نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی

امروزه در دنیای تبلیغات و اقتصاد یکی از مهمترین عامل ها برای پیشرفت هر شرکتی داشتن سایت برای معرفی شرکت به مشتریان و رقیبان است.در بازار امروزی که تمامی افراد برای رفع نیاز های خود به جستجو های اینترنتی رو آورده اند حتما وجود یک سایت برای بقای یک شکرت الزامی است.

وجود یک سایت برای هر شرکتی فقط برای جذب مشتری نیست پس این حرف “کار شرکت ما تخصصی است و مشتریان مخصوص به خود را داریم پس نیازی به سایت نداریم” از سمت صاحبان شرکت ها یک اشتباه است.

در بازاری که تمامی شرکت های رقیب سایت های زیبا و مناسب با تخصص خود را دارند نداشتن یک سایت نقطه ضعف به حساب می آید. فرض کنید شما یک شرکت پرکار و بزرگ هستید ولی سایتی برای معرفی خود به همگان ندارید و برعکس شما شرکت رقیب که حتی تقریبا تازه تاسیس به حساب می آید با داشتن یک سایت با طراحی شخصی و فوق العاده جذاب که تمامی محصولات یا کار شرکت را برای همه به نمایش گذاشته است وارد بازار کار شما شده است. ازین به بعد شرکت رقیب شما یک سایت معرفی محصول فوق العاده جذابی دارد که مشتریان به راحتی با مراجعه به سایت به شرکت  رقیب از هر مکانی دسترسی دارند ولی برای دسترسی مشتریان به شما باید حتما حضوری به شرکت مراجعه کرده و با کار شما آشنا بشن.

در گذشته این تصور وجود داشت که داشتن یک سایت ساده و بدون هیچگونه طراحی خاصی برای معرفی یک شرکت کفایت میکند اما امروزه تمامی مدیران شرکت ها متوجه شده اند که این سایت برای رقابت در بازار کاری خودشان کفایت نمیکند. در واقع یکی از راه های برندیگ برای یک شرکت وجود یک وب سایت به روز و اختصاصی برای شرکت ها است که البته نیاز به زمان قابل قبول برای رسیدن به این نقطه از پیشرفت شرکت است.که با طراحی اصولی سایت و رسیدن به سئو مناسب امکان پذیر خواهد شد.

هدف از طراحی سایت های شرکتی

هدف از طراحی بک سایت شرکتی علاوه بر این که باعث معرفی شرکت و محصولات خود به صورت آنلاین و در دسترس به تمامی مشتریان اختصاصی خودتان در تمامی نقاط جهان میشود باعث جذب مشتریان بالقوه ای میشود که با سرچ در اینترنت با شرکت شما آشنا شده و سفارش محصول انجام میدهند.همچنین وجود یک سایت جذاب با طراحی مردن و کاربر پسند باعث پیشی گرفتن شما از رقیبان خود میشود.

سایت شما در واقع یک گاتالوک آنلاین و جذاب از کار شرکت شما است که به صورت عمومی و رایگان دراختیار تمام مشتریان قرار گرفته است. حتی داشتن یک سایت قدیمی با طراحی ساده نمیتواند نیاز شما را برای جلب مشتری برطرف کند. سایت شما نشان دهنده فعالیت و سطح کاری شما است که به تمام مشتریان خود نشان میدهید در کجای بازار رقابت قرار دارید.

اصول طراحی سایت های شرکتی

طراحی که روی سایت های شرکتی انجام میوشد باید بر اساس نیاز سنجی شرکت صورت بگیرد.رنگ بندی ، قالب بندی ، طراحی … هر شرکتی بر اساس نوع فعالیت آن متفاوت است.هم چنین زیاده روی در گذاشتن افکت ها و تصاویر با کیفیت فوق العاده بالا باعث پایین آمدن سرعت سایت شده که هم تاثیر منفی در سئو سایت و هم دفع مشتریانی که برای شناخت شرکت شما به سایت مراجعه کردند میشود. ولی طراحی با  افکت های جذاب و کاربر پسند و استفاده از ui قوی در طراحی صفحات سهم بزرگی در موفقیت سایت شما در بازارهای جهانی خواهد داشت.

یکی از مهمترین مسائل در طراحی سایت ریسپانسیو بودن و توانایی مشاهده سایت در تمامی دستگاه ها است.امروزه افراد بیشتر از اینکه از کامپیوتر های شخصی استفاده کنند از دستگاه های موبایل ، تبلت و … برای جستجو های اینترنتی استفاده میکنند.پس نیاز هر شرکتی داشتن سایتی است که تمامی صفحه نمایش ها بدون نیاز به بزرگنمایی و همچنین اسکرول  راست و چپ به نمایش دربیاید.

سئو سایت و طراحی بهینه سایت از مهمترین مسائل در طراحی سایت های شرکتی است. مطمئنن یکی از اهداف طراحی سایت شرکتی ایجاد سایتی است که بتواند در صفحات گوگل جزء برترین سایت ها باشد تا بتواند مشتریان مورد نیاز خود را جلب کند.طراحی اصولی و بر اساس کلمات کلیدی جزء مهمترین شاخص ها در طراحی سایت اسپیناس است

پس یک طراحی اصولی و متناسب با نیاز شرکت  طراحی سایت از مهمترین مسائل در طراحی یک سایت شرکتی است.

امکاناتی که اسپیناس برای طراحی سایت های شرکتی خود در نظر گرفته است

طراحی قالب اختصاصی بر حسب سلیقه شرکت

طراحی اختصاصی و کابر پسند بر اساس نیاز سنجی شرکت ها

طراحی ریسپانسیو جهت نمایش سایت در انواع صفحه نمایش ها

روانشناسی رنگ و انتخاب رنگ و قالب بر اساس نیاز و نوع فعالیت شرکت

طراحی اصولی صفحات پایه و اساسی ( درباره ما ، تماس با ما ، معرفی محصول ، گالری ، …)

امکان ساخت فرم های اختصاصی

پنل مدیریتی راحت و آسان برای ورود اطلاعات شرکت

سئو و بهینه سازی سایت به صورت اصولی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

اشتباهات خطرناک در طراحی سایت کسب و کارها

در دنیای گسترده امروزی باعث گردیده است که کسب و کارهای بزرگ و کوچک به فکر طراحی سایت برای بیزنس خود بیوفتند.

امروز در طراحی سایت اسپیناس می خواهیم در مورد اشتباهاتی که در فیلد مدیریت و طراحی سایت ها اشاره می کنیم در ادامه با اسپیناس همراه شوید:

یک سوال: آیا طراحی سایت نامناسب و نا متعارف می تواند بیرنس شما را تهدید کند؟

این روزها می توانید گزینه های بسیاری برای انتخاب تمپلیت سایت را داشته باشید پس انتخاب یک قالب برای سایت شما کار بسیار مشکلی است. برای همین اولین گزینه را انتخاب می کنید.

اما سه اشتباهی که در طراحی سایت و مدیریت آن روبرو خواهید شد چیست؟

فشرده نکردن عکس ها، عدم استاندارد در چیدمان محتوا ، عدم استفاده صحیح از لوگو.

این سه اشتباه شاید برای شما بسیار ساده برسد اما افراد بسیار زیادی هستند که این اشتباهات را در طراحی سایت انجام می دهند و همچنین ممکن است اعتبار و ازرش بیزنس شما را زیر سوال ببرد.

اولین اشتباه: عدم فشرده و بهینه سازی تصاویر

یکی از نکات کلیدی در طراحی سایت ها، سرعت سایت است. یک تا سه ثانیه تاخیر می تواند لطمه های جبران ناپذیری را به سایت شما وارد کند. براساس گزارش RADWARE  بیش از ۱۰۰ سایت برتر در دنیا ، تصاویر سایت را فشرده سازی نیم کنند.

تصاویر حجیم میزان بارگذاری آنها در سایت نیز بسیار بالا می شود پس تصاویر را باید فشرده سازی کنید و در سایت قرار دهید.

دومین اشتباه: عدم استفاده از لوگوی وکتور شده

در طراحی سایت ، از ابزار های وکتور برای لوگو استفاده کنید.  در وکتور پیکسل های طرح مشخص نیست و دارای حجم بسیار پایینی را دارا خواهد بودو این وکتورها توانایی تبدیل به فرمت هایی از حمله Png را دارندو همین وکتور کردن لوگو باعث می شود تا سایت بیزینسی شما به بهترین سایت مبدل گردد.

سومین اشتباه: عدم استفاده از چیدمان استاندارد

برای کاربر سایت گزینه ها را در دسترس بگذارید تا کاربر به راحتی گزینه ها را پیدا کند. فضای سایت دچار به هم ریختگی محتوا را نداشته باشد. بازدید کنندگان سایت می خواهند اصول استاندارد را در سایت شما ببینند و محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند. بازدیدکنندگان را مجبور نکنید تا روش جدید برای پیدا کردن محتوای مورد نظر خود باشند.

برای طراحی وب سایت با یک کارشناس مختصص مشورت کنید تا بهترین طراحی سایت را برای بیزنس خود داشته باشید. با رعایت کردن اشتباهات در سایت می توانید یک سایت ایده آل برای خود داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

 خبر امروز در مورد استراتژی رابط کاربری است 

کشف یک چارچوب محکم و استوار برای استراتژی UX در کارگاه استاد محبوب ودوست داشتنی خانم جیمی لوی در ماه سپتامبر در لندن برگزار خواهد شد.

استراتژی UX یک فرایندی است که باید قبل از طراحی سایت و یا توسعه یک محصول دیجیتالی شروع شود. این کار زمانی انجام می شود که یک محصول دیجیتالی گارانتی می شود و موفق تر از انگشتان شما عمل میکند. طراحی برای برخی از طراح ها به صورت نوشتن یک دسته کد است. این روش توسط شما اعتبار می گیرد که در واقع راه حل هایی یک مشکل برای مشتریان در یک بازار فعال است .

جیمی لوی ، نویسنده کتاب OReilly برای رسانه های اجتماعی در مورد استراتژی UX و فروش بالا می گوید:

چگونه به تدبیر نوآورانه در محصولاتی که مردم می خواهند می توان رسید؟

چرا یک کار تجربی در استراتژی تجربه کاربری را برای محصولات آنلاین موفق ابداع می کنند.

چگونه برای شناسایی و اعتبار بخشیدن به کاربران هدف تکینک های جدید را کشف کنیم؟

چگونگی انجام تحقیقات رقابتی و تجزیه و تحلیل یک بازار برای ایجاد ارزش منحصر به فرد

چگونگی به استفاده از استوری بورد برای ایجاد یک روایت برای نوآوری مدل کسب و کار

این کارگاه مناسب برای طراحان UX/UI از هر سطح ، تیم های طراحی و مدیران سایت که در راه اندازی یک سایت هستند و می خواهند به این استراتژی دست یاند.

از دیگر کارگاه های در لندن می توانیم به کارگاه استیو فیشر است در حال اجرای طراحی سایت و محتوای سرعت است.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

۱۰ سایت تجارت الکترونیک زیبا و جدید که شما باید آن را ببینید.

در سال جدید ۲۰۱۷ این طرح های زیبا را در طراحی سایت نشان می دهند که توجه مخاطبان خود را چگونه جلب کند؟

هیچ نقطه ای در طراحی سایت برای دسترسی مشکل وجود ندارد و به خصوص هنگامی که آن را صورت پرداخت هزینه آنلاین می آید اولویت های اول ، دوم و سوم  خود را به تجربه کاربری عالی اختصاص می  دهند. به صورت بصری و قابلیت اطمینان را برای تماس در برچسب ها به وضوح دیده شود.

هنگامی که شما طرح های خلاقانه و زیبا را می سازید هیچ آسیبی را به سایت نمی زند این دقیقا همان چیزی است که این ۱۰ سایت برتر دنیا در سال ۲۰۱۷ به آن رسیده اند.

هریک از ارائه سایت کامل هم از نطر زیبایی شناسی و هم عملکرد می تواند الهام بخش در دنیای تجارت الکترونیک باشد.

 

  1. Adidas Climachil2017

آدیداس Climachil ورزشی بخش وسیعی را با بهره گیری از پیشگامان خنک کننده فناوری (پارچه بافته شده با تیتانیوم و آلومینیوم سه بعدی خنک کننده) به عملکرد ورزشکاران در شرایط آب و هوایی گرم کمک می کند. این نوآوری هم در بستر یک طراحی سایت خلاقانه باید باشد.

استفاده مناسب از عکاسی خاطره انگیز برای درگیر گردن احساسات مخاطبان را داشته باشد و بتواند روی آن کلیک کند و یک حس خوب را تجربه کند. علاوه بر این قابلیت فروش هم داشته باشد که از طریق کلیک بر روی آن وارد سایت اصلی شود.

 

 

    1. B&O PLAY Spring/Summer 2017


      این شرکت شاخه ای از شرکت الکترونیکی و مصرفی BANG & Olufsen, B&O است که طیف گسترده ای از محصولات صوتی نظیر هدفون، بلندگو و سیستم های موسیقی است. در این سایت طراحی شده توسط آژانس دانمارکی است با قراردادن عکس های مجلل و فریبنده باعث جلوه بخشیدن به سایت می شود و همانند یک مجله تصویری بسیار زیبا را طراحی می کنند.با توجه به ماهیت حق بیمه از نام تجاری ، این رویکرد کمک می کند تا با اطمینان بیشتر بتواند حق انتخاب داشته باشد و در موقعیت مناسب بتوانند سفارش دهند.

        1. Carbon Beauty

      شرکت Carbon Beauty  بر این ایده استوار است که مشتریان سزاوار یک پلتفرم را برای مرور و خرید محصولات زیبایی را طراحی کرد. این طراحی توسط آژانس کانادا لوکوموتیو انجام شده است . این طراحی فوق العاده براساس رنگ چشم ظاهری و طرح کولاژ است.  مشتریان می توانند به آسانی انتخاب کنند و خرید کنند.

       

       

       

       

       

       

      1. Wed’ze

        Wed’ze نام تجاری مقرون به صرفه از عینک اسکی است. این شرکت فقط مشتاق به رقابت قیمتی است. این وب سایت در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ به صورت فوق العاده توسط استودیوی فرانسوی Akaru طراحی و ارائه شده است این سایت شبیه هوش مصنوعی است که از طریق عینک اسکی به دامنه مورد نظر می رود. این سایت یک مثال عالی از ویژگی های ساده اما باهوش برای تعامل با بازدیدکنندگان کمک می کند.

         

         

         

         

        1. More by Bourn

        اگر طراحی سایت هدف نهایی از هرنام تجاری است که یک ارتباط عاطفی با مخاطبان می باشد. این سایت توسط ژوگولار  امریکا طراحی شده است. به راحتی می تواند با طرح لباس هماهنگ شود و آن رابه صورت آنلاین سفارش دهند.

        این وب سایت یک صفحه بسیار ساده با پالت هایی به رنگ سیاه ، سفید و قرمز در فضای سفید به کار گرفته شده است. اگر شما در خرید وسواس دارید به راحتی در صفحه یک سفارش نرم و آسانی داشته باشید و همچنین برای پرداخت هم زحمت بکشید.

         

         

         

        1. Lensabl

        Lensabl  در آمریکا یک پیشنهاد ساده برای : لنزهای طبی، فریم های موجود است . این سایت توسط آژانس سانتا مونیکا هرمان شیر طراحی شده است. اطلاعات موجود در این وب سایت قابل هضم برای مشتریان بوده است و فقط به شما اجازه می دهد انتخاب کنید و جلو بروید و سفارش دهید.

        بیشتر از همه، در صفحه اصلی از ویدئو الهام گرفته شده است که در تماس با چشم شما یک ابزار قدرتمند می شود. این نام تجاری در تماس ، شما را درگیر می کند.

         

         

         

        1. Velaska

        وب سایت Velaska با ارائه کیفیت بسیار بالا در کفش با قیمت های عادلانه و خرید و فروش به طور مستقیم با کارگاه ها این سایت را هدفمند ساخته است. این وب سایت با طراحی مناسب و بسیار شیک و زیبا انجام شده است. ترکیب مدل عکاسی ، عکس ها از محل کار جلوه خاصی را به این سایت داده است.

        سایت یک مثال بسیار عالی برای نام تجاری است که برای رسیدن به اهداف تجارت الکترونیک بسیار موثر است.

         

         

        1. Papiroga

        در مادرید در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد گردنیند، پیراهن زنانه، دامن بلند، دستبافت با طرح های منحصر به فرد در تعدادهای محدود را در سایت عرضه می کند. این سایت توسط استودیو اسپینایی در سال ۲۰۱۷ طراحی شده است.  با توجه به این ایده که یک عکس هزاران کلمه را می گوید با طراحی زیبا با فرم هنری با زرق و برق به مخاطبان خود این حس را منتقل می کند که در سایت سفارش دهند و خرید کنند.

         

         

         

        1. Hashtag Bay

        آیا می خواهید یک تی شرت را با مشخصات و عناوین مختلف به عموم نشان دهید؟ سایت آمریکایی هشتگ خلیج به خوبی برای ارائه دادن موضوعات است. در پیراهن ها  موضوعات مختلفی نظیر موسیقی ، سیاست و سرگرمی  است همچنین به صورت طرح های خنده دار نیز وجود دارد.

        با داشتن دسته ها و زیر دسته های متعدد، طراحان وب سایت توانسته اند به خوبی این را نشان دهند . استفاده متفکرانه از برنامه نویسی در رنگ ها برای خرید تی شرت یک لذت محسوب می شود.

         

         

         

         

        1. Keen

          در جهان مدرن ، خطوط بین کار و بازی را با خواسته های مشتریان منطبق می سازد. به طراحی کفش ، کیف و جوراب ، لباس را در هرمکان و زمان را به خود اختصاص می دهد.صفحه اصلی این سایت دارای عکس های زیادی با مفهوم های جالب طراحی شده است. یک تجربه برای نام تجاری آن خواهد بود.

           

           

          منبع مقاله 



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

 طریقه نمایش و لایه بندی عناصر 

در این جلسه  طراحی سایت شما را با طریقه نمایش و لایه بندی عناصر آشنا می کنیم:

خصوصیت display

با استفاده از این خصوصیت می توان طریقه نمایش عناصر را تعیین کرد و یکی از ۲۲ مقدار زیر را می گیرد:

none , block , inline , inline-block , list-item , run-in , compact , table , table-row-gro
 up , table-header-group , table-footer-group , table-row , table-column-group , table-colum
 n
 , table-cell , table caption , ruby , ruby-base , ruby-text , ruby-base-group , rubu-text
 -group

پر کاربرد ترین مقادیر در بین این ۲۵ مقدار:

none : عدم نمایش عنصر (مخفی کردن)
Block : نمایش عنصر (اگر مخفی بود) و این صورت که یک خط خالی قبل و بعد از خود ایجاد خواھد کرد.
Inline : اگر این مقدار را به یک عنصر block بدھیم، خط قبل و بعد از خود را از بین میبرد.
item-List : عنصر را به شکل لیست درمی آورد ( مانند استفاده از تگ <li> )
برای آشنایی با کاربرد بقیه مقادیر نیز میتونید به سایت W3Schools مراجعه کنید.

لینک W3Schools

خصوصیت index-z

خاصیت index-z موقعیت عناصر را در طول محور نامرئی z کنترل می کند. مشروط به اینکه عناصر به صورت , absolute
relative و یا fixed موقعیت دھی شده باشند. قاعده کلی:

z-index: auto | integer

مقدار پیشفرض : auto
Integer :1, 2 ,3 ,4 ,5 …… n
در حالت auto اگر چند عنصر با یکدیگر تداخل داشته باشند، عنصری که آخر از ھمه در ترتیب عناصر فایل
HTML وارد شده در صفحه نمایش بالاتر قرار میگیرد ( نسبت به محور z که بر صفحه نمایش عمود است) و
باقی عناصر نیز به ھمین ترتیب گفته شده قرار خواھند گرفت ( در حالت auto عنصری که اول از ھمه وارد
شود در زیر سایر عناصر قرار خواھد گرفت). میتوان با تخصیص مقادیر integer به خاصیت index-z ترتیب قرار
گیری عناصر در راستای محور z را تغییر داد. عنصری که مقدار عددی بالاتری دارد بالا (مافوق) سایر عناصر در
صفحه نمایش داده خواد شد و ساید عناصر نیز به ترتیب بزرگی مقدار خود در صفحه ظاھر خواھند شد.
نکته : IE6 و IE7 از index-z پشتیبانی می کنند اما با کمی اشکال.
بسیار خب، با طریقه نمایش و لایه بندی عناصر در این جلسه آشنا شدیم، در جلسه بعدی
با سه خاصیت visibility ، opacity و cursor آشنا خواھیم شد



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

 

نکات موثر در طراحی سایت

در طراحی سایت که همیشه در دنیای تجارت الکترونیک تاثیر گذار بوده است و زمانی که بهترین طراحی سایت را انجام می دهید بایستی سایت را از منظر کاربران و مخاطبان مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید و آنها را بررسی کنید.
سلیقه ها کاربران و مخاطبان باهم متفاوت است. با یک نظرسنجی می توانیم به سلیقه کاربران پی ببریم و همچنین از نظر کاربری و دسترسی سایت فروشگاهی را بررسی کنیم.

هدف از طراحی وب سایت

زمانی یک طراحی سایت موفق خواهد بود که تمام نیازهای کاربران را مرتفع کند. قبل از هرگونه طراحی در ابتدا بایست اطلاعات کافی در مورد نیازهای عمده کاربران و مخاطبان داشته باشیم و در راستای این اطلاعات طراحی سایت خود را شروع کنیم. در مورد آن تحقیقات کاملی نیز داشته باشیم.

نقش ارتباطاتی در طراحی سایت

یکی از فاکتورهای مهم کاربران و مخاطبان استفاده از اینترنت این است که در کوتاهترین زمان به نتیجه دلخواه خود دست یابند. با توجه به این فاکتور خیلی سریع به میزان ارتباط در طراحی سایت را متوجه خواهید شد. برای جلب رضایت و خرسندی کاربران زمانی که وارد سایت شما می شوند محتوای مفید و دسترس داشته باشید. حتی میتوانید چینش محتوای سایت را به صورت عناوین و سرفصل در سایت قرار دهید. از این طریق می توانید کاربران ارتباط بیشتری با سایت داشته باشند.

نقش ارتباطاتی در طراحی سایت

یکی از فاکتورهای مهم کاربران و مخاطبان استفاده از اینترنت این است که در کوتاهترین زمان به نتیجه دلخواه خود دست یابند. با توجه به این فاکتور خیلی سریع به میزان ارتباط در طراحی سایت را متوجه  خواهید شد. برای جلب رضایت و خرسندی کاربران زمانی که وارد سایت شما می شوند محتوای مفید و دسترس داشته باشید. حتی میتوانید چینش محتوای سایت را به صورت عناوین و سرفصل در سایت قرار دهید. از این طریق می توانید کاربران ارتباط بیشتری با سایت داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در این جلسه  طراحی سایت شما را با  لیست ها در CSS  آشنا می کنیم:

 

در این جلسه  طراحی سایت شما را با  لیست ها در CSS  آشنا می کنیم:

خاصیت image style list

این خاصیت یک عکس را برای استفاده به عنوان نشانه bullet در کنار عنصر لیست تعریف می کند. این عکس با نشانه
ی تعریف شده در خاصیت type-style-list جایگزین می شود.

مثال :

ul li { list-style-image: url(' images/green-bullet. png' ) ; }
 ul ol. html li { list-style-image: url(' images/blue-bullet. png' ) ; }
 ul ol. css li { list-style-image: url(' images/brown-bullet. png' ) ; }
 list-style-position
 ا

این خاصیت موقعیت و نحوه ی قرار گرفتن bullet در کنار آیتم ھای لیست را مشخص می کند. و یکی از دو مقدار زیر ر
می گیرد :
Inside : مشخص می کند که bullet لیست باید در داخل آیتم ھای لیست قرار گیرد.
Outside : مشخص که bullet لیست باید در خارج از آیتم ھای لیست قرار گیرد.
مثال :

ul li { list-style-image: url(' images/arrow. png' ) ; }
 ul ol. html li {
 list-style-image: url(' images/arrow1. png' ) ;
 list-style-position: inside;
 background: #09f;
 }u
 l ol. css li {
 list-style-image: url(' images/arrow2. png' ) ;
 list-style-position: outside;
 background: #ff9;
 }

می بینید که bullet زیر مجموعه ی گزینه ی HTML که به آن مقدار inside داده ایم در کنار داخل کادر قرار گرفته، اما
bullet زیر مجموعه CSS که مقدار outside دارد، خارج از کادر قرار گرفته است.

کوتاه نویسی خاصیت style list

برای کوتاه نویسی خاصیت style-list از قاعده زیر استفاده می شود.

 

list-style: type position url(' ImageAddress' ) ;

مثال :

li { list-style: square inside url(' bullet1. png' ) ; }

بسیار خب، تا اینجا به خصوصیات مربوط به استایل دھی به list ھا آشنا شدیم، در جلسه بعد به positioning یا ھمان
موقعیت عناصر در صفحه می پردازیم

طراحی سایت اسپیناس همیشه سعی در استفاده از به روز ترین تکتینک ها و ابزارها در  طراحی سایت دارد  در اسپیناس از تکنولوژی ها روز دنیا مانند CSS3 , HTML5 , Jquery , JAVASCRIPT   در طراحی وب سایت استفاده می شود و همچنین زبانهایی مانند PHP , ASP  در شرکت اسپیناس مشتری مداری حرف اول را می زند

 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی سایت در دبی

شرکت طراحی سایت اسپیناس توانسته با ارائه خدمات در زمینه طراحی سایت گام جدیدی را برای هموطنان در خارج از کشور محیا ساخته است .
طراحی سایت اسپیناس در کشور امارات متحده عربی این خدمات طراحی سایت شرکتی، شخصی،فروشگاهی را به کاربران عزیز ارائه می دهد.
در این کشور به دلیل بالا بودن نرخ مالیات  و همچنین قیمت درهم، به شرکت ها یا اشخاصی که می خواهند طراحی سایت داشته باشند هزینه طراحی سایت بسیار بالا بوده است.
لذا اسپیناس با گستردگی در خدمات خود، این خدمت را به کاربران در دبی ارائه می دهد تا طراحی سایت خود را مقرون به صرفه انجام دهند .

طراحی سایت با اسپیناس

در طراحی سایت و مشاوره آن هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد تمامی مشاوره و پشتیبانی از طریق تلگرام یا اسکایپ به صورت ۲۴ ساعته صورت می پذیرد.
با تیم فنی و حرفه ای اسپیناس یک طراحی سایت فوق العاده و مدرن را به ارمغان داشته باشید.

در طراحی قالب بی شک با درنظرگرفتن سلیقه کاربران صورت می گیرد و پروژه از صفر تا صد کدنویسی می شود در طراحی آن تمامی اصول و استانداردها جهانی رعایت می شود.
در این طراحی هدف اصلی جذب مخاطبان و بالا رفتن آمار بازدید کنندگان خواهد بود .

همچنین امکان برنامه نویسی سایت ها و اتصال آن به درگاه بانکی در امارات نیز وجود دارد. در بهینه سازی سایت برای کلمات مورد نظر کاربران در کشور امارات به زبان عربی یا انگلیسی صورت می گیرد.
در کنار این ها با محتوای مفید و بک لینک هایی که در سایت موثر هستند برای بهینه سازی سایت انجام می گیرد.

طراحی سایت اسپیناس همواره برای رونق گرفتن کسب و کار شما همگام می شود و بهترین طراحی وب سایت را در خور بیزنس و کسب و کار شما در آن سوی آبها خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید تا بهترین سایت را داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی سایت چگونگی نصب پلاگین در وردپرس

امروز در طراحی سایت اسپیناس به مقاله ای در مورد آموزش نصب پلاگین در مدیریت محتوای وردپرس می پردازیم:

فایل پلاگین را از سایت وردپرس دانلود کنید و در سیستم ذخیره نمائید.
با استفاده از FTPو یا فایل Manager که در اختیار دارید لاگین کرده و به قسمت wp-content/plugins رفته و فایل پلاگین را در این قسمت آپلود کنید.
درابتدا باید فایل را از حالت فشرده سازی شده خارج کنید . بعد آن را آپلود نمائید ولی در فایل Manager هاست همان فایل را به حالت فشرده سازی شده است.
در هاست فایل را Extract نمائید. بعد از مراحل فوق به ادرس کنترل پنل WordPress مراجعه کنید .
در منوی پلاگین ها ، پلاگین جدید را می توانید به راحتی مشاهده کنید.
با کلیک کردن روی گزینه فعال سازی این پلاگین فعال می شود و شما می توانید از آن استفاده کنید.

نصب با روش دشبورد در مدیریت محتوای وردپرس

علاوه بر روش فوق ، روش دیگری هم برای نصب پلاگین وجود دارد.  که در این قسمت به آموزش آن می پردازیم.
فایل پلاگین را دانلود کرده و از طریق کنترل پنل مدیریت محتوای WordPress به سایت خود اضافه نمائید.
انجام این روش زیاد سخت نیست. در ابتدا به منوی پلاگین ها رفته و به روی منوی افزودن کلیک نمائید.
بر روی لینک آپلود کلیک کنید و بر روی گزینه Choose File کلیک کنید و فایل فشرده پلاگین را انتخاب نمائید و در آخر بر روی گزینه نصب کلیک کنید.

نصب با روش جستجوگر پلاگین ها

در روش های فوق ، این روش از همه آسانتر است.
این روش زمانی برای شما کارایی خواهد داشت . باید دقیقا بدانید به چه پلاگینی نیاز داریدو نام آن را هم جستجو کنید.
یک فهرست از پلاگین ها برای شما نمایش داده می شودو شما می توانید پلاگین مورد نظر را انتخاب نمائید.
بر روی گزینه لینک نصب کلیک کرده و پلاگین را فعال نمائید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی سایت موفق

یکی از موفقیت هایی که در طراحی سایت به آن می توانیم اشاره کنیم محتوای وب سایت است. بر این اساس ، محتوای سایت یکی از کلید های موفقیت در طراحی سایت به شمار می آید که در اختیار کاربران  سایت قرار می گیرد.

کاربران با استفاده از دستگاه های مختلفی از وب سایت بازدید می کنند. سازگاری با دستگاه ها یکی دیگر از نکات مهم در طراحی سایت است.

طبق آمارهای ارائه شده ۹۰% از کل ترافیک اینترنت را تعداد کمی از وب سایت های در اختیار دارند. این تعداد کم وب سایت ها به دلیل داشتن محتوای خوب و مفید بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند با بالا رفتن ترافیک سایت ، ارزش وب سایت شما هم بالا خواهد رفت.

در کنار محتوای بسیار خوب باید عکس های فوق العاده ای را در وب سایت قرار دهید که هر عکس می توانید به تنهایی مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

طرح گرافیک

استفاده از لوگوی یا اینفوگرافیک ها هم به ترافیک سایت شما کمک می کند. گرافیگی یا تایپوگرافی در طراحی وب سایت یک مشخصه مهم محسوب می شود که در ذهن کاربران این لوگوی خاص تثبت  می شود.

طراحی سایت اسپیناس علاوه بر طراحی سایت شما با مدرنترین تکنولوژی، می تواند لوگوی خاص و برازنده کسب و کار شما را نیز طراحی کند.

در بازدید کاربران این امکان را به آنها بدهید که به راحتی به تمامی محتوا دسترسی داشته باشند یعنی رابط کاربری را به نحواحسن برای وب سایت شما اعمال شود.

زمانی که وب سایت شما طراحی شد این اجازه را می دهد که در شبکه اینترنت حضور فعال داشته باشید علاوه بر این ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی را برای بازدید کنندگان دارد.

در واقع وب سایت شما محلی برای معرفی و تجارت بین المللی شما می شود. تا به راحتی با کاربران خود در ارتباط باشید و روزمه کاری یا محصولات خود را به مخاطبان ارائه کنید



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

معیارهای لازم برای برتر بودن در طراحی سایت

در ابتدا ممکن است برای سفارش پروژه برای طراحی سایت استفاده از قالب های آماده از نظر زمان و هزینه به صرفه تر به نظر بیایند اما سایت حرفه ای با کدنویسی تمیز و از صفر وجهه کاری بیشتر برای شما یا سازمان مد نظرتان دارا میباشد و تاثیر مستقیمی در بازاریابی برای شما به همراه خواهد داشت. بنابراین طراحی سایت حرفه ای را می توان با دید سرمایه گذاری تجاری نگاه کرد.

بعضی ویژگی های طراح سایت حرفه ای می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

بهینه سازی سایت و داشتن رتبه های برتر در موتور جستجو نظیر گوگل

نمایش سریع در سیستم کاربران

استفاده از جلوه های زیبا و منحصر به فرد گرافیکی با طراحی جذاب و منحصر به فرد

سرعت جابجایی بین صفحات بالا برود  وهمچنین بالارفتن سرعت بارگذاری صفحات

در دستگاههای مختلف سازگاری داشته باشد و به نوعی ریسپانسیو و واکنش گرا باشد

در تمام موتورهای جستجو اکثر صفحات سایت قابلیت جستجو داشته باشد

در دنیای امروزه داشتن یک وب سایت حرفه ای و منحصر به فرد و پر بازدید برای بالارفتن در آمد و موفقیت در کار امری ضروریست به این خاطر که در دنیای امروزه حضور در فضای مجازی و اینترنت بسیار مهم است. اگر تا به امروز نسبت به طراحی و راه اندازی وب سایت خود شک داشتید شرکت اسپیناس این امر را به بهترین نحو برایتان میسر می کند و در تمامی مراحل همراه شما خواهد بود.

ما با استفاده از برترین و به روزترین ابزارها و همچنین برنامه نویسان و کدنویسان حرفه ای سایت های جذاب و کاربرپسند با قابلیت استفاده ی راحت طراحی کرده و همچنین بعد از انجام طراحی به طور کامل پشتیبانی آن را انجام داده و سعی می کنیم نهایت رضایت برای مشتری هایمان مخصوصا از نظر قابلیت استفاده ی راحت به ارمغان آوریم



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

تاریخچه طراحی سایت

وب یا همان world wide web که در زبان فارسی معروف به شبکه جهانی وب است، در اصل سرویسی است که دسترسی به اسناد و اطلاعات را در بستر اینترنت امکان پذیر می سازد.

در واقع اینترنت یک سیستم جهانی متشکل از شبکه های فراوان متصل به هم است که از یکسری قاعده های مشترک یعنی پروتکل برای برقراری ارتباط استفاده می کنند.

در سال ۱۹۹۱ یک تیم برنرز لی اولین صفحه وب که شامل چند پاراگراف و  یک لینک به ایمیل خودش به صورت mailto را ایجاد کرد.

در ابتدا وبسایت ها را با کدهای ساده HTML که یک نمونه ای از زبان نشانه گذاری است نوشتند. این زبان یک ساختار ساده ای به وبگاه ها می داد که فقط شامل سرتیتر، پاراگراف و چند لینک برای برقراری به صفحات دیگر، ایمیل یا یک صفحه آماده در اینترنت بود.

که با گسترش وب و هنر طراحی سایت ، زبان برنامه نویسی HTML پیچیده تر شد. که یک سری ابزار مانند جدول، که برای نمایش نمودارهای داده ای بودند مورد استفاده نادرست قرار گرفتند، که با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا CSSS روش نادرست طراحی یا استفاده از جدول ها برطرف شد.

HTML روز به روز کامل تر می شد. تا اینکه یک زبان برنامه نویسی در وب ایجاد شد، به نام جاوا اسکریپت که باعث شد طراحان وب خودشان را در کار برنامه نویسان داخل کنند و با متغیر ها و الگوریتم های جاوا اسکریپت سروکله بزنند.

 

سایت ها بر اساس کاربرد و نوع برنامه نویسی طراحی وب سایت به چند دسته تقسیم می شوند:

  • سایت های ثابت
  • پویا
  • پرتال ها
  • سایت های متحرک دینامیک و نیمه دینامیک
  • سایت های مجهز به سیستم مدیریت محتوا
 

طراحی وبگاه

وبگاه مجموعه ای از اطلاعات درباره موضوع و یا عنوان خاصی است، که مشخص کننده آرایش و ساختار صفحات وبی است که ایجاد کرده ایم.

 

طرح وب

به قالب نمایشی و طراحی گرافیکی صفحات موجود در یک وبگاه که معرف محتوا و مطالب آن وبسایت است گفته می شود.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی سایت موفق برای فروشگاه اینترنتی
در حال حاضر طراحی یک فروشگاه امکانات پرداخت آنلاین یا پرداخت در محل و یا از طریق درگاه بانکی بسیار آسان شده است اما هنوز هم مشکلاتی وجود دارد و مهمترین آنها جذب کاربران هدف و بازدید کننده است معمولا صاحبان مشاغل دوست دارند در کنار کسب و کار خودشان از طریق وب سایت نیز مشتریانی داشته باشند
اما صرفاً با راه‌اندازی فروشگاه شما قادر به فروش نخواهید بود پس راه اندازی وب سایت فروشگاهی زیاد است اما کارا بودن آنها زیر سوال است در طراحی سایت اسپیناس ما به شما کمک میکنیم بعد از راه  اندازی وب سایت بازدید کنندگان خود را به کاربران هدفف  تبدیل کنید
این که مشتریان بتوانند در سایت برای محصولات نظر قرار دهند می توانند یک عامل موفقیت از جهت اعتماد دیگر کاربران باشد صرفاً با توضیح محصول هرچند که خیلی هم خوب باشند کاربر آن لحظه را خریداری می‌کنند اما با قسمت نقل محصولات کاربران طریقی به ترغیب به خرید محصولات بیشتر می شوند
یکی از رازهای موفقیت در طراحی سایت فروشگاهی استفاده از تصاویر با کیفیت محصولات می باشد کاربران تا امروز می توانند با گوشی های هوشمند خود تصاویر با کیفیت تهیه نمایند تصاویر در نور کافی از زوایای مختلف و دارای وضوح بالا باشند برنامه محبوب من Camera+
سیستم پرداخت سریع و راحت
مردم دوست دارند بعد از انتخاب محصول خیلی راحت آن را آنلاین سفارش می دهند در صورت کند بودن وب سایت و یا داشتن ثبت نام های پیچیده به راحتی تعداد مشتریان از دست میرود سعی کنید همیشه چندین روش برای پرداخت داشته باشید ثبت نام اجباری ممنون!
توصیف ساده و دقیق محصولات
سعی در توضیح محصولات خود در وب سایت برای عموم مردم به راحتی قابل فهم باشد چون باعث افزایش نرخ تبدیل مشتری می شود و تا آنجایی که ممکن است نیاز به تماس با کارشناسان فروش نباشد



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در این جلسه  طراحی سایت شما را با تعیین موقعیت عناصر آشنا می کنیم:

موقعیت عناصر در صفحه

Positioning به شما این امکان را می دھد که موقعیت ھر عنصر را به دقت در یک سند مشخص کنید. می توان مشخص
کرد که موقعیت یک عنصر به عنصر پدر خود وابسته باشد یا به پنجره ی مرورگر. با استفاده از positioning می توان یک
عنصر را بر روی عنصر دیگر لایه بندی کرد. Positioning شامل خاصیت position و چھار مقدار top, bottom , right , left
می باشد که مختصات دقیق محل قرار گیری عنصر را میتوان با استفاده از آن ھا تعیین کرد.

خصوصیت position

این خاصیت به تنھایی کار خاصی را بر روی عنصر انجام نمی دھد. و ھمیشه به ھمراه خاصیت ھای left , right , left یا
top می آید،( و بلعکس) اما قبل از مقدار دھی به این خاصیت ھا در اول حتما باید به خصوصیت position یکی از چھار
مقدار زیر را داد:
Static : مقدار پیشفرض، و ھمان حالت عادی قرار گرفتن عناصر طبق ترتیبی که در سند HTML است می
باشد.
Relative : اجازه می دھد که یک سند در یک محل خاص از سند قرار گیرد، و وابسته به عنصر پدر می باشد.
Absolute : اجازه می دھد که یک سند در یک محل خاص از سند قرار گیرد، و وابسته به پنجره مرورگر می
باشد.
Fixed : عناصر fixed ھمواره در محل خود باقی می مانند حتی اگر سند scroll شود.
حال به تشریح ھر یک مقادیر فوق به ھمراه مثال می پردازیم:

مقدار Static

مقدار static ھمانطور که گفتیم تاثیری بر روی عنصر ندارد و ھمان حالت default عناصر می باشد، بجز در عناصر لیست
ھا (li, ol, ul ) . مقدار پیشفرض برای عناصر لیست ھا none است، اما اگر برای عناصر لیستھا از مقدار static استفاده
کنیم حالت تو در توی آن ھا از بین خواھد رفت.
نکته : این حالت قبلا به وجود می آمد اما پس از آمدن css3 مقدار none برای خصوصیت position برداشته شد و دیگر
ھمچین حالتی در مرورگر ھای جدید برای لیست ھا به وجود نمی آید و لیست ھا نیز مقدار پیشفرض static را دارند.
Offset Property
عناصری که مقدار absolute , relative و یا fixed را دارند را می توان با استفاده از property offset ھا، ( ھمان top ,left
right, bottom , ) تعیین موقعیت کرد.

مقدار Relative

این مقدار موقعیت یک عنصر نسبت به عنصر پدر را در صفحه تعیین می کند و نقطه ارجاع (نقطه شروع حرکت عنصر) از
مختصاتی که عنصر پدر دارد شروع خواھد شد. یا به عبارتی دیگر عنصر از محلی که در آن قرار دارد شروع به مختصات
گیری می کند. به مثال زیر دقت کنید تا با این حالت بیشتر آشنا شوید:
مثال برای مقدار relative :
کد html :

<div class="father">
 <div class="children"> </div>
 </div>
 و کد css :
 * {
 margin: 0;
 padding: 0;
 }b
 ody {
 width: 500px;
 margin: 10px auto;
 }d
 iv. father {
 width: 400px;
 height: 300px;
 margin: 0 auto;
 border: 4px solid green;
 }d
 iv. children {
 width: 150px;
 height: 150px;
 background: #09f;
 border: 3px solid red;
 }

حال style عنصر children.div را به مقدار زیر تغییر می دھیم

div. children {
 width: 150px;
 height: 150px;
 background: #09f;
 border: 3px solid red;
 position: relative;
 top: 10px;
 right: 20px;
 }

می بییند که box ما از محلی که در آن قرار گرفته بود شروع به حرکت کردن کرده ، یعنی ۱۰px از سمت بالا فاصله
گرفت و ۲۰px از سمت راست فاصله گرفت.
نکته : استفاده از مقادیر منفی برای خصوصیات bottom , right , top , right مجاز می باشد



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

میزبان های وب در طراحی سایت
امروز در طراحی سایت اسپیناس می خواهیم در موردمیزبانی وب یا Web hosting service به معنای فراهم سازی فضایی است که کاربر در آن فضا بتواند فایل های وب سایت خود را در آن قرار دهد. طراحی سایت مجموعه ای از فایل های تصاویر، متن و فایل  های دیگر برنامه نویسی است که این فایل ها باهم در ارتباط هستند. هر کاربر که نرم افزارهای مربوط به این فایل ها را داشته باشد می تواند از سایت بازدید کند. برای اینکه همه افراد به این فایل ها دسترسی داشته باشند نیاز است که این فایل ها به یک سرور SERVER  WEB متصل باشد.
قابلیت های مهم سرور در طراحی وب سایت

  • برای اینکه حجم زیادی از وب سایت شما بازدید می کنند. نیاز به سرور قدرتمندی است تا بتوانند حجم زیادی از بازدید کننده را پشتیبانی کنند.
  • توانایی اجرای بسیاری از فایل های برنامه نویسی را داشته باشد.
  • توانایی مدیریت بخش های مختلفی از وب سایت را داشته باشد.

در اصل هر کامپیوتر می تواند به نوع خود یک سرور باشد.
از آنجایی که هزینه های مربوط به نگهداری، فراهم نمودن تجهیزات و پشتیبانی آن برای کاربران مقرون به صرفه نیست.
شرکت هایی مسئولیت نگهداری و پشتیبانی از وب سایت را پذیرفته اند.
از این رو شرکت ها در سطح گسترده ای از وب سایت نگهداری و پشتیبانی می کنند.
سرویس های هاست براساس نوع سیستم عاملی است که بر روی سرورها نصب می شود.
این سیستم عامل ها به دو دسته تقسیم می شوند

  1. هاست ویندوز
  2. هاست لینوکس


هاست ویندوزهاست ویندوز مربوط به سروری است که سیستم عامل آن ویندوز می باشد. این سرور از زبان های برنامه نویسی  ASP و ASP.NET پشیبانی می کند و همچنین دیتا بیس این سرور  MSSQL است . این سرورهای ویندوزی به دلیل خرید لایسنس ویندوز از Microsoft  هزینه بالاتری را نسبت به سرورهای لینوکس دارند.
هاست لینوکسهاست لینوکس مربوط به سروراست که سیستم عامل آن لینوکس می باشد. سرورهای لینوکس نسبت به سرورهای ویندوز محبوبیت بیشتری دارد. چون کدهای این سرور باز و رایگان است. این سرور از زبان های PHP پشتیبانی می کند و دیتا بیس این سرور MYSQL  است.
در شرکت های ارائه دهنده این سرویس، یک سرور تهیه می نمایند که از طریق کنترل پنل فضا و امکانات این سرور را بین کاربران خود برای طراحی سایت تقسیم می کند.



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در این جلسه در طراحی سایت ایجاد صفحات چندگانه در HTML را باهم خواهیم آموخت:

تگ </frame>:

برای مشخص کردن صفحه ای که در فریم ھا نمایش داده می شود از این تگ استفاده می شود.


این تگ جزء تگ ھای تھی است حتما باید در داخل تگ > <framesetاستفاده شود. دقت کنید تعداد فریم ھای به کار رفته در داخل framesetھا باید با تعداد اندازه ھایی که در صفت colsیا rowsتگ framesetآمده است برابر باشد.


این تگ از صفت ھای زیر پشتیبانی می کند:


name:نامی برای frameمشخص می کند.این نام باید در صفحه یکتا باشد. دقت کنید که این نام می
تواند به عنوان پنجره ھدف لینک ھا مورد استفاده قرار گیرد.
longdesc: آدرسی را که توضیح مفصلی در مورد فریم در آن ھست را مشخص می کند.
src:آدرس صفحه ای که باید در فریم نمایش داده شود را مشخص می کند.
noresize:این صفت بولین در صورتی که برای فریمی به کار رود از امکان تغییر اندازه فریم توسط کاربرجلوگیری خواھد کرد.
scrolling:با این صفت می توانیم چگونگی نمایش یا عدم نمایش اسکرول ھای frameھا را ھنگامی که محتویاتش از اندازه frameبیشتر باشد را کنترل کنیم.

این صفت مقادیر زیر را می پذیرد:
auto:در صورت لزوم ابزار scrollرا برای فریم نمایش خواھد داد.

yes:ھمیشه ابزار اسکرول را برای فریم نتمایش خواھد داد(حتی اگر محتویات بیش از اندازه کلی فریم نباشد)
no:ھرگز ابزار اسکرول را برای فریم نمایش نخواھد داد (حتی اگر محتویات بیش از اندازه کلیفریم باشد)
frameborder:نمایش یا عدم نمایش borderھمان فریم را کنترل می کند. ھمان مقادیری را frameset می گیرد. برای تگframeborder که صفت می گیرد
marginwidth:فاصله ی محتویات داخل فریم را از دیواره ھای چپ و راست (در عرض فریم) را کنترل می کند.
این صفت عددی بر حسب pxیا درصد را می پذیرد.
marginheight:فاصله ی محتویات داخل فریم را از دیواره ھای بالا و پایین (در ارتفاع فریم) را کنترل میکند. این صفت عددی بر حسب pxxیا درصد را می پذیرد.


تگ <noframes>:

بعضی مرورگرھا کلا از framesetھا )صفحات چندگانه( پشتیبانی نمی کنند در نتیجه تگ ھای framesetو frameرا نمی شناسند و احتمالا خود آن ھا را در صفحه عینا نمایش خواھند داد. برای جلوگیری از این کار باید از تگی به نام<noframe> در داخل تگ  <frameset> برای نمایش یک کد جایگزین در اینگونه مرورگرھا استفاده کنیم. این تگ صفت خاصی ندارد و تنھا وظیقه آن نمایش کدھایی است که در داخلش قرار می گیرد.


تگ <iframe>:

تگ  ifame(مخفف inline frame)معمولا برای قرار دادن یک صفحه در داخل صفحه ای معمولی و در کنار سایر عناصر مانند متن ھا، عکس ھا، لینک ھا و … استفاده می شود. این تگ از تمام صفات تگ <frame>که قبلا به آن اشاره شده است پشتیبانی می کند. به غیر از .noriesizeاما از صفت ھای خاصی به نام widthو heightکه برای تعیین عرض و ارتفاع محدوده frameاستفاده می شود، پشتیبانی می کند.
بسیار خب، تا اینجا طریقه ایجاد یک فریم، ھم به صورت مجزا و ھم به صورت کلی رو یاد گرفتیم.

طراحی سایت اسپیناس همیشه سعی در استفاده از به روز ترین تکتینک ها و ابزارها در  طراحی سایت دارد  در اسپیناس از تکنولوژی ها روز دنیا مانند CSS3 , HTML5 , Jquery , JAVASCRIPT   درطراحی وب سایت استفاده می شود و همچنین زبانهایی مانند PHP , ASP  در شرکت اسپیناس مشتری مداری حرف اول را می زند



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی سایت شخصی چرا ؟

در دنیای اینترنت امروزه طراحی سایت شخصی یا پرسنلی به طراحی سایت هایی گفته می شود که تولید محتوای آن از خصوصیات شخصی یک فرد است. طراحی سایت های صفحات اشخاص در یک وب  سایت شرکتی برای قراردادن اطلاعات شخصی و یا به منظور ایجاد سرگرمی برای پرسنل طراحی می گردد.

این صفحات شخصی می تواند برای انتقال تجربه های شخصی افراد، بازاریابی و یا به اشتراک گذاری از آن استفاده می کنند.  می توان گفت یک صفحه شخصی از نظر تکنیکی برای بازدیدکنندگان جذاب و جالب باشد و اطلاعات زیادی را قبیل تصاویر ، فیلم ، رزومه و … از صفحه شخصی به دست آورد. برخی از صفحات شخصی بسیار با ارزش هستند و مطالبی مفید دارند و برخی دیگر فقط اطلاعات شخصی فرد در آن قرار دارد.

وب سایت شخصی و شبکه های اجتماعی

زمانی که زبان های HTML  و زبان های دیگر برنامه نویسی برای ایجاد صفحات شخصی مناسب نبود. افراد با ایجاد حساب های کاربری در شبکه های اجتماعی Social network  می توانستند یک صفحه  شخصی در اینترنت داشته باشند. اما با پیشرفت تکنولوژی و علم، افراد توانستند برای خود وب سایت شخصی داشته باشند و خود را به دیگران معرفی کنند و بسیار راحت اطلاعات شخصی آنها در اختیار دیگران قرار گیرد.در مقایسه با شبکه های اجتماعی می توان گفت در صفحات شخصی محدودیتی برای انتقال اطلاعات وجود ندارد و به راحتی کاربر می تواند هر مقدار اطلاعات که می خواهد انتقال دهد و آزادی اطلاعاتی بیشتری را نسبت به شبکه های اجتماعی داشته باشد.

به بیان دیگر می توان گفت طراحی وب سایت شخصی همانند این است که پروفایل های شخصی را در شبکه های اجتماعی به هم متصل کرده است. این صفحات وب شخصی می تواند ابهاماتی که در اسامی  مشابه اتفاق می افتد را رفع کند. شما می توانید مطالب زیادی را در سایت قرار دهید و کاربران دیگر به وب سایت شما مراجعه کنند و از مطالب مفید استفاه کنند.

 

در دنیا افراد بسیار زیادی دارای وب سایت شخصی هستند. این افراد اغلب افراد مشهور می باشد. از طریق وب سایت شخصی با طرفداران خود ارتباط برقرار می کنند. برخی افراد دیگر از وب سایت شخصی برای به شهرت رسیدن آنها کمک می کند.بیشتر دامنه وب سایت های شخصی با نام کاربران وجود دارد که کاربران نام و نام خانوادگی خود را به صورت پیوسته در برای اسم دامنه وب سایت شخصی استفاده می کنند.اگر دامنه با نام آنها به ثبت رسیده باشد می توانند از مخفف اسم خود یا پسوندی برای آن استفاده کنند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی سایت ریسپانسیو

 

طراحی سایت ریسپانسیو | سایت ریسپانسیو

امروزه کاربران بعد از به پایان رسیدن سفارش طراحی سایت خود، انتظار دارند وب سایتشان در نسخه های مختلف موبایل و دستگاه های دیگر نمایش داده شود. به همین دلیل در همان زمان طراحی سایت باید به فکر نسخه های دستگاه های مختلف بود.

ریسپانسیو یا واکنشگر به این معنا که طراحی سایت به گونه ای می باشد که صفحات مختلف و ابزار های استفاده شده در وب سایت به درستی و ظاهر مناسب در انواع دستگاه ها نظیر موبایل ها، تبلت ها و  کامپیوترهای رومیزی نمایش داده شود.

نسل بعد از کامپیوترهای خانگی

در آخرین گزارش رسمی سال ۲۰۱۲ فروش کامپیوتر های خانگی بسیار کاهش پیدا کرده و حتی کمتر از سال ۲۰۰۱ فروخته شده است.

در اینجا سوالی که پیش می آید این است که پس مصرف کنندگان چه نوع دستگاهی را جایگزین کامپیوترهای خانگی کرده اند ؟ آیا تبلت ها ؟ چیزی که انتظار می رود این است فروش تبلت به بیش از ۱۰۰ میلیون عدد در سال فروخته شود.

طراحی سایت یا نرم افزار های موبایلی ؟

طراحی سایت و برنامه ها همه به یک نتیجه ختم می شود، این است که در سراسر دنیا یک میلیون مانیتور تولید شده است و باید خود را با تمامی آنها سازگار کرد.

طراحی و ساخت برنامه های اندرویدی، آی او اس و … شاید راهکاری مناسب به نظر برسد. شکی نیست که ساخت برنامه های موبایل برای سیستم عامل ها بهتر از نداشتن هیچ گونه برنامه ای است اما چگونه برای هر فروشگاه نرم افزار آماده کرد ؟

وقتی به سایت های خبری می رسیم، وب موبایلی بسیار بیشتر از برنامه های موبایلی حائز اهمیت می باشد. مرکز تحقیقات پیو پس از انتشار بیانیه ای بین ۵۰ الی ۶۰ درصد از کاربران تبلت ها ترجیخ می دهند اخبار را در وب موبایلی مطالعه کنند تا از طریق برنامه، این به این معنا نیست که نیازی به برنامه های موبایلی نمی باشد بلکه هم وب موبایلی و هم برنامه موبایل به یکدیگر نیازمند می باشند. اما داشتن یک وب سایت بزرگ موبایلی باید از اولویت بیشتری برخوردار باشد.

سال ۲۰۱۴ را می توان سال طراحی سایت ریسپانسیو نام گذاری کرد چرا که اوج مصرف در استفاده از این نوع طراحی بود، و این واقعیت که کاربران در حال حاضر وب موبایلی را به برنامه های موبایل ترجیح می  دهند.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی سایت پزشکی

ضرورت طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی در موفقیت شما تاثیر مهمی خواهد داشت. بیمارها از طریق سایت با شما آشنا می شوند. با طراحی سایت پزشکی می توانید به بیمارها آدرس سایت را بدهید تا از سایت شما بازدید کنند و  هم خدمات دیگری نظیر نوبت دهی استفاده کنند. علاوه بر این بیمارها با بیوگرافی و تخصص شما آشنا می شوند. چون سلامتی برای هر فردی در اولویت قرار دارد و به آن اهمیت می دهد. با اطلاع رسانی که در سایت پزشکی شما می شود به راحتی می تواند به شما براساس تخصصی که دارید اعتماد کنند.

بیشتر بیماران به گفته های شما در سایت ، شما را به عنوان پزشک خود انتخاب می کنند. پس سایت در اطلاع رسانی برای جذب بیماران اهمیت بسزایی دارد. طراحی سایت شما باید به صورت حرفه ای انجام  شود.

برای طراحی سایت پزشکی باید فاکتورهای مهمی را در نظر بگیرید.

در شرکت طراحی سایت اسپیناس این فاکتور ها ، با تیم حرفه ای و تخصصی مهندسان انجام می گیرد . برای اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۲۴۱۳۰-۰۲۱ به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

فاکتورهای مهم در طراحی سایت پزشکی:

ضرورت برندینگ

برندینگ تخصص و اعتبار شما است. طراحی سایت پزشکی در وهله اول جذاب باشد و به راحتی بیماران را به خواسته های خود راهنمایی کند. بیماران همیشه وب سایت شما در ذهن آنها بماند.

تصاویر

اهمیت تصاویر بسیار مهم است شما می توانید عکس هایی از مطب یا ساختمان پزشکی در وب سایت قرار دهید. بیمار قبل از ورود به مطب با محیط آشنا باشد . قرارگیری این تصاویر در سایت بسیار مهم است که با کیفیت بالایی در سایت قرار گیرد و به سایت شما زیبایی خاصی بدهد.

بررسی رقیب

رقبای خود را بررسی کنید! ببینید چه کارهایی برای وب سایت خود انجام داده اند. رقابت بین پزشکان بسیار فشرده است. برای رسیدن به صفحه اول موتورهای جستجوگر همه تلاش می کنند و سعی می کنند بهترین نتیجه در موتورهای جستجوگر برای سایت های خو را داشته باشند.

کاربر پسند

به بیماران خود اهمیت دهید طراحی سایت پزشکی خود را برمبنای کاربرپسند قرار دهید چون کاربر در اولویت قرار دارد. زمانی که کاربر نتواند به راحتی با سایت شما کار کند در سایت شما نخواهند ماند.

برای دیدن نمونه ها به لینک های زیر مراجعه کنید:

What makes a high-risk patient, and how do we care for them?

CHECK YOUR SYMPTOMS

 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

فروشگاه ساز رایگان

 

طراحی سایت فروشگاه ساز رایگان

برای انتخاب یک فروشگاه ساز رایگان شاید کار سخت و پیچیده ای باشد. اما شرکت اسپیناس در این مقاله می خواهد انتخاب شما را برای انتخاب یک نرم افزار مناسب طراحی سایت شما را آسان کند. کافی  است که این سیستم ها بر روی فضای میزبانی خود پیاده سازی کنید.

در ابتدا به مقایسه سیستم های فروشگاه ساز رایگان می پردازیم.

انواع فروشگاه ساز رایگان:

PrestaShop یک سیستم فروشگاه ساز بسیار قوی است که با امکانات بسیار زیاد است. که به راحتی میتوانید بر روی فضای میزبانی خود بارگذاری کنید . زمانی که بارگذاری شد در بخش مدیریتی سیستم از  امکانات و قابلیت های آن استفاده کنید. برخی از امکانات این سیستم می توان به موجودی کالا، سفارش و ارسال اشاره کرد حتی به درگاه بانک هم متصل می شود و مشتری به راحتی می تواند از فروشگاه خرید کند.

Opencart یک سیستم فروشگاه ساز است که سبد خرید آنلاین رایگان و ظاهری زیبادارد. این سیستم در موتورهای جستجوگر بهینه سازی شده است که براحتی جستجو می شود و همچنین نکته مهم در مورد  این سیستم این است که مشتریان بر روی محصولات می توانند نظرات خود را بنویسند.

Magento یک سیستم فروشگاه ساز رایگان برای حرفه ای می باشد. قابلیت ها و امکانات هایی که این سیستم دارد می تواند تمام نیازها را مرتفع سازدو همچنین در موتورهای جستجوگر بهینه سازی شده  است و صفحات بهینه در موتورهای جستجوگر می شود.

Agoracart این فروشگاه بسیار محبوب است. در بخش مدیریتی یک بخش CSS دارد که می توان قالب فروشگاه را به راحتی تغییر داد. این سیستم دارای بخش تنظیمات نامحدود است که حتی می تواند مالیات و روش های پرداخت مختلفی را تنظیم نمود.

Zencart سیستم فروشگاه ساز رایگان که بسیار کاربرپسند است که روی شرکا و فروشنده ها مانور می دهد. از روش های پرداختی بسیاری ساپورت می کند و حتی سیستم تخفیف و کوپن تخفیف هم دارد.

Oscommerce یک سیستم فروشگاه ساز رایگان با قابلیت و امکانات بسیار زیاد است. این سیستم به راحتی بر فضای میزبانی نصب می شود. دارای بک آپ گیری بسیار راحت است و از واحدهای پولی مختلف پشتیبانی می کند.



:: بازدید از این مطلب : 634
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1396 | نظرات ()