بهترین طراحی سایت را داشته باشند .

ما پیشنهاد می کنیم به افرادی که تا به حال در فضای اینترنت نبودند. به صورت آزمایشی از طریق ساخت وبلاگ در اینترنت حضور داشته باشند تا تجربه ای به دست آورند.

ساخت_سایت

مزایای اصلی ساخت سایت و ساخت وب سایت حرفه ای

در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را به صورت جدی وارد فضای مجازی کنید پیشنهاد ما ساخت سایت استاندارد و بر اساس تجربیات تیم حرفه ای و تخصصی باشد

همیشه یک شروع قوی خیلی بهتر است فکر کنید محصولات خوبی را آماده کرده اید و برای ساخت وب سایت از وبلاگ های رایگان استفاده کرده اید

مشکل ساخت سایت رایگان کجاست ؟

خود را جای مشتریان قرار دهید آیا اعتماد می کنید از یک وبلاگ خرید کنید  ؟

اینجاست که مزایای اصلی ساخت سایت خود را نشان می دهد

  • شما می توایند برای سایت خود نماد اعتماد بگیرید
  • شما می توانید از بانک های درگاه اختصاصی بگیرید
  • میتوانید یک طراحی و قالب اختصاصی داشته باشید
  • مالکیت سایت با شما است و نیازی نیست تحت قوانین وبلاگ جلو بروید
  • در ساخت سایت شما میتوانید از سیستم های فروش حرفه ای استفاده کنید

ساخت وب سایتساخت_سایت

۵ مرحله ساخت سایت

  1.  ابتدا باید با مشاوران طراحی سایت اسپیناس تماس بگیرید و درخواست خود را بیان کنید
  2. مرحله بررسی و نیاز سنجی شما و برآورد قیمت ساخت سایت
  3. قرارداد ساخت وب سایت به همراه زمان بندی تحویل پروژه
  4. کد نویسی و پیاده سازی وب سایت
  5. آموزش کار با سایت و تحویل سایت

۷ نکته بعد از ساخت وب سایت

  1. همیشه سعی کنید وب سایت خود را آپدیت نگه دارید
  2. مباحث سئو را یاد بگیرید و روی سایت خود اعمال کنید
  3. سعی کنید از مشتریان خود فیدبک بگیرید و مشکلات سایت را به مرور زمان حل کنید
  4. اطلاعات خوبی به مشتریان یا بازدید کنندگان خود بدهید
  5. سرعت بالا آمدن سایت بعد از ساخت آن نیز اهمیت دارد
  6. امنیت را به عنوان یک مورد همیشگی در نظر بگیرید
  7. آپدیت های منظم را برای سایت خود دریافت و اعمال کنید

ساخت_سایت

آیا صرفا ساخت سایت کافی است ؟

باید این نکته را در نظر بگیرید فقط ساخت سایت اتمام کار شما نیست و برعکس تازه کار شما شروع می شود باید روی مباحثی مثل سئو ، بازاریابی ، تبلیغات و شبکه های اجتماعی فکوس کنید

این را همیشه یادتان باشد سایت شما به بازدید کننده زنده است و اگر بازدید کننده  نداشته باشید عملا فروش نخواهید داشت پس سعی کنید موارد این موارد را در نظر بگیرید

 

در چند ماه  ابتدایی از ساخت سایت بازدید کننده نداریم چه کاری انجام دهیم ؟

در این مدت قائدتاً چون وب سایت شما جدید است و هنوز در موتور های جست جو رتبه خوبی ندارید سعی کنید با تبلیغات در فضای اینترنت و استفاده از GOOGLE ADWORDS ساخت سایت خود را تقویت کنید

واقعا می توانید با این روش مشتری های خوبی جذب کنید و در کنار آن با اهمیت کلمات کلیدی آشنا شوید و ببینید کدام کلمات بهتر است

آیا ساخت برای همه لازم است ؟

سخنی از بیل گیتس می گوید “بیزینس هایی که آنلاین نشوند در دهه آینده مرده حساب می شوند”!

همانطور هم که می دانید این جلمه واقعا درست است مردم عادت کرده اند و دوست دارند اینترنتی همه کارهای خود را انجام دهند

خیلی وقت ها یک همکاری خوب از یک جستجوی ساده در گوگل شروع می شود پس ساخت سایت را دست کم نگیرید ، همیشه مردم برای خرید به شما مراجعه نمی کنند و از یک جایی به بعد درخواست ها را می خواهند از طریق سایت شما به شما اطلاع دهند!

اگر خود را برای آن روز آماده نکرده باشید باید منتظر کم شدن مشتریان و قدرت گرفتن رقبا باشید ، آنها به شما رحم نخواهند کرد!!

ساخت_سایتساخت_سایت

ساخت سایت یا ساخت اپلیکیشن ؟ مساله این است!

باور کنید مردم به راحتی هر اپلیکیشنی را نصب نمی کنند و این بزرگترین مشکل شما در شروع خواهید بود اما مردم به راحتی با کلیک روی یک لینک وارد سایت شما می شوند و می توانند آن را ببینند !

چطور میخواهید تبلیغات کنید ؟ چگونه می توانید مردم را مستقیم به اپلیکیشن هدایت کنید ؟

پس این را در نظر داشته باشید وقتی طیف خوبی از مشتریان ندارید دنبال ساخت  وب سایت باشید  وقتی به تعداد قابل توجهی رسیدند و از شما درخواست زیادی مبنی بر ساخت اپلیکیشن داشتید می توانید سراغ ساخت چیزی غیر از طراحی سایت بروید

پس عجله نکنید پیشرفت به مرور اتفاق می افتد هیچ کسی یک شبه نتوانسته سایت یا اپلیکیشن خود را موفق کند  .



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

راه های افزایش ترافیک برای وب سایت

در این مقاله از طراحی سایت می خواهیم در مورد ترافیک وب سایت و راه های افزایش ترافیک وب سایت برای شما توضیحاتی ارائه دهیم و در مورد این که چطور می توانید ترافیک وب سایت را افزایش دهید با هم صحبت کنیم.

کیفیت تولید محتوا

پیش از اینکه به مقوله ترافیک وب سایت بپردازیم یک مسئله مهم را در مورد محتوا باید خاطر نشان کنیم که این محتوا می تواند سطح مخاطبان و بازدید کنندگان سایت را مشخص کند.در تولید محتوا باید مخاطبان واقعی را به وب سایت جذب کنید.  این مخاطبان واقعی به وب سایت کمک می کنند تا ترافیک سایت بالا برود در ادامه می خواهیم در مورد راه های افزایش ترافیک سایت و بازدید کنندگان سایت اشاره کنیم.

راه های افزایش ترافیک

تولید محتوا باید نو و منحصر به فرد باشد

در وب سایت باید در انتشار مطالب جدید استمرار وجود داشته باشد.

عنوان های جذابی برای مطالب خود انتخاب کنید.

از کلمات کلیدی مهم و موثر برای محتوا استفاده کنید.

استفاده از نقشه سایت به درستی و صحیح باشد.

از قالب های اختصاصی و بهینه شده برای وب سایت خود استفاده کنید.

در تمامی قسمت ها فرم نظرخواهی قرارداده شود.

استفاده مداوم از شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی شود.

در سایدبار صفحات بخش مطالب محبوب و پر بازدیدترین ها گذاشته شود.

استفاده از آدرس دهی درست برای عنوان مطالب شود.

با رعایت موارد فوق به راحتی می توانید ترافیک وب سایت خود را بالا ببرید.

راه های افزایش ترافیک برای وب سایت

رتبه بندی در اکسا

قبل از هرچیزی باید به شما بگوییم رتبه الکسا مهم نیست و هیچ گونه ارزش و اعتباری ندارد. این رتبه بندی توسط الکسا به صورت تقریبی و تخمینی است . به این دلیل است که ارزیابی الکسا فقط برای کسانی است که در تولبار مرورگر خود الکسا داشته باشند و ترافیک این افراد را الکسا فقط محاسبه می کند. پس الکسا نمی تواند تخمین دقیقی از بازدید کنندگان وب سایت ارائه کند.

در بسیاری از تبلیغات که برای افزایش ترافیک وب سایت ها است لطفا فریب  این تبلیغات را نخورید چون رتبه الکسا به طور دقیق ورودی وب سایت شما را ارائه نمی دهد. در بسیاری از کشورهای دنیا الکسا را غیرعلمی می دانند و برای رتبه الکسا اهمیتی قائل نیستند. اما در کشور ایران بسیاری افرادی هستند که برای رتبه الکسا هزینه های بسیاری را می کنند در صورتی که الکسا ماهیت علمی و اعتباری ندارد .

 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

تجویز لینکدین برای بیزنس شما

در این مقاله طراحی سایت اسپیناس وب می خواهیم در مورد لینکدین صحبت کنیم و برای طراحی سایت و لینکدین توضیحاتی دهیم و تجویز لینکدین برای بیزنس شما داشته باشیم.

لینکدین چیست؟

یک سوال ساده در ابتدا مطرح می کنیم که لینکدین چیست؟ شاید این سوال ساده در ذهن بسیاری از افراد باشد که حتی در مورد لینکدین اطلاعات زیادی نداشته باشند و حتی ندانند لینکدین چیست؟

در دنیای پر از تکنولوژی امروز که هر روز اتفاقات در حوزه آی تی اتفاق می افتد و بسیاری از بیزنس ها درگیر خود می کند شبکه های اجتماعی است که باعث رونق در بسیاری از بیزنس ها شده است. با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانند اطلاع رسانی در مورد طراحی سایت که انجام شده داشته باشند و از این طریق فروش محصولات و خدمات خوبی را به مشتریان ارائه کنند.

شبکه ای اجتماعی به نام لینکدین وجود دارد که مخصوص بیزنس های حرفه ای است در سال ۲۰۰۲ این شبکه اجتماعی راه اندازی شد. در سال ۲۰۱۶ بیشترین مخاطبان بیزنس را به خود جذب کرده است و کاربران فعالی دارد که بیزنس خود را با این شبکه اجتماعی رونق داده است. لینکدین برخلاف شبکه های اجتماعی دیگر کاملا بیزنسی است و در آن فقط در مورد بیزنس ها و کسب و کارها صحبت می شود.

علاوه بر تبلیغات بیزنس صاحبان شغل می توانند نیروی کار خود را از طریق پیدا کنند. همچنین به هر شرکت این امکان را می دهد که برای بیزنس خود یک صفحه ای ایجاد کند و این صفحه به معرفی بیزنس و شرکت خود باشد. پس تمامی بیزنس ها می توانند زمینه کاری و فعالیت خود را برای عموم به اشتراک بگذارند تا دنبال شونده هایی داشته باشید اخبار و فعالیت های جدید شرکت را به دیگران اعلام کنید.

در سال ۲۰۱۶ شرکت مایکروسافت شبکه اجتماعی لینکدین را با ارزش ۲۶ میلیارد دلار خریداری نمود و صاحب امتیاز این شبکه اجتماعی در دنیای بیزنس شد.

آیا لینکدین مناسب بیزنس شما است یا نه؟

در شروع باید بدانید لینکدین مناسب بیزنس شما است یا خیر؟ قبل از هر سوالی باید بدانید بازار هدف بیزنس خود را مشخص کنید. با دانستن مشتریان هدف خود بهتر می توانید برای کسب و کار و بیزنس خود استراتژی در این شبکه اجتماعی پیدا کنید. این استراتژی یا استراتژی دیگر شبکه های اجتماعی متفاوت است چون تمام افرادی که از لینکدین استفاده می کنند بسیار حرفه ای و متخصص هستند.

این شبکه اجتماعی فضایی بسیار مناسب برای بیزنس های B2B دارد تا به بازاریابان فعال در این رشته امکان می دهد تا با رقبای خود به رقابت بپردازند. باید در ادامه این را خاطر نشان کنیم که هرچه این فعالیت گسترده تر باشد به نفع بیزنس شما خواهد بود.

مقالات وب سایت در لینکدین

هنگامی که طراحی سایت شما به پایان رسید می توانید صفحه لینکدین بیزنس خود را ایجاد کنید . محتوای با ارزش وب سایت خود را در لینکدین قرار دهید این امر سبب می گردد فعالیت شما در شبکه اجتماعی لینکدین گسترده تر باشد علاوه بر این با انتشار کلمات کلیدی می توانید سئو و بهینه سازی وب سایت خود بهتر کنید. با لینکدین می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. و تجویز لینکدین برای بیزنس شما است.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی (E namad)

در مقاله امروز می خواهیم در مورد آموزش ای نماد برای افرادی که طراحی سایت انجام می دهند و می خواهند نماد الکترونیکی برای وب سایت خود داشته باشندچگونگی دریافت نماد اعتماد الکترونیکی (E namad) را به شما توضیح می دهیم.

هنگامی که طراحی سایت صورت می گیرد و شما در وب سایت خود می خواهید پرداخت آنلاین صورت گیرد نیاز به نماد اعتماد دارید تا بانک ها به شما درگاه الکترونیکی دهد.دغدغه های بسیاری از کاربران است که طراحی سایت انجام می دهند. ما در اسپیناس وب می خواهیم آموزش دریافت نماد اعتماد الکترونیکی (E namad) را برای شما توضیح دهیم.

هنگامی که ای نماد برای شما نماد می دهد که مطمئن شود سایت شما معتبر باشد. نحوه دریافت ای نماد  بدین صورت می باشد :

بعد از بررسی سایت شما و احراز هویت ، احراز صلاحیت برای گرفتن نماد اعتماد به مدت یک سال برای شما صادر می شود. سایت های فروشگاهی و دیگر شرکت ها سعی کنند لوگوی ای نماد را در صفحه اول قرار دهند که با کلیلک بر روی آن صفحه سایت ای نماد باز شود و تاریخ و نام (چه حقیقی و چه حقوقی) ، آدرس و شماره تماس در پنجره جدید به نمایش داده می شود. برای دریافت لوگوی دو ستاره حتما باید سایت شما دارای گواهی SSL داشته باشد.

مراحل ثبت نام در سایت ای نماد

وارد وب سایت ای نماد شوید:

اینجا کلیک کنید

مرحله اول : وارد سایت ای نماد شوید و روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی (E namad)

مرحله دوم: بر روی ایجاد حساب کاربری کلیک کنید.

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی (E namad)

مرحله سوم: اطلاعات مربوط به شخصیت حقیقی یا حقوقی را پر کنید.

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی (E namad)

مرحله چهارم: وارد پنل شوید و اطلاعات هویت را وارد کنید

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی (E namad)

پس از این که تمامی موارد مربوطه را پر کردید قسمتی را برای ثبت شماره تماس شما وجود دارد که با کدی ارسال می شود تا با همان شماره تماس کد را وارد کنید.

فرمی برای دریافت تائیدیه فنی وب سایت قرار دارد که به ایمیل دامنه شما ایمیلی ارسال می شود و آن کد را در سایت وارد کنید.

بررسی سایت شما براساس فرآیند ثبت سفارش ، استاندارد صفحه های وب و کیفیت و ارتباط وب سایت با کاربران را مورد سنجش قرار می دهد.

ما در طراحی سایت اسپیناس وب به شما گام به گام کمک می کنیم تا نماد اعتماد وب سایت خود را دریافت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

برنامه ریزی برای یک وب سایت جدید

در این مقاله طراحی سایت اسپیناس وب می خواهیم در مورد برنامه ریزی برای یک وب سایت جدید برای شما خوانندگان توضیح دهیم و چطور برنامه ریزی یک وب سایت جدید را شروع کنیم در ادامه در این باره توضیحات کاملی را به شما ارائه خواهیم داد.

برای شروع طراحی وب سایت به ۵ سوال را باید بدانید:

هنگامی که شما تصمیم می گیرد که برنامه ریزی برای یک وب سایت جدید یا طراحی مجدد وب سایت انجام دهید یک انتخاب بزرگ برای شما خواهد بود و آنچه بسیار اهمیت دارد این است که بهترین زمان  برای شروع طراحی سایت چیست؟ یکی از تصمیمات مهم در پروژه طراحی سایت است که در نهایت عملکرد طراحی مجدد وب سایت به پایان برسد.

دراینجا یکسری چک لیست برنامه ریزی برای یک وب سایت جدید برای شما آماده کرده ایم که برای یک پروژه طراحی سایت موفق داشته باشید.

  1. هدف از وب سایت شما چیست؟

شاید این سوال ساده ای باشد! اما ممکن است افراد مختلفی درگیر پروژه طراحی سایت هستند جواب متفاوتی بدهند. در یک پروژه طراحی سایت هر کدام از افراد هدف خاصی را برای این پروژه انتخاب کنند مثلا مدیرعامل شرکت در مورد هدف بگوید ” برای افزایش فروش است ” . تیم منابع انسانی (HR) می گوید:” به موقعیت شرکت به عنوان بهترین شرکت انتخابی برای افراد باشد” طراح شما می گوید:” وب سایت نشان دهنده جذابیت و نوآوری باشد” بازاریاب می گوید:” وب سایت باعث دیده شدن و جستجوی بیشتر که به عنوان ابزار بازاریابی است”.

این درحالی است که برخی موارد فوق را باهم ترکیب می کنند اما واقعیت مهم این است که نیاز به بهتر شدن هدف اصلی وب سایت است. یک ایده خوب می تواند منجر به بازهم بهتر شدن وب سایت می شود . هدف اصلی همانند یک فانوس دریایی است تا تصمیم گیری بهتر و تخصیص منابع بیشتری برای پروژه وب سایت داشته باشید.

  1. چه کسی درگیر شود؟

باید کاملا مشخص شود که پروژه وب سایت شما چه کسانی از سازمان را درگیر می کند. برای بهتر شدن پروژه بودجه را پیش از استارت پروژه در نظر بگیرید. این امر سبب می گردد که نتایج خوبی را در کسب و کار خود داشته باشید.

در ادامه می خواهیم در مورد نقش های کلیدی که به شما نیاز دارید که استراتژی پروژه را به خوبی اجرا کنید عبارتند از:

پروژه وب سایت مالک: تصمیم گیری در مورد تمام جنبه های فرآیند پروژه وب سایت نقش مهمی دارد. برای پروژه یک شرکت، مدیرعامل بی شک با ترکیب مشورت و چشم انداز برای استراتژی خوب برنامه ریزی می کند. مثلا برای یک کسب و کار معمولی نظرات یک بازاریاب برای پروژه طراحی سایت کافی است.

تاثیرگذاری اجرایی: مدیر عامل، مدیر فنی ، مدیر اجرایی، فروش و منابع انسانی برای انتخاب یک پلتفرم در تجارت الکترونیک تصمیم می گیرند و همچنین کلمات کلیدی می توانند مانور دهند.

مشورت فنی : می توانید از کارشناسان IT ، کارشناسان وب ، بازاریابان دیجیتال ، کارشناسان محتوا و غیره در مورد تکنولوژی پروژه مشورت کنید.

تیم تولید : تیم تولید می تواند متشکل از طراح ، توسعه دهندگان، تولید کننده محتوا ، سئو و بازاریابان دیجیتال باشد.

  1. اهداف شما از وب سایت چیست؟

شما باید برای کسب و کار و اهداف عملیاتی برای وب سایت معیارها و فاکتورهایی داشته باشید که بتوانید برای رسیدن به اهداف از آنها کمک بگیرید.

اهداف کسب و کار شما عبارتند از:اندازه گیری افزایش تعامل مشتری در وب سایت : مشتری در وب سایت مدت زمان بیشتری رابماند و بونس ریت را افزایش دهد و نرخ ماندن در صفحات را بالا ببرد.فرایند خرید مشتری با پلتفرم جدید خرید الکترونیکی که توسط نرخ سبدهای خرید رها شده و مقدار خرید انجام شده محاسبه می شود.

اهداف عملیاتی شما عبارتند از :سهولت در برزورسانی محتوا که توسط اضافه شدن محتوا در وب سایت و محتوای تولید شده در سایت اندازه گیری می شود.یکپارچگی در بک اند سیستم که بتوانید فناوری های جدید را برحسب زمان لمس کنید.

  1. نیازمندهای کاربردی وب سایت شما چیست؟

یکسری آیتم های کاربردی برای وب سایت شما لازم است که این آیتم ها عبارتند از :

تکنولوژی یکپارچه سازی: یعنی اینکه وب سایت شما باید به سیستم های دیگر ارتباط پیدا کند مثل سیستم های CRM یا سیستم های مالی ، سیستم های حم و نقل و دیگر سیستم هایی که مورد نیاز شما است.

امنیت : از نظر امنیت هم باید گواهی (Secure Server License (SSL داشته باشد یا الزامات دیگری که برای امنیت نیاز است.

سئو :آماده سازی برای موتورهای جستجوگر و همچنین تجزیه و تحلیل هایی که توسط بازاریابی دیجیتالی می شود.

سفارشی سازی و تعامل : سیستم باید قابلیت چت یا مشاهده محصول مجازی را داشته باشد یا اینکه تورهای ۳۶۰ درجه و غیره در سایت داشته باشد.

و اینکه شما باید اهمیت زیادی به وب سایت بدهید تا بتوانید ترافیک خوبی را از مشتریان جذب کنید.

  1. وب سایت شما برای چه کسی است؟

در شروع باید درک روشنی از افرادی که به وب سایت شما مراجعه می کند در ذهن خود داشته باشید. در راه اندازی وب سایت باید اشراف کامل به تمامی موضوعات در سایت داشته باشید. مشتریان خود را در وب سایت با طراحی مناسب و ایجاد تجربه کاربری UX در سراسر وب راهنمایی کنید. تعامل مناسب بین سایت و مشتریان می تواند مشتریان شما را ابالقوه به بالفعل تبدیل کند.

جنبه های UX شامل :

چه چیزی به بازدید کننده سایت ارائه می دهید؟

چگونه آن را به بازدید کننده ارائه می دهید؟

چگونه آنها می توانند اطلاعات خود را در سایت شما پیدا کنند؟

چگونه آنها می توانند به صفحات مختلف بروند؟

با داشتن این سوال های شما به راحتی می توانید ارزیابی درستی از برنامه ریزی برای یک وب سایت جدید خود داشته باشید. در کنار این ها برند خود را به صورت آنلاین جهانی کنید. این اطلاعات می تواند به عنوان یک راهنما برای زندگی دیجیتالی شما باشد.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

نکات نوشتن متا دیسکریپشن در سئو طراحی سایت

خیلی از مواقع افراد بعد از طراحی سایت و سئو آن از دقت کافی برای نوشتن توضیحات غافل میشوند و به این بخش اهمیت نمیدهند. چون متا عاملی نیست که توسط آن بتوانید به صورت مستقیم در سئو رتبه بگیرید ولی این نکته را فراموش میکنند که همین متا میتواند تاثیر خیلی زیادی روی مخاطبان شما بگذارد.

نکات نوشتن متا دیسکریپشن در سئو طراحی سایت

در این مقاله یک سری نکات برای نوشتن بخش متا را بیان میکنیم با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید:

  • روی تعداد کلمات متا خودتان تمرکز نکنید

لازم نیست حتما تمام تمرکز خودتان را روی این بگذارید که تعداد کلمات متا شما بین ۱۶۰ تا ۱۵۵ کاراکتر باشد.هرچند که این عدد توسط متخصصان سئو اعلام شده است ولی میتواند در موقعیت های مختلف کمتر یا بیشتر باشد.

  • متا دیسکریپشن های خودتان را تکرار نکنید

نکات نوشتن متا دیسکریپشن در سئو طراحی سایت

هرچند که دو تا متا شبیه به هم نمیتواند مشکل خاصی را برای سایت شما ایجاد کند ولی به جای این که آنرا کپی کنید زمانی که چیزی برای نوشتن متا ندارید آن را خالی بگذارید خود گوگل برای شما این بخش را با توجه محتوا پر میکند.اگر نمیتوانید روی تولید متا تمام صفحات وقت صرف کنید روی صفحات اصلی و دسته ها و آنهایی که برای شما مهم است کار کنید.

زمانی که تعداد صفحات شما بیشتر از هزاران صفحه است بهتر است یک قالب تعیین کنید که در صفحات مختلف فقط کلمات کلیدی آن ها عوض شود.

  • از کلمات کلیدی خودتان در قسمت متا استفاده کنید

در واقع اینجوری میتوان گفت از کلمات کلیدی که میدانید مشتریان شما به دنبال آن هستند در بخش توضیحات صفحه استفاده کنید چون متا در واقع خلاصه ای از صفحه شما است وباید برای مشتریان شما جذاب باشد

  • متا شما نباید خسته کننده باشد

متا شما باید انقدر جذاب باشد که مخاطب شما با سرچ در گوگل و مشاهده سایت شما بتواند جذب سایت شما شده و برای مشاهده آن کلیک کند.

  • کاملا شفاف صحبت کنید

وقتی دارید در مورد یک چیز خاصی صحبت میکنید سعی کنید که توضیح شما کاملا شفاف باشد که افراد با خواندن یک خط جذب شده و وارد سایت شما شوند.در واقع افراد بعد از خواندن متا شما باید تصور کنند بعد از کلیک روی این سایت با چه مقاله ای مواجه میشوند

  • بازدید کننده را کنجکاو کنید

میتوانید در توضیحات متا خودتان از سوال استفاده کنید سوال هایی که دقیقا میدانید افراد به دنبال آن هستند. این کار باعث میشود کهمخاطب شما  احساس کند جواب تمام سوال های خودش را میتواند در سایت شما پیدا کند.

  • از اعداد و علامت ها استفاده کنید

اگر سایت شما فروشگاهی است یا دارید در مورد یک کالا خاص صحبت میکنید میتوانید با نوشتن قیمت و تعداد و … مخاطب خودتان را به فروشگاهتان دعوت کنید همانند دکور یک فروشگاه که با تخفیف رو شیشه باعث جذب مخاطب میشود

  • مطالب خودتان را ادامه دار بنویسید

شما میتوانید از عبارت در ادامه بخوانید برای جذب مخاطب به خواندن ادامه مطلبتان استفاده کنید. این کار باعث میشود مخاطب شما جذب شود

شما همچنین میتوانید از لوگو و اطلاعات شرکت و همچنین شبکه های اجتماعی برای آشنایی بیشتر مخاطبانتان با خودتان استفاده کنید که باعث میشود حس اعتماد را به آنها منتقل کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

سه راز برای فرم در طراحی سایت

در مقاله امروز طراحی سایت اسپیناس وب می خواهیم در مورد طراحی فرم در طراحی سایت توضیحاتی برای شما عزیزان داشته باشم و سه راز برای فرم در طراحی سایت را به آن اشاره کنیم و در مورد طراحی فرم نکاتی را برای شما بازگویی کنیم.

چگونه اشکال را برای استفاده بهتر تسهیل کنیم؟

یکی از آیتم های مهم در طراحی سایت شرکتی و بازاریابی دیجتیالی طراحی فرم در صفحات وب است. بازاریابان دیجیتالی دوست دارند این اطلاعات تماس وشخصی را از طریق فرم جمع آوری کنند که از طریق این راه می توانند مکالمه ای هدایت شده موفقی داشته باشند.

گام هایی که در فرم صفحات وب وجود دارد می توانید مخاطبان را بررسی کنید و فرم را طوری طراحی کنید که اطلاعات مخاطبان را جمع آوری کنید . به عنوان مثال فرم شما می تواند اطلاعات زیر رادریافت کند:

  • چیزی که باعث ماندن مخاطب در محتوا می شود.
  • دکمه بدون بازگشت که تصمیم بگیرد شماره تماس یا ایمیل را به فروش بدهد (آزار دهنده)
  • برای گرفتن اطلاعات مربوط به قیمت یا خدمات گرفتن وارد مکالمه ای شود.
    سه راز برای فرم در طراحی سایت

در اینجا چند راهنمایی برای ارائه بهتر فرم ها به شما می دهیم که در بهترین حالت ممکن با کاهش اجبار و تشویق مخاطبات دکمه ارسال را فشار دهند.

  1. هرگز ، همیشه ارسال

این کلمه یک کامنت تیز و برنده است شبیه کلمات بشین، پاشو یا برو است. این کلمات بار منفی دارند و ارتباطات را به صورت بد نشان می دهد. کلمه ارسال برای شما شاید خوشایند باشد اما برای مشتریان بالقوه این امر خوشایند نیست. در اصرار بر این است کلمه یا عبارت بهتری برای فرآیند تکمیل داشته باشید که مشتریان بالقوه را درگیر پاسخ یا مکالمه هدایتی را آغاز کند. در بسیاری از اتوماسیون ها یا وب سایت ها ابزارهایی دارند که به شما این اجازه را می دهد متن دلخواه خود را بر روی هر دکمه سفارشی کنید. با استفاده از این ابزار شما می توانید در هر جا و هر زمان متن را سفارشی کنید. مثلا نرم افزار بازاریابی بین المللی HubSpot کلمات و عبارت مناسبی را بر روی دکلمه های کلیک گذاشته است که از طریق آن به گام های بعدی انتقال پیدا می کنند.

  1. اندازه مناسب و مینیمایز کردن

کاهش حساسیت برای تکمیل فرم یکی از بهترین راه های برای بهبود تکمیل فرم است. شما با طراحی مناسب و استفاده از کلمات و عبارت برای تکمیل اطلاعات خود می توانید استفاده کنید. در فرم اطلاعاتی که شما نیاز دارید تا پردازش کنید را در ابتدا بپرسید. در برخی موارد مانند کیت از طریق پست و آدرس کامل پستی ارسال می شود و تنها نیاز به یک نام و شماره تماس برای تسهیل در پیگیری است.

  1. دریافت هوشمند

یکی از ویژگی های مهم و بزرگ از ابزار های مدیریت کمپین های بازاریابی پیشرفته ، فرم های هوشمند است. به ویژه زمانی که مخاطب دکمه مشاهده دریافت را می بیند. با پیشرفت علم شاهد این هستیم که هرعنصر در فرآیند بهینه سازی فرم و تبدیل شدن به آنلاین به اوج خود رسیده است. با توجه به تکنولوژی های جدید برای اشکالات در فرم فرآیند های مهمی در نظر گرفته شده است. استراتژی مناسب، تاکتیک، تصاویر، کلمات ، طرح با استفاده از کمپین هایی که توسط بازاریابان دیجیتال بیش از پیش مورد استفاده قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

۳ نوع از رسانه های اجتماعی موفق

در مقاله که می خواهیم در طراحی سایت اسپیناس وب برای شما ترجمه کنیم . در مورد ۳ نوع از رسانه های اجتماعی موفق اطلاعات بیشتری را در طراحی وب سایت اختیار شما قرار دهیم و ارتباط رسانه های اجتماعی موفق را با طراحی سایت بگوییم.

3 نوع از رسانه های اجتماعی موفق
هنگامی که در مورد رسانه های اجتماعی پرداخت صحبت می شود یکی از بهترین ها برای داشتن کسب و کار موفق است. رسانه های اجتماعی یک استراتژی بسیار عالی برای بیزنس شما خواهد بود. در ادامه به استراتژی های موفق در رسانه های اجتماعی می پردازیم:

۱٫ در مورد مخاطبان خود بدانید

این ممکن است مانند بازاریابی ۱۰۱ راه باشد اما به کارگیری این دانش در رسانه های اجتماعی بسیار مهم است. در بازاریابی سنتی به صورت آفلاین امید خواهید داشت که یک پیام را به گوش مخاطبان خود برسانید تا سهمی در بازار رقابتی داشته باشید اما با رسانه های اجتماعی شما می توانید هر پیامی را انتخاب کنید و مطمئن باشید که این پیام به گوش مخاطبانتان خواهد رسید. به عنوان مثال شما در بیزنس فروش رینگ ماشین های لوکس هستید با استفاده از فیس بوک می توانید براساس موقعیت جغرافیایی، سن و جنس مخاطبان را مورد هدف خود قرار دهید.

۲٫ برای وبلاگ خود تبلیغ کنید.

کاربرانی که مطالب مورد علاقه خود را جستجو می کنند زمانی که این مطالب را بلاگ شما پیدا کنند و از آن لذت می برند. بلاگ ها یکی از راه های عالی برای به دست آوردن مشتریان بالقوه است تا سایت و برند خود را به آنها معرفی کنید. بلاگ برای رسیدن مخاطبان به سایت شما است. رسانه های اجتماعی یک استراتژی برای هدف قرار دادن مخاطبان شما را به ارمغان می آورد. شما می توانید از دیتای خود در رسانه های اجتماعی دیگر از قبیل فیس بوک، توییتر و لینکدین استفاده کنید.

۳٫تبلیغ خود را توییت کنید.

یک اشتباه رایج در بازاریابی رسانه های اجتماعی این است که در چرخه از آن استفاده نمی کنید سعی کنید محتوای موثری را تولید کنید و آن را در چرخه پلت فرم های مانند توییتر به اشتراک بگذارید. با یک مثال ساده این مبحث را برای شما توضیح می دهیم مثلا شما یک توییت با تعدادی زیادی فالور را جمع کنید با افزایش این فالورها در رسانه اجتماعی پیام شما بیش از پیش به دست مخاطبان خواهد رسید. بررسی در توییت ها نشان داده است که تعامل زیادی وجود دارد و هدف قرار دادن مخاطبان شبیه استراتژی فیس بوک است که در بالا به آن اشاره کرده ایم.

داشتن فالورهایی که دوست دارند فالوور شما باشند باعث بزرگتر شدن مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی می شود و نام برند و محصول یا خدمت شما را به مخاطبان بشناسانند. در بازاریابی رسانه های اجتماعی می توانید یک استراتژی اساسی برای رشد و گسترش کسب و کار شما خواهد شد و از طریق رسانه های اجتماعی می توانید رونقی به بازاریابی خود جهت افزایش بیزنس خود دهید.
ما در طراحی سایت اسپیناس وب تمامی سعی و تلاش خود را می کنیم تا بهترین ها را برای شما رقم بزنیم و در کنار شما باعث جذب مخاطبان بسیاری در حوزه دیجیتالی شویم.

منبع مقاله



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

چگونه یک سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

در مقاله ای که امروز انتخاب کرده ایم تا برای شما آن را ترجمه کنیم درباره این موضوع است چگونه یک سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟ به نظر شما یک سیستم مدیریت محتوا با چه ویژگی هایی را باید انتخاب کنیم که بهترین و بالاترین کارایی را در طراحی سایت داشته باشد.

CMS

به راستی انتخاب سیستم های مدیریت محتوا یکی از مهمترین تصمیماتی است که شما در طراحی وب سایت انجام می دهید. شاید برای شما گیج کننده باشد با تمامی اصطلاحات کارشناسان در این حوزه آشنا شوید. پس برای انتخاب درست یک سیستم مدیریت محتوا می توانید از متخصصین این حوزه کمک بگیرید که برای کسب و کار شما چه سیستم  مدیریت محتوایی را نیاز دارید.

چگونه یک سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

بررسی نیازهای سازمانی کسب و کار شما

برای شروع نیازهای در ابتدا یک جدول در یک سمت نیازهای مربوط کسب و کارتان و در ستون دیگر برای چک کردن این موارد بگذارید لازم نیست کار را پیچیده کنید. با استفاده از این مقایسه ویژگی های پایه ای از هر سیستم مدیریت محتوا را در نظر بگیرید و ویژگی هایی که در پایین برای شما خواهیم گفت را در آن بگنجانید:

  • کار با ابزارهای مدیریت
  • آیتم های مدیریت محتوا و اخبار
  • ویجت های شبکه های اجتماعی
  • ویرایش نوشتاری
  • ویژگی های مربوط به SEO
  • مدیریت اجزا
  • یکپارچه سازی ایمیل ها و ویژگی های مربوط به آن
  • شخصی سازی
  • تنظیمات و ویژگی های امنیت
  • پلاگین های API
  • امکان اضافه کردن ویژگی های سفارشی سازی
  • و موارد دیگر عبارتند از امکان چند زبانه ، فروشگاه الکترونیکی، اخبار، تقویم ، آنالیز و تجزیه و تحلیل و …

چه سیستم مدیریتی برای موارد لیست شده کامل نیست؟

یک نکته مهم را در نظر بگیرید که هر یک از آیتم های فوق در بالا از ویژگی های سیستم های مدیریت محتوا است با کمبود یکی از آیتم های بالا سیستم مدیریت محتوا به خوبی کارآمد نخواهد بود یا این مقایسه پذیر با دیگر سیستم ها نیست. برای مثال شما ایمیلی را می خواهید ارسال کنید و برای ارسال ایمیل از ابزارهای سیستم مدیریت محتوا که مربوط به ایمیل استفاده می کنید. اغلب سیستم مدیریت محتوا می توانند این ابزارها را در اختیار شما قرار دهند. اما به طور معمول برای پیام های شخصی ، اتوماسیون ایمیلی، پیام های بزرگ مقیاس و یاتجزیه و تحلیل ترافیک مربوط به ایمیل ها را بهتر است از ابزارهای که به ایمیلینگ اختصاص داده شده است استفاده نمائید تا این که بخواهید از سیستم مدیریت محتوا برای این کارها استفاده کنید.

اگر ویژگی های خاص از یک سیستم مدیریت محتوا برای سازمان شما لازم دارید به سوالات عمیق تری نسبت به ویژگی های سیستم مدیریت محتوا را مطرح کنید تا عملکرد ، ظرفیت و توانایی هریک از سیستم های بسنجید. بسیاری از کاربران برای انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا تحت فشار قرار می گیرند و سوالات زیادی از آنالیز و تجزیه و تحلیل سیستم در ذهن آنها نقش می بندد.

برای سیستم مدیریت محتوا پرداخت هم در نظر بگیرید

به طور جدی برای هر یک از سیستم های مدیریت محتوا پرداخت در نظر گرفته می شود. با توجه به سیستم مدیریت محتوا می تواند رایگان باشد. مثلا در سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس یا دروپال است. هنگامی که یک سیستم مدیریت محتوا پرداخت داشته باشد فراتر از یک معامله اولیه قدم می گذارد که می تواند فوق العاده ارزشمند باشد.

در مورد ارائه سیستم مدیریت محتوا پرداخت در نظر بگیرید که به طور معمول توسط شرکت های دولتی و سازمان های نسبتاً بزرگ ارائه می شود که این شرکت ها دارای هیات مدیره بود و هر کدام از اعضا می تواند پاسخگوی شما باشند.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

پایگاه داده  در طراحی سایت چیست؟

بخشی اطلاعات با ساختارمنظم و ساماندهی شده که برای کامپیوتر قابل دسترسی باشد ذخیره می شوند. ما باید اطلاعات خود را بصورتی ساماندهی شده و بصورتی که اطلاعات باهم ارتباط داشته باشند ذخیره کنیم .از آن درطراحی سایت استفاده می کنیم . در واقع طراحی سایت پویا وابسته به پایگاه داده می باشد به این صورت که ما وقتی یک سایت را مشاهده می کنیم تمام رویدادهایی که روی آن سایت انجام می شود باید داخل پایگاه داده ای که به این سایت متصل است ذخیره شود و اگر این امکان را نداشته باشد آن سایت یک سایت ایستاتیک  می باشد که هیچ رویدادی را ذخیره نمیکند و فقط شکل ظاهری آن کاربرد دارد مانند وبلاگ ها که کاربر هیچ اطلاعاتی را وارد نمی کند و فقط می تواند اطلاعات را مشاهده نماید .

 

پایگاه داده

تاریخچه پایگاه داده

این واژه در اوایل دهه ۷۰ در اروپا و اواخر دهه ۷۰ در یکی از روزنامه های امریکایی استفاده شد.البته با واژه databank نام برده شد .اولین کسانی که از این اصطلاح و از پایگاه داده استفاده کرد چارلزباخمن را می توان نام برد که در مقالات خود به استفاده از پایگاه های داده اشاره کرده است.

انواع دادگان ها

دادگان ها از نظر شیوه ای و مفهومی  رفتار با داده ها به دونوع تقسیم می شوند.

۱-دادگان رابطه ای

۲-دادگان شی گرا

مدل های پایگاه داده

۱-مدل تخت

۲-مدل شبکه ای

۳-مدل رابطه ای

۴-پایگاه داده های چندبعدی

۵-پایگاه داده های شی

پایگاه داده و ویژگی سیستم های مدیریت آن

این سیستم مجموعه پیچیده از برنامه های نرم افزار است که وظیفه ذخیره و بازیابی داده های سازمان  که شامل فیلدها ْرکوردها و فایل ها هستند را در پایگاه داده ها کنترل می کند.این سیستم کنترل امنیت و صحت پایگاه داده ها رانیز برعهده دارد.

فهرستی از سیستم های متداول مدیریت دادگان

۱-oracle

۲-Microsoft SGL Server

۳-My SQL

۴-PostregSQL

۵-DB2

۶-Microsoft Access



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

۹نکات امنیتی برای محافظت از وب سایت شما از هکرها

در این مقاله توصیه های مهم را برای بهینه سازی امنیت وب سایت در طراحی سایت آموزش میدهیم.

شما ممکن است فکر کنید که سایت شما چیزی ارزشمند برای هک شدن ندارد، اما وب سایت ها همیشه در معرض خطر قرار دارند. اکثر نقض های امنیتی وب سایت این است که اطلاعات شما را سرقت نکنند و وب سایت شما را خراب نکنند، بلکه سعی می کند از سرور خود به عنوان یک رله ایمیلی برای هرزنامه استفاده کند یا یک سرور وب موقت را به طور معمول برای خدمت به فایل های استفاده کند. یکی دیگر از راه های بسیار رایج برای سوء استفاده از ماشین های به خطر افتاده شامل استفاده از سرورهای شما به عنوان بخشی از بوتنت یا برای بیت کوین ها است.

هکرها به طور مرتب توسط اسکریپت های خودکار نوشته شده اند. در اینجا ۹ راهنمایی برتر ما برای کمک به نگه داشتن شما و سایت شما در اینترنت است.

۱-نرم افزار را به روز نگه دارید

 

این ممکن است به نظر آشکار باشد، اما اطمینان از این است که تمام نرم افزار را تا تاریخ حال بروزنمایید، در حفظ امنیت سایت شما حیاتی است هر سیستم عامل سرور و هر نرم افزاری که ممکن است در وب سایت شما مانند CMS یا انجمن استفاده شود. باید بروز باشد.هنگامی که سوراخ های امنیتی وب در نرم افزار یافت می شوند، هکرها سریعا تلاش می کنند تا از آنها سوء استفاده کنند.

 

اگر از نرم افزار شخص ثالث در وب سایت خود مانند CMS یا انجمن استفاده می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که سریع درخواست هر نکته امنیتی را می دهد. وردپرس، Umbraco و بسیاری از CMS های دیگر در هنگام ورود به سیستم شما از به روز رسانی سیستم موجود مطلع می شوند.

۲-تزریق SQL

حملات تزریق SQL زمانی است که مهاجم از یک فیلد فرم وب یا پارامتر URL برای دسترسی به پایگاه داده خود استفاده می کند. هنگامی که شما از استاندارد Transact SQL استفاده می کنید، به راحتی می توانید کد ناقص را در query وارد کنید که می تواند برای تغییر جداول، دریافت اطلاعات و حذف داده ها استفاده شود. شما به راحتی می توانید با استفاده از نمایش داده های پارامتریک از این کار جلوگیری کنید، اکثر زبان های وب این ویژگی را دارند و برای اجرای آسان است.

 

این پرسش را در نظر بگیرید:

“SELECT * FROM table WHERE column = ‘” + parameter + “‘;”

اگر یک مهاجم پارامتر URL را برای عبور در ‘یا’ ۱ ‘=’ ۱ تغییر داد، این باعث خواهد شد پرس و جو به نظر می رسد:

 

“SELECT * FROM table WHERE column = ” OR ‘1’=’1′;”

از آنجا که ‘۱’ برابر با ‘۱’ است، این به مهاجم اجازه می دهد یک query اضافی را به انتهای دستور SQL اضافه کند که همچنین اجرا می شود.

 

شما می توانید این پرس و جو را با صراحت پارامتر آن را رفع کنید. برای مثال، اگر از MySQLi در PHP استفاده می کنید این باید تبدیل به:

 

$stmt = $pdo->prepare(‘SELECT * FROM table WHERE column = :value’);$stmt->execute(array(‘value’ => $parameter));

شود.

۳-XSS

اسکریپت cross-site (XSS) حملات جاوا اسکریپت را به صفحات شما تزریق می کند و سپس در مرورگرهای کاربران شما اجرا می شود و می تواند محتوای صفحه را تغییر دهد یا اطلاعات را به منظور مهاجرت به وی بازگرداند. به عنوان مثال، اگر شما نظر خود را در یک صفحه بدون اعتبار نمایش دهید، مهاجم ممکن است نظراتی حاوی برچسب های اسکریپت و جاوا اسکریپت را ارائه کند، که می تواند در هر مرورگر کاربر دیگر اجرا شود و کوکی ورود به سیستم را سرقت می کند،. شما باید مطمئن شوید که کاربران نمیتوانند جاوااسکریپت فعال خود را در صفحات شما تزریق کنند.

 

این یک نگرانی ویژه در برنامه های کاربردی وب مدرن است که در آن صفحات در حال حاضر عمدتا از محتوای کاربر ساخته شده اند و در بسیاری از موارد HTML را تولید می کنند که سپس توسط چارچوب های جلویی مانند Angular و Ember نیز تفسیر می شود. این چارچوب ها بسیاری از محافظت های XSS را فراهم می کنند، اما مخلوط کردن سرور و ارائه دهی مشتری باعث پیچیدگی های جدید و پیچیده تر نیز می شود: بنابراین تزریق جاوا اسکریپت به HTML موثر است

در مقاله بعدی  ادامه راهکارهای امنیت و جلوگیری از هک شدن سایت را به شما آموزش میدهیم.



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

ابزار kuler برای رنگبندی درطراحی سایت

آیا برای طراحی سایت خود نیاز به  رنگبندی دارید?  یک طرح مدنظر شماست که نمیدانید به چه صورت رنگبندی سایت را تعیین کنید؟ما برای طراحی سایت و یافتن یک رنگبندی زیبا سایت kuler  را به شما پیشنهاد می کنیم .این برنامه یک برنامه تحت وب می باشد که با استفاده از آن می توانید برای انتخاب یک تم رنگ برای طراحی سایت استفاده نمایید.

برای دسترسی به این برنامه تحت وب واردسایت Kuler  شوید.البته کاربران ایرانی برای ورود به این سایت تحریم هستند شما با استفاده از برنامه های تغییر آی پی می توانید وارد این آدرس شوید.

وقتی وارد ابن سایت می شوید یک دابره رنگی  قسمت بالا سایت مشاهده می کنید که اطراف این دابره یک خط سفید است کهاین همان رنگ پایه سایت شماست.این رنگ را تغییر دهید تا پنج رنگ را به شما بدهد.تا ترکیب رنگ را به شما بدهد .این پنج رنگ با رنگ انتخابی شما  تشابه دارند.و ترکیب این رنگ ها با هم یک طرح سایت به شما می دهد.زیر این پنج رنگ اطلاعات هگزادسیمال رنگ ها قرار دارد شما می توانید این کد را برداشته و از آن در طراحی استفاده نمایید.

اگر شما تصویری دارید و می خواهید بر اساس این تصویر رنگ سایت خود را انتخاب کنید می توانید دکمه  from on image که سمت راست  قرار دارد تصویر مورد نظر خود را از روی کامپیوتر آپلود کنید .

می توانید برای استفاده از رنگ تصویر از گزینه های Bright,colorful,muted,darkوcustom استفاده کنید .اگر جای دایره هارا روی تصویر تغییر دهید و به رنگبندی مشخصی برسید از روش custom استفاده کرده اید.

 

طراحی سایت با kule

 

نکته بسیارمهم این است که تا زمانی که در این سایت ثبت نام نکردید کدهای هگزادسیمال را به شما نمی دهد .برای اینکه شما بتوانید از کدها استفاده نمایید  دو راه را به شما پیشنهاد می کنم .

روش اول

ازصفحه خود اسکرین شات بگیرید تصویر را روی برنامه فتوشاپ باز کنید و با استفاده از ابزار قطره چکان کدرنگ را از روی تصویر بردارید .

روش دوم

شما می توانبد از برنامه color seizer که به صورت portable می باشد استفاده نمایید .برای استفاده از این برنامه باید روی  ایکن دست کلیک کنید و کلید ماوس را نگهدارید وروی رنگ مورد نظر بروید تا کد رنگ را به شما بدهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی سایت و برترین طراحی ها

امروزه طراحی سایت بسیار پیشرفت کرده است. طراحی ها به سمتی رفته است که بیشتر جنبه استفاده دستگاه های دیگر نیز برای طراحان اهمیت یافته است . امروزه سلیقه افراد برای طراحی سایت و استفاده از سایت ها تغییر نموده است. افراد بیشتر به دنبال طراحی سایت به صورت فلت و دوبعدی و با قابلیت ریسپانسیو شدن هستند. پس در طراحی سایت باید به موارد زیر توجه شود:

طراحی سایت فلت و دوبعدی

در این طراحی دیگر خبری از سایه ها نیست .طراحی فقط با استفاده از رنگ هاست و بردرها بخش های مختلف را از هم جدا می کنند.در این طراحی از گرافیک های پیچیده کمتر استفاده می شود . فضاهای خالی در قالب سایت بیشتر مشاهده می شود .قبلا طراحان سعی داشتند با گرافیک های پیچیده و ساخت فلش پلیرهای مختلف به سایت خود جذابیت بدهند .اما حالا این نوع طراحی مورد پسند کاربران نیست و کاربران بیشتر علاقه به طراحی های ساده تر و بر پایه کاربرد سایت دارند.این امر اثبات شده است که طراحی های دوبعدی حس بهتری را به کاربرالقا می کند و کاربر می تواند از مطالب و مفاهیم سایت بیشتر بهره ببرد.

 

 

طراحی سایت فلت

 

ریسپانسیو

امروزه ۵۰ درصد از کاربران با استفاده از تلفن همراه خود از سایت های مختلف بازدید می کنند. اگر شما یک سایت ریسپانسیو نداشته باشید ،کاربر مجبور می شود روی سایت زوم کند و اسکرول چپ و راست و بالا و پایین انجام دهد. پس شخص به سرعت از بازدید سایت شما منصرف شده و از آن خارج می شود. پس برای اینکه شما  ۵۰% کاربران سایت خود را از دست ندهید باید یک وب سایت ریسپانسیو داشته باشید.

سبک راوی کننده

برخی شرکت ها برای طراحی وب سایت خود از این سبک استفاده می کنند .که با آن می توانند فروش خود را بسیار بالا برده و ارتباط خوبی با کاربر برقرار کنند . این سبک به این صورت است که طراح داستان بوجود آمدن شرکت و خدمات قایل ارائه خود را به صورتی داستان وار به کاربر انتقال می دهد.

طراحی سایت تک صفحه

در این نوع طراحی باکلیک برروی هرمنو به بخش مورد نظر در همان صفحه منتقل می شوید و شما می توانید اطلاعات مورد نظرآن بخش را مطالعه کنید یا در همان قسمت یک دکمه برای ادامه مطلب قرار میدهیم .تا کاربر به بخش ادامه مطلب رفته و آن را مطالعه نماید .



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

سئو در طراحی سایت چیست؟

همانطور که چندین بار گفته شده است، بهینه سازی موتور جستجو جادویی نیست و علم دقیق آن نیست که یک عمل واکنش خاص و کاملا قابل پیش بینی داشته باشد. با توجه به این نکته، هیچ کمپانی بهینه سازی موتور جستجوگر نمیتواند رتبه بندی بالایی را برای مشتریان خود ارائه دهد.

چه چیزی می تواند نتایج جستجو را دنبال کند؟

اطلاعات غلطی در مورد آنچه که یک جستجوگر اینترنتی (شرکت) می تواند انجام دهد در مورد رتبه بندی موتور جستجووجود دارد. در اینجا سعی می کنیم افسانه ها را از بین ببریم و انتظارات واقع گرایانه ای از آنچه که کمپین موتور جستجوگر می تواند در کوتاه، اواسط و بلند مدت انجام دهد، به شما ارائه دهیم.

محتوای عالی مردم را تشویق می کند تا به صفحات شما پیوند دهند و Google صفحات شما را جالب و معتبر نشان می دهد. این به موفقیت موتور جستجو منجر می شود زیرا گوگل  می خواهد صفحات جالب و معتبر را در نتایج جستجوی خود نشان دهد. ساده است!

چگونه صفحات رتبه گوگل را رتبه بندی کنیم؟

گوگل  صفحات قدرتمند را به بالاترین رده بندی های خود ارتقا می دهد بنابراین کار شما ایجاد صفحاتی است که صفحات قدرتمند را ایجاد می کنند. این شامل نوشتن مطالب مفید می شود زیرا محتوای مفید در وبلاگ ها، اشتراک توییتر و غیره به اشتراک گذاشته شده است. این خود حلقه فضیلت رتبه بندی گوگل را ایجاد می کند.

محتوای فوق العاده و مفیدی را وارد کنید که شامل کلمات و عبارات استفاده شده توسط افرادی که برای محصولات و خدمات شما جستجو می کنند،باشد.

برای افراد به اشتراک گذاری و پیوند دادن را آسان کنید.

بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها، فعالیت ساده ای است برای اطمینان از اینکه وب سایت می تواند در موتورهای جستجو برای کلمات و عبارات مرتبط با آنچه سایت ارائه می دهد، پیدا کند. در بسیاری از موارد، این به معنای کنترل کیفیت وب سایت هاست. پس از گفتن این که اگر یک صنعت وجود داشته باشد که توسط خارجیها کمی درک شده است، این جستجوگرها هستند.

چگونه لینک ها را دریافت کنیم؟

لینک ها مهم هستند، این بسیار مهم است که درک کنید که داشتن محتوای عالی، شانس شما برای حفظ لینک های طبیعی از صفحات مرتبط با کیفیت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

انجام تکالیف خود را انجام دهید و بدانید چه نوع محتوایی که مشتریان بالقوه خود را دنبال می کنند. یک سایت عالی ایجاد کنید، افراد مورد نیاز را ایجاد کنید و آنها را به اشتراک بگذارید. این کار را انجام دهید و شروع به افزایش ترافیک وب سایت خود خواهید کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

تبلیغات اینترنتی در طراحی سایت

در سال های اخیر، تبلیغات به عنوان یک منبع درآمد عمده برای بسیاری از وب سایت ها در طراحی سایت تبدیل شده است تبلیغات آنلاین اغلب با عدم تایید بازدیدکنندگان مواجه شد و تبلیغ کنندگان در مورد ارزش یا اثربخشی خود مطمئن نبودند. امروزه اکثر بازدیدکنندگان انتظار دارند تبلیغات در وب سایت های تجاری و تبلیغ کنندگان، توانایی های مختلف فرصت های تبلیغاتی آنلاین را شناسایی کرده باشند. آگهی ها مدت هاست بخشی از نشریات چاپی مانند مجلات و روزنامه ها هستند و در حال حاضر در مجلات و نشریات آنلاین نقش اساسی دارند.

اگرچه تبلیغات مربوط به صاحبان وبسایت ها و کسانی است که محصولات یا خدمات را تحت فشار قرار می دهند، اما تاثیر آن بر طراحان وب نیزوجود دارد، زیرا آنها باید بتوانند وب سایت هایی را ایجاد کنند که بتوانند درآمد تبلیغاتی را تولید کنند و همچنان نیازهای بازدیدکنندگان را تامین کنند.

در حالی که تبلیغات به ندرت نگرانی اصلی طراحان وب به طور کلی است، اما حسابداری آنها به طرح بسیار بی دست و پا منجر می شود که می تواند از جریان وب سایت منحرف شود یا تبلیغات را در یک نقطه ای قرار دهد که از نظر بازدیدکنندگان به اندازه کافی جلب توجه نکند . برای به حداکثر رساندن درآمد آگهی برای مشتری، با حداقل دخالت در ظاهر و قابلیت استفاده وب سایت، طراح باید در طول فرآیند طراحی، نیازهای تبلیغاتی را در نظر بگیرد.

البته، همه وب سایت ها فضای تبلیغاتی را به فروش نمی رسانند، اما تعداد بیشتری از آنها به فروش می رسند. همانطور که محبوبیت وبلاگ ها همچنان افزایش می یابد و طراحان درخواست های بیشتری را برای تم های سفارشی وبلاگ دریافت می کنند، این موضوع رایج تر می شود.

چرا تبلیغ کنندگان برای تبلیغ هزینه پرداخت می کنند؟

بدیهی است، تبلیغ کنندگان تبلیغات را جذب می کنند و خط پایین خود را بهبود می بخشند. اهداف از یک کمپین به بعد متفاوت هستند. بعضی از آنها ممکن است عمدتا در مورد تشخیص نام تجاری و قرار گرفتن در معرض عمومی باشد، در حالی که دیگران تنها با فروش محصولات مواجه هستند. آگهی های آنلاین ممکن است به دنبال بازدیدکنندگان کلیک از طریق تبلیغات خود باشند، اما در نهایت همه تبلیغ کنندگان به دنبال یک فعالیت تقویت شده در نتیجه تبلیغات خود هستند.

طراحان وب می توانند با قرار دادن تبلیغات در این مسئله تاثیرگذار باشند. البته، طراحان نمی توانند به طور کامل برای محصولات تبلیغ کننده تبلیغاتی را به فروش برسانند، اما قرار دادن آگهی برای کلید های تبلیغاتی از اهمیت زیادی برخوردار است و تأثیر قابل توجهی بر موفقیت یک کمپین تبلیغاتی دارد.

تبلیغات برای وب سایت هایی با حجم زیادی از ترافیک بسیار سودآور است. اگرچه راه های دیگری برای کسب درآمد از یک وب سایت وجود دارد، تبلیغات یکی از روش های چندانی هستند که مالک وب سایت می تواند به سرعت بدون استفاده از کار اضافی، مانند توسعه محصولات و یا ارائه خدمات، بدون استفاده از کار اضافی سرمایه گذاری کند.

در بیشتر موارد، درآمد آگهی برای موفقیت کسب و کار بسیار مهم است. به همین دلیل، باید در طول فرآیند طراحی یک اولویت باشد. برای یک کسب و کار مبتنی بر سرویس که از یک وب سایت برای فروش خدمات خود به بازدیدکنندگان استفاده می کند، کار طراح شامل ایجاد یک وب سایت است که به طور موثر این خدمات را برای بازدیدکنندگان ترویج می کند.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

ساخت سایت چندزبانه در وردپرس

امروزه با توجه به ارتباطات بیشتر کشورها با یکدیگر و امکان استفاده از اینترنت  و گسترش تکنولوژی و ارتباطات  تجارت های مختلف به فکر طراحی سایت هستند.

یکی از ویژگی های مهم طراحی سایت برای تجارت های مختلف طراحی سایت های چندزبانه می باشد .در طراحی سایت های وردپرسی با استفاده از امکانات و افرونه هایی شما می توانیدسایت های دوبانه  و یا چند زبانه ایجادکنید.برای مثال چندین  افزونه بسیار پرکاربرد را به شما معرفی می کنیم .

افزونه polylang

با استفاده از این افزونه می توانید یک سایت چندزبانه ایجاد کنید.این افزونه دارای ظاهری ساده و کاربرپسند می باشد.این افزونه همه امکاناتی را که شما برای سایت چندزبانه خود نیاز دارید را دراختیارتان قرار می دهد .امکان حابحایی بین زبان ها با یک کلیک، تغییر خودکار زبان و تاریخ با حفظ سئو سایت ،پشتیانی از زبان های راست چین مانند فارسی و عربی  امکان ترجمه برگه ها ،مطالب ،ابزارک ها و دسته ها وتگ ها ،منوهاو…

افزونه  WPML

تنها با نصب وردپرس  و نصب این افزونه می توانید از ۴۰ نوع زبان مختلف برای ایجاد سایت خود استفاده کنید .شما می توانید با استفاده ازاین افزونه سایت خود را چندزبانه کنید وبا آن مشتریان خارجی بیابید.این افزونه کاملا سازگار با قالب های حرفه ای وردپرس  می باشد .

مزایای ایجاد سایت های چند زبانه

یکی از مهمترین مزایای سایت چندزبانه  جهانی بودن این سایت هااست .یا به اصطلاح INTERNATIONAL بودن سایت ها است .

International بودن سایت به این معنی است که سایت شما توسط کشورها و تمدن ها و فرهنگ های مختلفی قابل بازدید می باشد و این یک امتیاز مثبت برای سایت شما می باشد .ازجمله مزایای سایت های چندزبانه می توان موارد زیر را نام برد:

۱-international شدن سایت

۲-افزایش سئو سایت شما .

۳-افزایش اعتبار سایت شما .

۴-افزایش بازدیدکنندگان سایت.

۵-بهترین گزینه برای طراحی سایت international.

۶-جهت گسترش سایت می توانید سایت خود را چند زبانه کنید.

۷-اگر قصد دارید یک وب سایت ارزشمند و با اعتبار داشته باشید سایت خود را چندزبانه کنید.

۸-ودرپایان اگرقصد گسترش کسب و کار خود با خارج از کشور را دارید سایت خود را چندزبانه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

معرفی افزونه های رزواسیون

در طراحی سایت های مختلف گاهی شما نیاز به یک سیستم جهت نوبت دهی دارید.معمولا در طراحی سایت های هتل وپزشکی کیلینیک ها وهمایش ها برای نوبت دهی و رزرو می توانید از افزونه هایی در سایت استفاده نمایید.

معرفی افزونه رزرواسیون appointment booking

یکی از این افزونه ها افزونهAppointment booking می باشد . که امکانات متعددی را به شما میدهد از جمله امکان رزرو براساس تاریخ خاص و ساعت خاص ،قابلیت پرداخت وجه و اتصال به تقویم گوگل ،سازگاری با موبایل و تبلت و امکان اتصال به ووکامرس قابلیت تعیین محدودیت قابلیت پرداخت آنلاین وجه ،قابلیت ایمیل کردن اطلاعات دارای فرم های رزرو مختلف قابلیت ایجاد گزیته های دلخواه ،قابلیت لغو رزرو توسط کاربر و تعریف کوپن تخفیف سیستم گزارش گیری قابلیت خروجی گرفتن از رزروها وسیستم اطلاع رسانی می باشد .البته این افزونه هنوز بومی سازی نشده است و تقویم آن به صورت شمسی نمی باشد .

معرفی افزونه رزرواسیون bookly

افزونه bookly یکی دیگر از افزونه های رزرواسیون است که شما می توانید در مشاغل مختلف مانند آرایشگاه ،سالن ورزشی ،سینما ،تئاتر ،کلاس های اموزشی ،دفتر وکالت از این افزونه استفاده نمایید .این افزونه امکانات بسیاری از جمله تقویم فارسی امکان تعیین روزهای تعطیل ،رزرو وقت بدون ثبت نام ،حذف هر مرحله مثل حذف مرحله پرداخت ایجاد وقفه بین نوبت دهی مثلا ساعت مشخصی برای استراحت و ناهارکارکنان در نظر بگیرید امکان فروش یک وقت به چندمشتری یا اینکه این امکان را غبرفعال و محدودکنید امکان اضافه کردن کد تخفیف  اطلاع رسانی به صورت ایمیل و اس ام اس به مدیرسایت و کاربر سازگار با فروشگاه ساز ووکامرس  امکان ایجاد چندکاربری دارد.

معرفی افزونه رزرواسیون birchpress

یک سیستم مدیریت رزرو را به شما می دهد که می توانید به صورت آنلاین روی سایت خود این امکان را به کاربران بدهید تا وقت ملاقات خود را تعیین کنند و پرداخت آنلاین انجام دهند از امکانات این  افزونه همگامسازی تقویم با outlook وandroid می باشد .

معرفی افزونه رزرواسیون wp simple booking calendar

یکی دیگر از افزونه های رزرو وردپرس می باشد که بسیار ساده می باشد و امکانات زیادی را در اختیار شما نمی دهد.اگر فقط می خواهید که کاربر وارد سایت شود و یک روز را برای ملاقات در نظر بگیرد بدون تعیین ساعت می توانید از این افزونه استفاده کنید این افزونه یک تقویم را به کاربر نمایش می دهد که می تواند با انتخاب روز ملاقات خود را مشخص کند .



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

معرفی فرم ساز در وردپرس و کاربردفرم ساز در طراحی سایت های مختلف

 

امروز معرفی فرم سازرا داریم که یکی از افزونه های بسیار کاربردی در طراحی سایت  را به شما معرفی میکنم.در طراحی سایت های شرکتی و فروشگاهی و اکثر سایت ها شما به یک قسمت نیازدارید تا به کاربران سایت این امکان را بدهید تا اطلاعات خود را برای شما ارسال کنند . طراحی وب سایت  شما نیاز به فرم سازدارید.

معرفی فرم ساز contact form

contact form 7 یکی از افزونه های وردپرس است که بسیار معروف و پرکاربرد می باشد. با استفاده از این فرم ساز شما می توانید فرم های ساده ایجاد کنید.

زمانی که این افزونه را نصب کردید این فرم ساز در پیشخوان شما با نام فرم تماس اضافه می شود.روی این گزینه کلیک کرده و فرم خود را به هر صورتی که می خواهید بسازید. پس از ذخیره به شما یک شورت کد می دهد که هر جایی از سایت بخواهید می توانید از آن استفاده نمایید . می توانید از قسمت برگه ها به عنوان یک برگه جدا با نام فرم تماس یا هر فرم دیگری از آن استفاده کنید.

معرفی فرم ساز ninja forms

Ninja formsیکی دیگر از افزونه های ایجاد فرم در وردپرس می باشد و با استفاده از آن می توانید فرم های حرفه ای تر ایجاد کنید .با استفاده از درگ و دراپ می توانید اجزا فرم را وارد کنید کنید همچنین با فارسی کردن پبام ها و نوشته های آن فرم را فارسی کنید و نیاز به فارسی سازی توسط توسعه دهنده نیست.

معرفی فرم سازform maker

Form maker یکی دیگر از افزونه های فرم ساز می باشد که در این فرم ساز امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار داده می شود

با استفاده از از این فرم ساز می توانید فیلد های بیشتری به فرم خود اضافه کنید وتنظیمات کاملی دارد که در نسخه رایگان هم می توان آن ها را مشاهده کرد .

معرفی فرم ساز captian form

یکی از برتربن فرم ساز های وردپرس می باشد که با استفاده از آن می توانید فرم های نظرسنجی و فرم هایی ببرای تست های مختلف ایجادکنید .captianform می باشد که امکانات بسیار زیادی را به کاربران خود می دهد

.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

سئو داخلی برای افزایش رتبه گوگل

حتما شما هم مانند همه افرادی که سایت دارند دنبال این هستید که در نتایج جستجو گوگل یافت شوید و افزایش بازدید کننده داشته باشید.به نظر شما تنها با طراحی سایت به این هدف میرسید؟

سئو داخلی برای افزایش رتبه گوگل

داشتن یک سایت منجر به رسیدن شما به رتبه اول یا حتی صفحه اول گوگل هنگام سرچ در گوگل میشود؟وجود کلمات کلیدی در این بین چقد اهمیت دارد؟برای جواب تمامی این سوال ها این مقاله را بخوانید تا با تکنیک سئو داخلی و اهمیت آن آشنا شوید

سئو داخلی برای افزایش رتبه گوگل

به طور کلی نحوه آشنایی گوگل با سایت شما بر اساس کلمات کلیدی تعریف شده توسط شما است.گوگل برای تشخیص سایت شما و زمینه فعالیت سایت از یک سری شاخص ها استفاده میکند که شما برای فهماندن به گوگل باید از دو روش سئو داخلی (one-page seo) و سئو خارجی (off-page seo) استفاده کنید در این مقاله سعی میشه بیشتر روی سئو داخلی تمرکز کنم تا شما را با این قسمت مهم از سئو آشنا کنم.

چرا به سئو داخلی احتیاج داریم و این سئو انقدر اهمیت دارد؟

یکی از افرادی که الگوریتم گوگل را طراحی کرده است بعد اصلاح نسخه الگوریتم پاندا گفت:

“موتور های جستجو همان الگوریتم ها هستند که دارای شاخص های زیادی برای تعیین رتبه سایت دارند و این که تعیین کنند کلمه کلیدی شما چیست پس ما باید کاری کنیم که برای الگوریتم کار را راحت کنیم و به آن بفهمانیم کلمه کلیدی صفحه شما چیست تا هنگام سرچ آن را برای خواننده به نمایش بگذاریم”

بعد از این حرف به این موضوع فکر کنید که چرا سایت شما در تنایج جستجو گوگل یافت نمیشود؟

دلایل زیادی وجود دارد ولی اگر سئو سایت شما جزء کارهای کم الویت شما است پس مهم ترین دلیلش همان سئو پایین سایت شما است.با توجه به این که گوگل از الگوریتم برای نتایج خودش استفاده میکند پس سئو هم از یک سری الگوریتم پیروی میکند که با رعایت این ویژگی ها سایت شما راحت سئو میشود.

درست است که امروزه گوگل فقط به سئو داخلی برای افزایش رتیه سایت اهمیت نمیدهد و مسائلی مثل فعالیت شبکه های اجتماعی، بک لینک ها ، … هم اهمیت دارند ولی در این مقاله ما تمرکزمون روی سئو داخلی است چون سئو داخلی جزء روش های طبیعی و هوشمندانه برای سئو سایت است و باعث میشود خیلی راحت گوگل کلمه کلیدی شما را پیدا کند و در نتایج جستجو اش نشان دهد.البته این را هم نباید فراموش کرد که سئو خارجی هم از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است و نباید از آن غافل شوید

سئو داخلی برای افزایش رتبه گوگل

یک چیزی که خیلی اهمیت دارد قدرت محتوا است.میتوان محتوا را با این اصطلاحبیان کرد : “محتوا پادشاه است”

محتوا نویسی و نحوه نوشتن محتوا هنگام سئو یک سایت از اهمیت زیادی برخوردار است این که صفحات شما دارای تصویر و فیلم و لینک های مفید و … هست یا نه خیلی مهم است.شما با فیلم و تصاویر بازدید کنندگان را درگیر سایت خودتان میکنید و با لینک های مفید آن ها ره به سایت های معتبری ارجاع میدهید

فراموش نکنید داشتن یک سایت با سئو مناسب زمان بر و وقت گیر است. شما با چند روز کار روی سایت به نفرات اول گوگا نخواهید رسید.

با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

بهینه سازی سئو در طراحی سایت

بهینه سازی سئو در طراحی سایت در واقع یادگیری جهت بهینه سازی برای جستجوگرهاست.این راهنما مقدمه ای بر بهینه سازی موتورهاو یک تاکتیک بسیار مهم در طراحی سایت برای ترافیک سایت شما خواهد بود.

بهینه سازی موتور جستجو فرایند بهینه سازی صفحات وب و محتوای آنهاست ،که توسط کاربران جستجو می شود که شرایط مربوط به وب سایت شما را به راحتی قابل کشف می کند.

اصطلاح SEO همچنین روند ساخت صفحات وب را برای نرم افزار فهرست بندی موتور جستجو، که به عنوان “خزنده ها” شناخته می شود، برای پیدا کردن، اسکن و رتبه بندی سایت شما توصیف می کند.

چرا باید درباره جستجوگرها مراقب باشیم؟

هر روز میلیاردها جستجوی آنلاین انجام میشود. این به معنی  مقدار زیادی از ترافیک خاص و با اهداف بالا است.

بسیاری از مردم برای محصولات و خدمات خاص با هدف پرداختن به این موارد جستجو می کنند. این جستجوها معمولا شناخته شده اند . مردم در جستجوی چیزهایی هستند که به طور مستقیم با کسب و کار شما ارتباط دارد.

فراتر از آن، چشم انداز شما نیز در جستجوی انواع چیزهایی است که فقط به تجارت شما وابسته است. این فرصت های بیشتری را برای ارتباط با آن افراد فراهم می کند و به سوالات خود پاسخ می دهد، مشکلاتشان را حل می کند و برای آنها یک منبع قابل اعتماد می شود.

مهم است که توجه داشته باشید که گوگل مسئول اکثر ترافیک موتور جستجو در جهان است. این ممکن است از یک صنعت به یک دیگر متفاوت باشد،

اما احتمال دارد که Google در بازیابی نتایج جستجویی باشد که کسب و کار یا وب سایت شما در آن نمایش داده می شود، اما بهترین شیوه های ارائه شده در این راهنما به شما کمک می کند سایت خود و محتوای آن را در سایر موتورهای جستجو نیز رتبه بندی کنید.

در ادامه

گوگل به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات با کیفیت بالا و مرتبط با پرس و جو جستجوگر هستند.

الگوریتم گوگل با استفاده از «خزیدن» (یا خواندن) محتوای وب سایت شما و ارزیابی (الگوریتمی) تعیین می کند که آیا محتوای مربوط به آنچه جستجوگر جستجو می کند، براساس کلمات کلیدی آن و سایر عوامل (شناخته شده به عنوان «سیگنال های رتبه بندی») .است یا نه؟!

گوگل کیفیت “را با تعدادی از ابزارها تعیین می کند، اما یک پیوند پروفایل سایت – تعداد و کیفیت سایر وب سایت هایی که به یک صفحه و سایت به طور کلی پیوند دارند – یکی از مهمترین هاست.

به طور مداوم، سیگنال رتبه بندی اضافی توسط الگوریتم گوگل ارزیابی می شود تا تعیین کند که کدام سایت رتبه بندی خواهد شد.

مقدار محتوا منحصر به فرد یک سایت (در مقایسه با محتوای ناقص یا تکراری و کم ارزش) اهمیت ویژه ای دارد.

در واقع صدها عامل رتبه بندی وجود دارد که الگوریتم گوگل در پاسخ به جستجو ها در نظر گرفته است.

این راهنمای در نظر گرفته شده برای ارائه به عنوان مقدمه ای برای جستجوگرها بود.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

۱۰ مورد از مزایای استفاده از وردپرس در طراحی سایت

وردپرس یکی از محبوبترین نرم افزارهای وبلاگ نویسی و طراحی سایت در بازار است.در طول چندسال گذشته،وردپرس تبدیل به یک نرم افزار مدیریت محتوا برای وب سایت های غیروبلاگ نویسی شده است.در اینجا ۱۰ دلیل مهم برای اینکه چرا وردپرس بسیار محبوب است را بیان می کنیم.

۱٫راحتی در استفاده

وردپرس بسیار آسان است و یک رابط بصری دارد.در آن اضافه نمودن صفحات ،تصاویر و… میتواند به سرعت انجام شود.

۲٫وب سایت شما را در هرکامپیوتر مدیریت میکند.

وردپرس مبتنی بر مرورگراست ،شما میتوانید از هر کامپیوتر متصل به اینترنت واردشوید وسایت خود را مدیریت کنید.

۳٫ویرایش بدون نیاز به  HTML ویا FTP

وردپرس یک سیستم مستقل است و نیازی به نرم افزارهای ویرایش htmlندارد شما میتوانید بدون نیاز به HTML یا FTPیک صفحه جدید دارای تصاویر،فایل های ویدئویی،گالری و… ایجادکنید.

۴٫علاقه موتورهای جستجو به سایت های وردپرسی

کدهای وردپرس بسیار تمیز و ساده است و موتورهای جستجورا برای خواندن و فهرست محتوای سایت آسان میکند.علاوه براین هرصفحه میتواند کلمات کلیدی،متتگ،توضیحات و عنوان خود را اشته باشد و برای کلمات کلیدی خاص بهینه سازی شود.شما همچنین میتوانید از برچسب ها برای بهینه سازی موتور جستجوگر خود استفاده نمایید.

۵٫کنترل آسان سایت

باوردپرس شما کنترل سایت خود را داریدو میتوانیدبه راحتی بروزرسانی های خود را انجام دهید.

۶٫عملکرد سایت خود را با پلاگین گسترش دهید

آیا می خواهید یک تقویم رویداد، گالری ویدئو، توییتر، فیس بوک و.. به سایت خود اضافه کنید؟ وردپرس این امکان را با افزونه ها می سازد که اکثر آنها رایگان هستند یا بسیار منطقی هستند.

۷٫ چند کاربر را داشته باشید

به عنوان یک مدیر سایت وردپرس، می توانید چندین کاربر را برای وب سایت تنظیم کنید و سطوح دسترسی و قابلیت های هر کاربر را تعیین کنید.

۸٫طراحی سایت شما ۱۰۰٪ قابل برنامه ریزی است

وردپرس به عنوان موتور برای وب سایت شما عمل می کند.و می تواند ۱۰۰٪ سفارشی شود تا نام تجاری شما از طریق سایت شما درخشش یابد و یک تجربه منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان شما ایجاد کند.

۹٫یک وبلاگ ساخته شده و آماده است

از آنجاییکه وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگنویسی ایجاد شد، قابلیتهای وبلاگنویسی ساخته شده است و در صورت لزوم به راحتی ادغام میشوند به طور خودکار اضافه کردن آخرین پست های وبلاگ به صفحات دیگر سایت (به عنوان مثال صفحه اصلی شما) نیز بسیار ساده است .

۱۰٫سایت شما می تواند رشد کند و کسب و کار شما افزایش یابد

سایت های وردپرس بسیار مقیاس پذیر هستند. شما می توانید صدها هزار صفحه یا پست های وبلاگ را در سایت خود داشته باشید و عملکرد سایت به حداقل برسانید.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

آموزش افزونه سئو قدرتمند yoast در وردپرس(قسمت چهارم)

درسه قسمت قبلی در مورد این افزونه توضیحات زیادی دادیم و علت اهمیت این افزونه را بعد از طراحی سایت برای شما توضیح دادیم و همچنین در قسمت های اولیه این افزونه را به شما توضیح دادیم پس در این قسمت توضیحات اضافه را رها میکنیم و میرویم سراغ ادامه امکانات این افزونه.با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید.

آموزش افزونه سئو قدرتمند yoast در وردپرس(قسمت چهارم)

اجتماعی

از نسخه سوم به بعد این افزونه بخشی برای مدیریت شبکه های اجتماعی اضافه شده است.در این تب شما میتوانید آدرس های شبکه های اجتماعی خودتان را وارد کنید.حالا این بخش به چه دردی میخورد؟

آموزش افزونه سئو قدرتمند yoast در وردپرس(قسمت چهارم)

این ویژگی به نمودار دانش گوگل(google knowledge graph) مرتبط است شما میتوانید با وارد کردن نام تجاری خودتان این امکان را به سرچ گوگل میدهید تا زمانی که فردی نام تجاری شما را سرچ کرد به او پروفایل شبکه های اجتماعی شما را نشان دهد.به نظر شما این جالب نیست؟

نقشه سایت یا همان xml

آموزش افزونه سئو قدرتمند yoast در وردپرس(قسمت چهارم)

برای داشتان نقشه سایت شما باید آن را فعال کنید تا این افزونه بتواند به خوبی این کار را انجام دهد.حالا بد از این که نقشه سایت را ایجاد کردید میتوانید آن را به گوگل و بینگ و موتور دیگری که میتواند آن را تشخیص دهد معرفی کنید و معمولا از آدرس زیر در دسترس است

www.yoursite.com/sitemap_index.xml که به جای yoursite نام سایت شما قرار میگیرد.شما میتوانید در تب های این بخش این که xml شما شامل چه چیزهایی باشد را تنظیم کنید که تنظیمات این بخش را به خودتان میسپاریم.

پیشرفته

در بخش پیشرفته تنظیمات خاصی وجود دارد که معمولا نیاز نیست به آن ها دست بزنید مگر موارد خاصی که نیاز پیدا میکنید پس ما هم شما را درگیر این بخش نمیکنیم و توصیه میکنیم که فعلا این بخش را فراموش کنید و با آن کاری نداشته باشید.

ابزار ها

در این بخش همانطور که مشاهده کردید ابزاری برای درون ریزی و برون ریزی تنظیمات وجود دارد که اگر شما وب مستر چندین سایت باشید میتوانید از این بخش استفاده کنید چون با تنظیم دقیق یکی از سایت ها میتوانید باقی سایت های خودتان را تنظیم کنید.

شما حتی در این بخش به ویرایش فایل های robot.txt و htaccess. هم دسترسی دارید و میتوانید تنظیمات مربوط به سرعت و تعداد پاسخ های هاست و … در این بخش تنظیم کنید.البته تنظیمات این بخش نیاز به دانش دارد.

یا حتی تغییر گروهی عنوان و متا توضیحات را به صورت یک جا هم فراهم میکند.پس شما در این بخش میتوانید از ابزارهایی که yoast به شما میدهد استفاده کنید.

میز فرمان جستجو

آموزش افزونه سئو قدرتمند yoast در وردپرس(قسمت چهارم)

در این بخش که معروف به میز فرمان جستجو است شما باید کد هویت گوگل را وارد کنید.چنان چه نمیدونستید از کجا باید این کد را دریافت کنید در داخل خود این افزونه با کلیک بر روی دریافت کد هویت وارد بخش اهراز هویت گوگل میشوید(که احتمالا برای ورود به آن نیاز به فیلتر شکن دارید) و در آن جا کد دریافت شده را در کادر مشخص شده وارد میکنید و گزینه تعیین هویت را میزنید تا هویت سایت شما توسط گوگل مورد تایید قرار بگیرد

تنظیمات این افزونه کامل شد حالا شما باید بروید و مطالب سایت خودتان را سئو کنید در آموزش بعدی به شما آموزش میدهیم که حالا اگر قرار است مطلب جدیدی بگذارید یا حتی تصمیم دارید مطالب قدیمی خودتان را به روز کنید چه کاری باید با امکاناتی که این افزونه در هر نوشته و برگه در اختیار شما قرار میدهد انجام دهید.این نکته را فراموش نکنید که طراحی سایت فقط یک قسمت از ایجاد یک سایت است ادامه راه از اهمیت بیشتری برخوردار است.با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

رنگ هایی که با روح و روان انسان بازی می کند

در این مقاله طراحی سایت اسپیناس وب می خواهیم در مورد رنگ هایی با هم صحبت کنیم رنگ هایی که با روح و روان انسان بازی می کند.

یکی از ابزارهای مهمی که در اختیار طراحان وب ، در طراحی سایت قرار دارد رنگ است با این رنگ ها می توانند کاربران را به طراحی سایتی که انجام می دهند جذب نمایند. در طراحی سایت می توانید با استفاده از رنگ ها رنگین کمانی از رنگ ها را داشته باشید. که با استفاده از این رنگ ها می توانید در ذهن کاربران تاثیر به سزایی داشته باشید. از نظر روانشناسی هر رنگی می تواند یک کنشی از احساسات مختلف و منحصر به فرد را ذهن بیننده بازی کند. در یک طراحی سایتی که طراحان آن باهوش هستند می دانند کاربرد رنگ در جاهای مختلف وب سایت می تواند احساسات بیننده را تحریک کند و با بازی با رنگ ها کاربر را جذب وب سایت کند.

سایه در کاربرد رنگ ها

هر رنگ سایه های متعددی دارد که هر کدام از این رنگ ها می توانند تاثیرات متفاوتی را به کاربر القا کند. میزان روشنی و تاریکی هر رنگ را سایه می گویند که این سایه یکی از ویژگی های مهم در طراحی سایت است. رنگ در طراحی سایت به میزان تجربه طراح بستگی دارد که هر رنگ یک پیام با خود دارد که کاربر می تواند از این پیام برداشت خود را داشته باشد. در زمان انتخاب یک رنگ مناسب در پی واکنش کاربران به آن رنگ است مثلا رنگ سبز کاربران را برای خرید محصول یا خدمت از وب سایت ترغیب می کند.

تاثیر رنگ ها

انتخاب رنگ ها بسیار مهم است در انتخاب رنگ مناسب برای وب سایت می تواند این درک را به شما بدهد. که هر رنگ چگونه بر میزان ترافیک وب سایت شما تاثیر دارد. از کاربران خود حتما این سوال را بپرسید که کدام رنگ برای آنها جذاب است. مثلا رنگ قرمز را احتیاط کارانه انتخاب کنید و در جای مناسب به کار ببرید تا مخاطبان را جذب وب سایت کنید. یکی از ابزارهای ارزشمند در طراحی سایت همین رنگ قرمز است که ایجاد هیجان و انرژی در کاربران می کنند.

رنگ زرد نشانه شادی و طراوت است اما امکان دارد حس اضطراب هم در کاربران فعال کند. زرد هم مانند قرمز حس هیجان و انرژی را بالا می برد.

رنگ آبی ، یکی از پرطرفداران ترین رنگ در صنایع است . این رنگ در بسیاری از وب سایت های صنعتی مشاهده می شود. که رنگی است پر از آرامش و احساس امنیت را برای کاربران بالا می برد.

رنگ سفید، یکی از رنگ هایی است که همخوانی با بسیاری از رنگ های دیگر دارد. بعنوان یک رنگ مکمل در طراحی وب سایت های مختلف به کار برده می شود. رنگ سفید احساس بی نقص بودن را به کاربران القا می کند و حس سادگی را به خوبی نشان می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

آموزش افزونه سئو قدرتمند yoast در وردپرس(قسمت اول)

آموزش افزونه سئو قدرتمند yoast در وردپرس(قسمت اول)

بعد از طراحی سایت اولین چیزی که شما نیاز دارید سئو نوشته های داخل سایت شما است. در مورد سئو مطالب و سایت خیلی صحبت کردیم و گفتیم برای انجام این کار به چه چیزهایی نیاز دارید ولی اگر شما یک متخصص سئو و کد نویس نباشید نمیتوانید بدون افزونه این کار ها انجام دهید و نیاز دارید تا برنامه ای باشد تا به شما کمک کند تا مسیر سئو سایت را راحت تر جلو بروید.

اگر شما از سیستم های وردپرسی برای سایت خودتان استفاده میکنید باید بگوییم جزء افراد خوش شانس هستید چون افزونه های قوی و زیادی وجود دارد که میتواند در این راه به شما کمک کند.حتما اسم افزونه  yoast seoرا زیاد شنیده اید. در واقع میتوان اینگونه گفت که وقتی صحبت از سئو حرفه ای میشود yoast خودنمایی میکند. شما میتوانید افزونه yoast را در کنار افزونه all in one seo استفاده کنید با استفاده این دو کنار هم دیگر چیزی کم ندارید و یک سئو حرفه ای در دستان خود دارید.

پس برای راه اندازی گام به گام این افزونه با ما همراه باشید….

راهنمای کامل و گام به گام افزونه سئو yoast

Yoast چیست و چه امکاناتی دارد؟

این افزونه یک پلاگین قدرتمند در زمینه سئو است که میتواند به ساست وردپرسی شما کمک کند هرچند ممکن است افرادی که تخصص زیادی ندارند در استفاده اولیه از این افزونه تجربه و حس خوبی نداشته باشند چون اگر این افزونه به درستی استفاده نشود ممکن است موتور های جستجو سایت شما را به درستی ایندکس نکنند و به اشتباه مخاطبانتان را به صفحات دیگری انتقال دهند.

امکاناتی که این افزونه در اختیار شما قرار میدهد شامل :

  • معرفی سایت شما به گوگل و بینگ
  • امکان ویرایش و شخصی سازی فایل htaccess
  • امکان تنظیم عنوان ومتا جداگانه برای هرکدام از صفحات سایت به صورت جداگانه
  • مخفی کردن wlw و rsd و همچنین لینک های کوتاهی که در سربرگ سایت وجود دارد
  • ایجاد توضیحات و متا برای صفحه اصلی و داخلی
  • ایجاد نقشه سایت
  • امکان تنظیمات پیشرفته برای آدرس های ثابت
  • امکان ورود اطلاعات از باقی افزونه های سئو
  • اماکن مخفی کردن برخی اطلاعات از سرچ گوگل
  • امکان اضافه گردن نویسنده گوگل برای هر نویسنده
  • و ….

در این قسمت سعی کردیم به صورت کلی شما را با افزونه yoast آشنا کنیم در قسمت بعدی راه اندازی این افزونه و مراحل گام به گام تنظیمات آن را توضیح میدهیم

با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی سایت و گوگل دوست داشتنی

امروز در طراحی سایت اسپیناس وب می خواهیم در مورد طراحی سایت و گوگل دوست داشتنی صحبت کنیم. به شخصا علاقه خاصی به گوگل دارم هر کدام از الگوریتم های گوگل دنیای تازه ای را به ارمغان آورده است.

معرفی گوگل جان

گوگل یک کمپانی چند ملیتی در امریکا است  در زمینه فناوری اطلاعات نظیر نرم افزار، سخت افزار ، جستجو و … فعالیت دارد. این کمپانی از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را شروع کرد . دو جوان باهوش و با استعداد به نام های لری پیج و سرگی برین در دوره ای که دانشجوی مقطع دکترا بودند این کمپانی را بنیان گذاری کردند. د رحال حاضر قدرت تصمیم گیری برای بنیانگذاران است. موفقیت های پی در پی این کمپانی در موتورهای جستجوگر توانست رتبه یک دنیا را به خودش ثبت کند و به بزرگترین وب سایت دنیا تبدیل شود. گوگل توانست در چهار سال پیاپی جایگاه دومین برند با ارزش دنیا را به نام خود رقم بزند.

تولد گوگل

تولد گوگل از آنجایی شروع شد که لری و سرگی دو دانشجوی دکترا تصمیم گرفتند که پروژه تحقیقاتی خود را باهم شروع کنند. این در زمانی بود که موتورهای جستجوگر دیگر وب سایت را براساس پیدایش در تعداد کلمه های مورد جستجو در وب یک سایت رتبه بندی انجام می شد. لری و سرگی می خواستند از یک سیستم بهتری و جامع تری برای تحلیل وب سایت ها پیدا کنند.

این دو نفر یک تکنولوژی جدیدی برای رتبه بندی صفحات وب قرار دادند که این تکنولوژی رابطه ای با تعداد جستجو توسط کاربران و تعداد لینک هایی که به وب سایت ها داده  می شد مورد سنجش قرار می گرفت . هرچه تعداد جستجو و این لینک ها بیشتر باشد در تبه بندی جایگاه بهتری را به وب سایت ها نشان می داد. لری و سرگی نام این تکنولوژی جدید را Back Rub گذاشتند. به این دلیل این نام را گذاشتند که این تکنولوژی براساس لینک هایی که وب سایت ها داشتند جایگاه آنها را رتبه بندی می کرد. اما با گذشت زمان آنها تصمیم گرفتند نام دیگری برای این تکنولوژی بگذارند و نام گوگل Google را انتخاب کردند

معنی گوگل

کلمه گوگل به معنای یک عدد و صد صفر در جلوی آن است که در واقع یک شعار و نشاندهنده حجم زیاد اطلاعات در این موتور جستجوگر است و هدف گوگل درمقیاس جهانی اطلاعات خود را گسترش دهد. در ابتدا تحت دامنه دانشگاه استنفورد بود و در ۱۵ سپتامبر سال ۱۹۹۷ با دامنه خود ثبت جهانی شد و یکی از پربازدیدترین دنیای اینترنت شد.

درطراحی سایت اسپیناس وب با ما همراه باشید در مقاله بعدی به ادامه این مقاله می پردازیم .



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

سرعت بخش صفحات با  AMP

در مقاله امروز طراحی سایت اسپیناس وب می خواهیم در مورد یک تکنولوژی جدیدی صحبت کنیم سرعت بخش صفحات با  AMP  را به طور کامل شرح می دهیم  و می گوییم چطور با این تکنولوژی می توانید به راحتی صفحات وب سایت را باز کنید. در طراحی سایت از این تکنولوژی استفاده کنید چون در آینده نزدیک شاهد این خواهیم بود که طراحی وب سایت هایی که با این تکنولوژی استفاده می کنند. خیلی برای گوگل مهم خواهد بود.

سرعت بخش صفحات با  AMP

AMP چیست؟

AMP از اختصار کلمات Accelerated Mobile Page به معنای شتاب دهنده صفحات موبایل است در سال ۲۰۱۵ معرفی  شد و در سال ۲۰۱۶ به طور رسمی آغاز به کار کرد. یکی از اهداف اصلی آن بالا بردن سرعت لود صفحات وب در موبایل است که پروژه جدید گوکل است . در دنیای اینترنت امروزی تمام تلاش در اسن است که با سرعت بالایی به مطالب در سایت های گوناگون دسترسی داشته باشد. زمان برای لود صفحات وب نباید از ۳ ثانیه بیشتر شود هرچه میزان این زمان طولانی تر باشد کاربر برای مراجعه به صفحات وب رغبت کمتری را خواهد داشت.

به کلی بخواهیم AMP را از نظر کدنویسی بخواهیم برای شما توضیح دهیم در واقع AMP یک صفحه با کدهای HTML است و دارای یکسری تنطیمات که می توانید سرعت صفحات وب را در موبایل افزایش دهید. AMP در واقع یک open source  است که به راحتی در اختیار همگان قرار می گیرد و برای اینکه به کدهای بهینه تبدیل شود باید تغییر دهند.

سرعت بخش صفحات با  AMP

 AMP در گوگل

صفحات پرشتاب موبایل سرعت لودینگ را افزایش می دهد . سرعت بالا یکی از فاکتورهای مهم در رتبه بندی گوگل است که به جایگاه شما در گوگل کمک می کند. گوگل بر استفاده از AMP در کنار گرافیک خاص وب سایت ها تاکید دارد و برای وب سایت های خبری که دارای صفحات زیادی است بیشتر تاکید دارد . تا با استفاده از این تکنولوژی صفحات وب خیلی سریعتر در دسترس کاربران قرار گیرد. در آینده بسیار نزدیک گوگل بر این تکنولوژی تاکید فراوانی خواهد داشت پس در کنار ساختار اصلی وب سایتتان حتما از این تکنولوژی هم استفاده کنید.

ما در طراحی سایت اسپیناس از تکنولوژی AMP برای وب سایت ها استفاده می کنیم . اگر می خواهید سایت شما نسخه AMP داشته باشد حتما در جلسه مشاوره از طراحان ما بخواهید که در کنار نسخه اصلی ، نسخه AMP را برای وب سایت شما طراحی شود.

سرعت بخش صفحات با  AMP



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 آذر 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد